Poster: ThijsG
Oke, weer wat geleerd. Ik geloof je ook zo want ergens anders leek iemand dat ook te zeggen (''de spndle is direct op de speler geplaatst, en heeft verder nergens contact mee'').
Poster: JorritPoster: TekheadNaar totaalprijs kijk ik uiteraard, ze hebben nogal veel R&D kosten, amai, welke research doen ze nog ? En hun marketing staat tegenwoordig ook op een zeer laag pitje, ook hun communicatie naar verdelers en (potentieeele) klanten toe is op z'n minst desastreus te noemen, want wie heeft een verklaring van pioneer gelezen of gehoord van het waarom van hun prijsverhoging ? Ikzelf ben ondernemer en begrijp totaal hun handelswijze niet.
op je pioneer ?Dan is de speler echt overdreven in prijs
Dat is nogal een uitgesproken conclusie... heb jij ook inzicht in bijvoorbeeld Pioneer's R&D en marketingkosten dan, of kijk je nu puur naar productiekosten?
Poster: Victor
Ik denk dat het met de huidige CDJ-1000's vrij rap einde oefening is. Cd's zijn op de weg terug, muziek van usb-devices spelen heeft alleen maar voordelen en wordt heel snel populairder.
Poster: Victor
Ik denk dat het met de huidige CDJ-1000's vrij rap einde oefening is. Cd's zijn op de weg terug, muziek van usb-devices spelen heeft alleen maar voordelen en wordt heel snel populairder.
Poster: Illusion
Dat is juist zo jammer allemaal. Uiteindelijk zou iedereen het zo maar ff kunnen doen...........
Poster: Tekhead
waarom is elk merk en elk type dat niet Pioneer is, bij voorbaat slecht ? Als je naar het Pioneer dj gear Forum gaat, zijn het allemaal mankementen en defecten bij de pioneers, en vooral bij hun zogezegde Top speler de 1000 !! Dergelijke problemen lees ik niet over andere merken, toch eens over nadenken denk ik.Jammer dat de Engelse Fabrikanten nooit interesse hebben getoond voor de dj markt, anders zou er over andere merken weinig of niets gesproken worden, anderzijds is het dan wel zo, dat de dj gear voor de meeste onder ons onbetaalbaar zou zijn.
Poster: Winston
Muziek van usb-devices spelen zoals de RMP-3 vindt ik goed, want het is plug en play. Muziek draaien in combinatie met PC/laptop vindt ik minder, langere tijd om aan en uit te doen en geen plug en play de eerste keer.
Maar ik ben het ook eens dat er een heleboel beroepsgeheimen zijn, waarbij computers helemaal niks helpen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.