Blanes 2009 (10/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

Bambilaner    posted on 16-07-2009 21:25
Een vriend van mij was vorige week in Blanes, en was (ik weet niet welke dag) in de Arena... Hij vond de meezingers best wel vet :D
www.facebook.com/vinniebegooddj
Tomazos    posted on 17-07-2009 06:07
Poster: polly
dus jij hoopt dat er 1 mk2 heel snel kapot is? haha

inderdaad Winking my eye
Yorick    posted on 17-07-2009 06:09
ga is slapen tomazos!of ga foto's posten
Tomazos    posted on 17-07-2009 06:39
filmpje ook goed??

na het werk even een broodje halen, hadden ze geintje met me uitgehaald:
KLIK

en bij ons is een regel.. als iemand niet in bed slaapt, mag je alles met hem doen wat je wilt..
en laat dat nou NET die gozer zijn die mij 1 uur daarvoor in de container gooide:

KLIK

User edit by Tomazos on 17-07-2009 @ 06:41:35 (100%)
Yorick    posted on 17-07-2009 07:05
geweldig haha
Estacy    posted on 17-07-2009 11:13
haha, gezellige boel daar.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
tom-j    posted on 17-07-2009 11:35
wie is die gozer met dat irritante lachjeCool??
haha helemaal geweldig!
User edit by tom-j on 17-07-2009 @ 11:38:18 (7%)
Estacy    posted on 17-07-2009 11:47
viel mij ook al op, wel irritant. Maargoed, inderdaad dikke terror daar
polly    posted on 17-07-2009 11:58
het is daar echt gezellig haha.
Heb ook even andere filmpjes gezien:p
haha
ccc    posted on 17-07-2009 11:58
Hoe kan het dat ie daar zo knokkie ligt? Cool
Roov    posted on 17-07-2009 14:13
Dat lachje van die kerel Winking my eye
Snoey    posted on 17-07-2009 16:17
Black Mamba!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 17-07-2009 17:37
Poster: ccc
Hoe kan het dat ie daar zo knokkie ligt? Cool

gewoon moe..

ze hebben bij mij ook al keer hars strips op me benen geplakt, en toen in de container.. en ik zei elke keer tegen hem: wacht maar als je niet in je eigen bedje ligt, hij: "ik zal nooit buiten me bed inslaap vallen" ik: zeg nooit nooit,??? 1 dag later gebeurde het:P
Stefjuuh    posted on 17-07-2009 18:42
De DJ heeft daar wel t beste vervoer hea!
Tomazos    posted on 17-07-2009 21:32
had ik even gepikt van een pools vriendinnetje, die in zelfde complex slaaptWinking my eye,

ik zal zo even een foto maken van de dikke Dodge viper van mauriceHappy, laughing, die is vandaag weer aangekomen, ik zal hem zo even wakker trappen of ik zelf even rondje mag rijden..

8 liter v10 power.. 517 pk op de achter wielen, en geen traction control (A)
Laidback    posted on 18-07-2009 02:34
Poster: Ren?Kuppens

zondag de 26e juli i'm in!

ik rijd morgen richting spanje, ben er zondag dus kom volgende week wel even kijken!
is er nog iets van een gastenlijst plekkie (of 2) te regelen ? Cool
(Als je even je Email Adres PMmed dan stuur ik je me spaanse telefoon nummer)

Party Hardy!
User edit by Laidback on 18-07-2009 @ 02:41:02 (82%)
Tomazos    posted on 18-07-2009 07:32
message sentWinking my eye
Saskia    posted on 18-07-2009 13:45
hahaha leuke filmpjes
Tomazos    posted on 19-07-2009 09:03
afgelope avond 3 uurtjes hoeven draaien,

zaterdag is altijd kroegentocht van nederlanders die zijn aangekomen ( 3 kroegentochten ieder 1 uurtje, dus lekker makkelijk setjes draaien), daarna met een dj waarmee ik in 2007 in malgrat draaide (die kwam me spontaan even opzoeken) naar malgrat geweest..

toen was ik in malgrat en belde steve (darkraver) waar ik was, dat ik echt terug naar blanes moest komen,
naja zodoende..

ik weer in blanes, met steve en wat dj's en collega's wezen stappen.. onze darkraver was voornamelijk bezig met handtekeningen en foto's met mensen die hem herkende..

nadat we allemaal aardig aangeschoten waren terug naar het appartement, heeft darkraver mijn appartement even onveilig gemaakt (hij is kind aan huis hier) filmpje zal ik even uploaden als ik wakker ben,

ik opperde om even wat te gaan eten bij een nacht restaurant, dus weer met darkraver en wat hongerige collega's gaan wezen eten..

toen kwam onder het eten paar intressante onderwerpen, onderanderen 'swaffelen' naja, het hele restaurant had al door dat hij aanwezig was, want als steve dronken is dan is hij zeer aanwezig..

wij zitten na het eten allemaal in het personeels busje op steve te wachten,
komt hij met ze broek op ze enkels aanlopen van: nu we het net over swaffelen hadden.. ik heb net die man op het terras geswaffeld, en te rennen voor ze leven..

naja, hij heeft alles betaald.. (dat wou hij persee)

hem naar ze appartement gebracht hij stapt uit.. zegtie: zal ik even een rondje doen?
hij trekt ze broek naar beneden, gaat met ze blote lul op straat staan, terwijl er een bus aan komt rijden, hij rent paar rondjes en rent voor de 2e keer voor zijn leven.. dit keer zijn appartement in omdat de Mossos (zware politie hier in spanje) hem gezien had..

naja, morgen zien we hem vast wel weer verschijnen..
--

kijk..

voor mij is darkraver echt een LEGENDE!!!!,
en onder het eten had ik het er met hem over van: je hebt dj's die 'groot' zijn.. super arrogant,
en toen zei ik dus waar steve ook bij was:

kijk.. darkraver is een facking grote dj.. hij is een legende, iedereen kent hem, hij is groot.. FEIT (is iedereen mee eens), maar hij chillt wel elke dag met ons, belt ons wat we aan het doen zijn, gaan samen stappen met ze allen.. zitten nu hier met ze allen WEER lekker te eten, we worden bij darkraver thuis uitgenodigd.. waarom zijn dan al die dj's die nu even populair zijn dan zo arrogant??
(afrojack was hier een paar dagen terug.. ik wist dat hij arrogant is.. maar wat hij paar dagen terug deed en zei sloeg echt alles)

naja, had eigelijk niemand een antwoord op toen zei steve: arrogantie is nergens voor nodig, ik ben een simpele neger jullie zijn simpele nederlanders.. dj's die arrogant doen, zijn meestal over het algemeen gezien dj's die bekend zijn geworden in een HELE korte tijd.. (daar kon ik hem gelijk in geven).. maar als die dj's vallen.. dan vangt niemand hun op en is het over..

mijn mening.. steve (darkraver) is de meest relaxte en normaalste (gekste/gestoorde) grote dj die ik ken, respect voor die man dat hij zo normaal is gebleven..

en aan die houding van hem daar kunnen vele een voorbeeld aan nemen!
Estacy    posted on 19-07-2009 14:45
rare gozer die Darkraver! nog steeds leuk daar zo te horen
Tomazos    posted on 19-07-2009 17:45
zo doen we dat de laatste 10 minuten:

KLIK

paar dagen terug met dj maurice gedraaid, was alleen maar hardcore volk nog op het einde (komen er steeds meer sinds ze weten dat wij altijd met beuken afsluiten), dus laatste half uur hardcore/hardstyle gedraaid (niet dit filmpje, filmpje is met schuimparty),

dat de flessen van de bar afkomen, en ik in de dj cabine paar keer me cd's van de grond heb kunnen rapen :P, dat zijn pas feestjes (H)

voor de audio technicus onder ons..
wat staat er allemaal in arena:

8a 10 x top op de dansvloer, 400w rms per stuk (mid/hoog apart gestuurd)
4x top langs de gang langs de bar,

4x 18"sub, 1200 w rms per stuk,
4x 15" (wattage geen idee)

en een heel rek vol met versterkers,
en die subs staan voor mijn dj cabine Happy, laughing
dus altijd lekker gerommel in de dj cabine,

op het filmpje staan alleen de 15" te draaien, omdat de bass anders te hard gaat omdat we bijna dicht gaan, anders gaat politie altijd zeuren dat het zachter moet,
User edit by Tomazos on 19-07-2009 @ 17:53:29 (100%)
Roov    posted on 19-07-2009 17:58
Ziet er weel leuk uit dat filmpje Tomazos Winking my eye
delectro    posted on 19-07-2009 18:34
ziet er gezellig uit Winking my eye check trouwens even je inbox tomazos..
Saskia    posted on 19-07-2009 18:34
Waarom is Afrojack zo arrogant dan? wat deed hij?
Estacy    posted on 19-07-2009 18:38
Poster: Tomazos

op het filmpje staan alleen de 15" te draaien, omdat de bass anders te hard gaat omdat we bijna dicht gaan, anders gaat politie altijd zeuren dat het zachter moet,

dat moet daar wel lekker blazen als die 4x 18" erbij gaan!

149 Users online: Lead & 15 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 86.230
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.604