Djing zit in je bloed (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 25-02-2009 12:54
Hoiz,

Ik vraag me af bij hoeveel mensen het Dj'en in hun bloed zit?
Wie zijn vader was of is nog steeds dj?
of voor de oudere personen onder ons, wie zijn zoon/dochter heeft het virus ook te pakken?
Wie zou het wat vinden als je toekomstige zoon of dochter ook dj wordt?
zou je het hem aanraden?

Let me hear it!

dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 25-02-2009 @ 13:03:31 (72%)

What do you think about Djing zit in je bloed ??

Vote :   

RiX    posted on 25-02-2009 18:32
Poster: Stefjuuh

Wat is dan de nieuwe happy meal?

Ik had je ouder ingeschat Winking my eye Cool  Viel je nu door de mand? lol
Hardshort    posted on 25-02-2009 18:41
Hier het zelfde verhaal. Mn vader speelt/speelde vanaf zijn 16e altijd zeer goed gitaar, helaas heeft hij zeer veel last van ecxeem aan zijn handen dus aan de snaren zitten lukt hem haast niet meer. Hij speelde ook altijd bandjes en was lokaal redelijk bekend hier. Verder speelt mn moeder blokfluit en daar is dan ook alles mee gezegd :P ?n tot slot is mn zwager/vriend van mijn zus (Rick Van Der Berg) Radio Dj en ook bekend van 538 waar hij ook ooit presenteerde en waar hij vandaag de dag nog regelmatig wat jingles voor maakt. Happy, laughing
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Stefjuuh    posted on 25-02-2009 19:03
Poster: RiX

Ik had je ouder ingeschat Winking my eye Cool? Viel je nu door de mand? lol

Haha, ik wil um gewoon testen, mij boeit die happymeal niets, vind het jammer dat die PitaMac's weg zijn...
RiX    posted on 25-02-2009 19:16
Poster: Stefjuuh

Haha, ik wil um gewoon testen, mij boeit die happymeal niets, vind het jammer dat die PitaMac's weg zijn...

Ja die waren lekker... :P ai, nu val ik door de mand ghehe
Stefjuuh    posted on 25-02-2009 19:27
Ach, in zeist heb je tenminste redelijk dichtbij een mac zitten...
Lead    posted on 25-02-2009 19:47
Poster: Bartjens
(ben ik de enige waarbij de hele layout naar de kl**ten is in dit topic?) Winking my eye

Kan iemand een printscreen mailen ?? Heb hier niets van gezien.
Nu doet bij mij de site zoals het hoort...
Let the BASS be louder
Convert    posted on 25-02-2009 19:51
Bij mij in de hele familie niks! Tenminste niet dat ik wet :P
Roalin    posted on 25-02-2009 19:59
Bij mij ook niet (heb ook geen broers of zussen) alleen een buurman.

Deze man heeft mij geïnspirieerd! Cool

Edit over lay-out: ik heb geen problemen gehad, ook niet vlak nadat er gepost werd dat er problemen waren.
User edit by Roalin on 25-02-2009 @ 20:14:35 (99%)
Boyd    posted on 25-02-2009 20:03
Poster: Lead

Kan iemand een printscreen mailen ?? Heb hier niets van gezien.
Nu doet bij mij de site zoals het hoort...

Pagina 2 doet zoals het hoort, klik ff op pagina 1.
Roov    posted on 25-02-2009 20:05
Bij mij werkt ook alles chill Winking my eye
RiX    posted on 25-02-2009 20:15
hier ook: mac en firefox
Phenix    posted on 25-02-2009 20:17
Bij werkt pagina 1 ook gewoon goed, gebruik trouwens Firefox op een 'Wintel' pc
Maarja, mijn vader was vroeger DJ, eigenlijk alleen op feestjes van vrienden enzo en heeft het een hele tijd laten liggen, omdat mijn moeder niet echt van grote speaker en luide muziek houdt, terwijl bij mijn vader alles altijd lekker hard gaat. Dus ik heb het van mijn vader geërfd.
Toen ik mijn 1e cd-speler binnen had zat mijn vader er volgens mij nog eerder aan dat ik, om te kijken wat ik had gekocht. Het eerste wat ie deed was aan het jog-wheel zitten en een backspin maken Winking my eye
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 25-02-2009 @ 20:17:56 (9%)
Dyno    posted on 25-02-2009 20:17
Ook mijn ouders hebben komen qua muziek niet verder dan Elvis .... dus nee, dj-ing zit niet in je bloed, maar het is wél besmettelijk. Ik heb al 2 mensen aangestoken.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
voyager    posted on 25-02-2009 22:02
Mijn pa draaide in zijn jeugdjaren(en daarna) in een kroeg,waarvan ik de naam niet meer weet.
Draaide altijd met vinyl,naja wat wilde je anders in die tijdWinking my eye

Toen hij mijn moeder tegenkwam is dat dj'en een beetje afgezwakt, en na een paar jaar kwam ik xD.

Ik heb zoals de TS zou zeggen, het virus van mij vader overgenomen. Ik ben de laatste jaren steeds en steeds meer ge?nteresseerd geworden voor geluid,music,en draaien. Wat betreft audio vragen,kijk ik hier altijd voor nuttige info,en mocht dat het niet staan is mijn pa weleens bereid om wat technische dingen te vertellen(hij zit al grofweg 23 jaar in het audio-wereldjeWOW)

ALs een van mijn kinderen ooit dj wilt worden, zou ik dat super vinden! Er is toch niets mooier denk ik toch?
Want dan kan je hem/haar de nodige trucs&tips geven en de kneepjes van het vak leren, is alleen maar meegenomen. Ik zou het zeer zeker aanraden.

cheers!

Mixt-Ape    posted on 03-03-2009 20:51
Mijn ouders zijn allebei professioneel in de muziek. Ikzelf heb nooit zin gehad om zelf een instrument te spelen, maar DJ'en is echt wel een passie. Die passie zit me wel in het bloed denk ik.
Saskia    posted on 03-03-2009 20:53
De liefde voor muziek zat der bij mij al vroeg in, ik luister echt altijd muziek.
Mijn moeder wordt er soms gek van :P.. zij is echt a-muzikaal en mijn vader ook best wel..
zit dus niet in de familie..
Phenix    posted on 03-03-2009 21:30
Wel leuk trouwens om te horen, dat sommige wel muzikale ouders hebben en het dan ook waarschijnlijk geërfd hebben en andere echt a-muzikale ouders hebben, maar dan vraag ik me toch af hou zei bij het dj'en zijn gekomen ? Winking my eye
http://www.djmillhouse.nl
Saskia    posted on 03-03-2009 21:33
Omdat een vriend van mij resident is bij een discotheek, en ben ik dat eens bij hem gaan checken allemaal en ik vond het gelijk helemaal geweldig.
Je kan alles draaien wat je wilt je zit niet vast aan 1 muziek stijl of soort, je kan helemaal doen wat je zelf wilt dat vind ik super Happy, laughing
Snoey    posted on 03-03-2009 21:49
Djing zit niet in me bloed maar er zit wel bloed op me Djing.
www.soundcloud.com/ten-hooven
cross-over    posted on 04-03-2009 09:52

Pa is bijna 50 jaar DJ, was 1 van de eerste in Nederland met een eigen Drive-in show.
Zelf ben ik al meer dan 30 jaar actief en mijn kinderen zijn nu beide aan het oefenen en hebben al een paar keer kleine feestjes gedraaid voor vrienden en bekende.

Dus ja, ik (wij) hebben wel wat met DJing, maar in 't bloed??  eerder een aangeleerde gewoonte/hobbyCool
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 04-03-2009 @ 15:39:51 (22%)
OneSixty    posted on 04-03-2009 11:10
nah niet echt, kheb het idee wel van mijn broer denk ik ongeveer.
nu niet dat ik iets van hem heb geleerd xD
Tomazos    posted on 04-03-2009 11:20
mijn vader was vroeger in spanje bekend dj, (ik kom uit spanje, me vader is spaans), en me ooms deden het allemaal vroeger..

maar of er een verband tussen zit.. geen idee,

denk niet dat dj'en in het 'bloed' zit, denk dat de 1 wel muziekale aanleg heeft en de andere niet, en dat is niet te leren Happy, laughing

als ik een kleine dreumis krijg,
dan is het 1e wat hij op +- 7 a 8 jarige leeftijd krijgt een dj setje Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 04-03-2009 @ 11:21:56 (35%)
Snoey    posted on 04-03-2009 15:33
Ik denk dat mensen hier het verschil tussen ritme gevoel en muzikale aanleg verwarren. Muzikale aanleg wil zeggen dat je snel de piano leert spelen en je oren makkelijk getraind zijn op het horen van intervallen tussen tonen. Dj'en heeft verder weinig met muzikale aanleg te maken, anders zou half Nederland muzikaal aangelegd zijn. En een simpel voorbeeld is die talentshow op RTL4, hoor maar eens hoeveel mensen der vals singen. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 04-03-2009 15:50
Poster: Snoey
Dj'en heeft verder weinig met muzikale aanleg te maken, anders zou half Nederland muzikaal aangelegd zijn. 

CoolCoolCoolCoolCoolCool   Cool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
janek    posted on 04-03-2009 18:30
Het is een virus , zeg ik maar , het is tevens de liefde voor de muziek Cool
ik ben als 10 jarige begonnen met vinyl singeltjes en veel muziek luisteren( Veronica/Noordzee) !!
het dj-en begon eigenlijk met 17-18 na de eerste disco bezoeken
een hele grote motivatie was dan begin 1980-81 ""Ben Liebrands - inthe mix"" en de mixtapes uit het "Fust"(Zeist) en Cartouch ( Utrecht),vanaf deze tijd was ik Vinyl-verslaafd

sindsdien ben ik ermee bezig !!
en het is nog steeds leuk Cool

Jan
User edit by janek on 04-03-2009 @ 18:47:44 (27%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

55 Users online: 7 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 34.521
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.648.883