Djing zit in je bloed (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 25-02-2009 12:54
Hoiz,

Ik vraag me af bij hoeveel mensen het Dj'en in hun bloed zit?
Wie zijn vader was of is nog steeds dj?
of voor de oudere personen onder ons, wie zijn zoon/dochter heeft het virus ook te pakken?
Wie zou het wat vinden als je toekomstige zoon of dochter ook dj wordt?
zou je het hem aanraden?

Let me hear it!

dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 25-02-2009 @ 13:03:31 (72%)

What do you think about Djing zit in je bloed ??

Vote :   

OneSixty    posted on 04-03-2009 19:22
ik denk trouwens dat je voor dj'en niet eens ritme gevoel moet hebben...
klein beetje natuurlijk wel maar niet in de zin van drummen ofzo dan neem ik aan.
dj'en kun je de meeste wel aanleren volgensmij, natuurlijk de een makkelijker als de ander maar dan nog...

misschien een beetje negatief van mij om te zeggen maar ik denk wel dat het klopt.
Tomazos    posted on 04-03-2009 19:28
gevoel voor ritme kan je niet aanleren, dat heb je of dat heb je niet Happy, laughing.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
A-flex    posted on 04-03-2009 19:29
Mijn vader heeft ook nog gedraaid. en mijn vader zijn broer ook, dus miss is er toch wel iets van waar :P Ookal ben ik er maar mee begonnen op men 17e. 
Snoey    posted on 04-03-2009 20:08
Poster: Tomazos
gevoel voor ritme kan je niet aanleren, dat heb je of dat heb je niet Happy, laughing.

Dus jij stond op je 2e levens jaar al mee te klappen op de muziek? Ritme gevoel is aan te leren, ik heb het ook geleerd toen ik er bewust van gemaakt werd. Probeer zelf maar eens opeens mee te tellen met een 3 of 5 kwarts maat. Kan je jezelf ook aanleren zonder dat het de eerste keer lukt.
www.soundcloud.com/ten-hooven
NIekh    posted on 04-03-2009 20:53
Bij mij wel :P
Mijn vader is net als mij altijd al bezig geweest met techniek en licht en geluid en vroeger was hij ook dj en mijn oom ook en nu heeft mn vader een licht en geluidsbedrijf en ben ik dj en mn neef ook :D:P
dus hier zit het virus wel ergenst in de lucht :P
FML    posted on 04-03-2009 23:20
niemand in de familie geloof ik is dj of geweest , ik zat al vroeg op drumles :P maar dat werd egt zo saai en toch meer me ding vond in andere muziek
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Jori    posted on 05-03-2009 08:44
M'n vader is geluidsman bij films enzo, ik heb toen ik drie was nog Johnny Depp de hand geschud :D
Ik zit nu al weer 5 jaar op drumles en het bevalt me nog prima.
Heb wel het idee dat ik heel veel had aan ritme gevoel toen ik begon met draaien. Nu denk ik er niet veel meer bij na...
tek-zotic    posted on 05-03-2009 09:43
mijn vader wou altijd dj zijn maar had er vroeger geen geld voor, maar wel zeer grote muziekliefhebber. knutselde met mijn oom zelf mengpaneeltje in elkaar enzo vroeger.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

143 Users online: Lead & 13 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 86.282
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.656