Poster: ProzeiPoster: TekheadWelke service ? Vraag maar eens aan erikselhorst, had een klein defectje aan z'n cdj-1000 en het plaatselijk verkoop en servicepunt van Pioneer vroeg 560,00 euro voor reparatie, en stelde voor om ineens een nieuwe te kopen omdat de zijne al enkele jaartjes oud was. Snelle reparatie is meestal ook een utopie, als het defect onderdeel op stock is, valt het meestal redelijk mee, maar o wee, als het onderdeel van Japan moet komen. Mooie service is dat
Minder dan de helft van een pioneer man.Hiervoor zijn meerdere redenen, maar daar ga ik het niet over hebben. Duurder is niet altijd beter ! Bij Pioneer betaal je gewoon veel te veel extra voor de naam.
het is niet alleen de naam maar ook de service waarvoor je betaald.
diverse service centra die je product snel repareren indien er een defect is en in nood ook vaak voor vervanging kunnen zorgen.
dat is ook de reden waarom de pioneer's overal staan.
als discotheek kan je niet even een avondje zonder.
Poster: Tfvs
stond er al in vermeld maar het is 560
Poster: Basz-Line
Goede apparaten, kunnen natuurlijk niet tippen aan pioneer.
Poster: CoenBaas5300
Ik denk dat de Pioneers altijdt boven aan blijven staan vanwege de kwalitiet, gebruiksvriendelijkheid maar ook om dat de Pioneers betrouwbare spelers zijn (zo van iedereen heeft ze dus het zijn goede, maar dat zijn het ook). Ik denk dat Pioneer altijd boven aan zal blijven staan op het gebied van DJ Gear.
Poster: christiano
volgens mij was pioneer de eerste met cd speler met midi (cdj 400)
verder vind ik dat reloop goede producten levert
en al helemaal voor de prijs
dit is niet een cdj 1000 beater
maar wel een speler die je in de gaten moet houden als je niet een groot budget hebt
Poster: Tekhead
Eerlijk is eerlijk, de Pioneers worden in Japan gemaakt, en de oems in China en andere Taiwan's, en daar ligt het uurloon nog een heel stuk lager dan in Japan, wat deels het prijsverschil maakt.
Poster: nils7op je pioneer ?
Op de mijnen staat toch echt "made in Malaysia"
Poster: Woudtje
De spindle van dns3700 werkt niet. Maakt niet uit wat iemand zegt, ik heb er twee en pitch benden met de spindle werkt niet. Voor de rest zijn het super dingen.
Poster: Mixt-ApePioneer..... SHAME ON YOU !!!!!
@Tekhead: Op die van mij staat het ook...
Poster: Tekhead
op je pioneer ?Dan is de speler echt overdreven in prijs
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.