Djing zit in je bloed (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 25-02-2009 12:54
Hoiz,

Ik vraag me af bij hoeveel mensen het Dj'en in hun bloed zit?
Wie zijn vader was of is nog steeds dj?
of voor de oudere personen onder ons, wie zijn zoon/dochter heeft het virus ook te pakken?
Wie zou het wat vinden als je toekomstige zoon of dochter ook dj wordt?
zou je het hem aanraden?

Let me hear it!

dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 25-02-2009 @ 13:03:31 (72%)

What do you think about Djing zit in je bloed ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 25-02-2009 12:57
Bij mij totaaaaaaaaaaaaaal niet !

Geen muzikale ouders / familie...wel een muzikaal broertje !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Illusion    posted on 25-02-2009 13:00
M'n pa is niet echt muziekaal.
Mń moeder wel, goed ritmegevoel.
M'n zusje speelt gitaar.
En ik als dj heb ook wel gevoel voor muziek.

Het zit er opzich wel een beetje in.. Muziekgevoel. Maar niet kwa artiesten ofzo.

Misschien ben ik wel de 1e in de familieWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Bartjens    posted on 25-02-2009 13:07
Poster: DJADMIN
Bij mij totaaaaaaaaaaaaaal niet !

Geen muzikale ouders / familie...wel een muzikaal broertje !

Same here :P
www.djbrowbeat.com
DJArvee    posted on 25-02-2009 13:09
mijn ouders hebben ook niks met muziek,
zussen doen majoretten.. dus hebben wel gevoel voor ritme :P

Dj_Fantasy    posted on 25-02-2009 13:12
Mijn vader is jarenlang dj geweest, maar op een zekere leeftijd heeft hij het opgegeven.
Mijn moeder weet niet eens wat fatsoenlijk muziek is (luister enkel slaghers)...

Dus in zekere zin heb ik het een beetje overgekregen van mijn vader..
en ga het ook zeker proberen door te geven aan mijn kinderen later!!
dj2dj.nl
ianroma    posted on 25-02-2009 13:30
Nou ik ben dan familie van de gebroeders KO en daar ben ik opzich al niet zo trots opCool! En verder is er niemand in de familie echt muzikaal.
DJArvee    posted on 25-02-2009 13:44
daar ben ik opzich al niet zo trots op

Cool
Roov    posted on 25-02-2009 14:22
Mijn vader is DJ geweest in clubs. En mijn neef is ook DJ, verder is iedereen in ons familie behoorlijk muziekaal Winking my eye
Bambilaner    posted on 25-02-2009 14:31
Veel muzikanten in de familie, en ik ben de zoon van de enige dj Goofy. Vinyl dj zonder pitchcontrol. De man die als geen ander plaatjes aan mekaar kon praten... Cool
www.facebook.com/vinniebegooddj
DJKIWI    posted on 25-02-2009 15:32
Mijn vader en zijn broer speelden vroeger in een succesvolle regionale band.
Een oom is vroeger begonnen als DJ in diverse clubs en heeft nu een eigen radioprogramma op de regionale zender L1 Limburg.
bartezzz    posted on 25-02-2009 15:37
ja ik heb een hele muzikale familie, me moeder heeft een paar instrumenten gespeeld net als me vader die nu ook 
nog steeds dj is en zijn eigen avond heeft in een club in Haarlem (het patronaat) wel een reggae avond dus met de muziek soort zitten we niet echt dicht bij elkaar en dan laat me pa mij ook nog eens de dj spullen 
kopenwant zelf heeft hij geen set omdat hij vaak genoeg draaide. verder heb ik nog een jonger broertje wat een klein beetje kan 
drummen en som draait hij wat op mijn setje. verder kan ik zelf toch wel redelijk gitaar spelen (heb 6 jaar op les gezeten) en ik 
kan ook wel een beetjedrummen op zich (heb 2 jaar op les gezeten). ik draai nu zelf iets meer dan 2 jaar en begin het nu ook wel 
richting de clubs te schoppen.
User edit by bartezzz on 25-02-2009 @ 15:39:50 (5%)
TheHunter    posted on 25-02-2009 15:38
Vader heeft een Geluid/Licht bedrijf en regelt dit voor clubs, cafe's, concerten en optredens.
En ik ben dan Dj met zijn stuff :P
Luxx    posted on 25-02-2009 15:58
mijn beide ouders zijn a-muzikaal. ik geloof dat ze een wereldkampioenschap uit-de-maat-dansen hebben gewonnen
www.mothermusic.nl
Bouncy    posted on 25-02-2009 16:45
Mijn opa was vroeger DJ, hij heeft nu nog steeds een schuur vol met apparatuur! (zowel P.A als DJGear)
Mijn oom is ook DJ.
Verder spelen m'n ouders beide een instrument, m'n opa en m'n oom en zusje ook. Muziek is mij met de paplepel ingegoten zegmaar...
Bartjens    posted on 25-02-2009 16:48
(ben ik de enige waarbij de hele layout naar de kl**ten is in dit topic?) Winking my eye
www.djbrowbeat.com
dj-nick    posted on 25-02-2009 16:49
Poster: Bartjens
(ben ik de enige waarbij de hele layout naar de kl**ten is in dit topic?) Winking my eye

Nee bij mij ook.
Bartjens    posted on 25-02-2009 16:57
Poster: dj-nick

Nee bij mij ook.

LEAD! Help! :P
www.djbrowbeat.com
DjVictorF    posted on 25-02-2009 17:00
Nee bij mij is ie ook naar de tering:p Maar mijn ouders zijn nou ook niet echt muzikaal ofzo. Nouja me moeder heeft vroeger wel een instrument gespeelt. Ik zelf ook (4 jaar gitaar). Maar dat deed ik tot groep 8:P weet er nu niks meer van. Verder heeft mijn broertje gedrumt maar is ook gestopt
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Boyd    posted on 25-02-2009 17:10
Poster: Luxx
mijn beide ouders zijn a-muzikaal. ik geloof dat ze een wereldkampioenschap uit-de-maat-dansen hebben gewonnen

Daar hebben zie hier thuis ook aan mee gedaan, mischien dat jouw ouders gewonnen hebbenCoolCoolVerder heeft mijn moeder toen ze klein was op een blokfluit gespeeld and thats it.
JollyJunkie    posted on 25-02-2009 17:22
Ik heb ook zo'n bijzondere lay :P Maar mijn oom was DJ en voor de rest niemand...
Flexii    posted on 25-02-2009 17:22
Mijn Vader speelde gitaar en saxofoon heeft in verschillende bandjes gespeeld en is geluidsman geweest, zijn neef, heeft een kleine studio en is drummer en heeft ook een collectie electrische gitaren en ik heb elektrische gitaar gespeeld en ben daarna gaan dj'en
Roov    posted on 25-02-2009 17:22
Mijn ouders werken bij de MacDonalds Cool
dacuba    posted on 25-02-2009 18:11
Mijn vader deed vroeger iets soortgelijks.. Happy, laughing
RiX    posted on 25-02-2009 18:28
Dj-ing zit niet in mijn bloed, muzikaliteit wel. Dat is met de paplepel naar binnen gegoten. Pa is al dik 35 jaar sologitarist, maar speelt ook toetsen, slagwerk, bas en andere gitaarpartijen. Hij was dirigent van een jongerenkoor en heeft vroeger in een paar goede gelegenheidsbandjes gespeeld samen met z'n broer, die dat nu nog doet (bas en zang). Ma zingt en is van bariton (jaja...) naar mezzo sopraan gegaan. Broerlief heeft het conservatorium gedaan en speelt toetsen, zingt en componeert (lichte muziek). En zelf ben ik al jaren drummer, zanger en nu dus ook dj. Vooral gouw ouwe nummers ken ik nogal goed Winking my eye Die heb ik op de casettebandjes van mijn vader zo gruwelijk vaak geluisterd en meegedrumd... :d
Stefjuuh    posted on 25-02-2009 18:31
Poster: Roov
Mijn ouders werken bij de MacDonalds Cool

Wat is dan de nieuwe happy meal?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

182 Users online: 8 Guests (174 Unknown)
Pages generated today : 16.248
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.271.313