Poster: Gilles
het is ook wel een beetje waar het op neer komt. Een lege doos
De printplaat zit direct onder het paneel. De rest is lucht. Het enige 'grote' component is de trafo.
Als ze die kleiner zouden maken dan zou dat ding niet hoger als 5 centimeter hoeven zijn.
Poster: T4Twister
ik vind het eerlijk gezegd ook maar troep, krakende faders, voelt goedkoop aan(offtopic:net zoals de tweakalizer) en is ook goedkoop, te goedkoop eigenlijk.
het lijkt idd op de djm-500 of 600, maar de kwaliteit is als ik het punt moet geven:
djm600: 8.4
djx 700: 3.8
dit is mijn mening
ik heb hem wel eens mogen proberen, hij werkt niet goedkoop, maar voelt goedkoop. de knoppen die zijn van keihard kunststof(dat is wel vaker mja)
en ze "klikken" te hard, en de knoppen voelen ook behoorlijk goedkoop.
en ik vind dat dat bij de djx700 niet anders is(dies heb ik tegelijk met de tweakalizer mogen testen, cdspeler->tweakilizer->kanaal2mixer
de effecten heb ik het niet over, alhoewel ze klonken wel goed.
maar het voelt goedkoop aan, dus dan denk ik dat de kwaliteit "bar" is om het zo maar ff uit te drukken.
Poster: robertvisser
voor 200 euro moet je niet zeiken...
ik zie het als plastic weggooi bordjes...is ie kapot dan knikker je hem weg....
ik vind het eerlijk gezegd ook maar troep, krakende faders, voelt goedkoop aan(offtopic:net zoals de tweakalizer) en is ook goedkoop, te goedkoop eigenlijk.
het lijkt idd op de djm-500 of 600, maar de kwaliteit is als ik het punt moet geven:
djm600: 8.4
djx 700: 3.8
dit is mijn mening
tvoelt allemaal goedkoop. en lees eens wat verder.
JA ik heb hem moge teste!(al is het een tijdje geleje:P)
Poster: _Ivan_
Over krakende faders kun je niet echt iets zeggen denk ik.... de persoon die mijn 700 heeft overkocht (familie) heeft nu nog geen last van krakende faders... maar de mixer is wel goed onderhouden geweest altijd afgedekt etc. Ik denk dat dat toch wel een helehoop scheelt. Verder vind ik de behringer mengpanelen (allemaal) toch wel goed aanvoelen.
Poster: dj-t
ja oke, klopt
maar ik ben niet met een beringer begonne,
ik was 11 en hard toen een power sound.
leuke mengtafel, maar ook goedkoop.
en voor een ''beginner'' vind ik beringer nog te duur.
ja ik heb een beetje mun eigen in gedachte toen ik een beetje begon.
rond mun 11e duszz, dan is beringer nog best prijzig