Behringer DJX-700 GOED OF SLECHT (5/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : GOED OF SLECHT

-goed
-fout

Voting is only possible for our Members
DJ_kristof    posted on 30-06-2005 15:09
Ik zou wille weten of de DJX 700 goed genoeg is om te draaien?
De prijs is zo goedkoop (200&euroWinking my eye
Of wat zijn de nadelenConfusedWeet iemand dat?

User edit by DJ_kristof on 20-07-2005 @ 11:55:06 (2%)

What do you think about Behringer DJX-700 GOED OF SLECHT ??

Vote :   

dj-t    posted on 22-06-2006 18:40
nej niet echtWinking my eye ik zat veel op marktplaats, en zat overal wel naar tekijken.
toen kwam ik die mengtafel tegen, en daar zaten sound effecten op.
jaaaa, als 11 jarig kind lijkt dat wel super vetWinking my eye
over kwalitijd dacht ik toen nog niet na:P

ff eerlijk ik heb hem nog:P
hij zit in het verhuur paketWinking my eye
Twizz    posted on 22-06-2006 19:18
Poster: dj-t

ben het er wel mee eens, ik heb hem uitgetest bij een vriend. vind hem wel leuk voor het geld, maar de faders kraken wel. teminste die mengtafel:P

ik vind beringer opzich nog wel een goed merk, niet voor de echte beginner maar voor mensen die al een paar jaar bezig zijn, en geen geld voor betere merken hebben zoals:
pioneer
dataq
enz.

ik heb zelf ook een beringer, en vind hem niet tegenvallenWinking my eye

ej twan maar jij hebt een behringer pa mixer, dat is nogal een verschil met een behringer dj mixer.
ook in kwaliteit verschilt dat neem ik aan
dj-t    posted on 22-06-2006 20:13
ja weet ik, alleen ik heb hem bij een vriend uitgetestWinking my eye

ja erik ik heb vrienden:P
User edit by dj-t on 22-06-2006 @ 20:29:21 (50%)
Twizz    posted on 22-06-2006 20:18
welke vriend? sorry beetje oftopic, mja

ontopic: tging hier over de djx700, ik heb mn mening al ruimschoots gegeven
Day-One    posted on 22-06-2006 20:30
Die had ik ook, maar veruild voor een djm-400 en eigenlijk de beste keus tot nu toe..djx700 is een goede mixer maar een top mixer is dat zeker niet!..
_Ivan_    posted on 22-06-2006 20:33
Poster: T4Twister

ej twan maar jij hebt een behringer pa mixer, dat is nogal een verschil met een behringer dj mixer.
ook in kwaliteit verschilt dat neem ik aan

Dat is natuurlijk wel een verschil
Feel&.Celebrate.Life!
dj-t    posted on 22-06-2006 20:34
Stijn heet hem, fijne mengtafelWinking my eye

weet ff niet hoe hij op dj resource heet

ff voor erik welke "vriend" ik bedoeldeWinking my eye
User edit by dj-t on 22-06-2006 @ 20:55:21 (67%)
_Ivan_    posted on 22-06-2006 20:38
Poster: dj-t
Stijn heet hem, fijne mengtafelWinking my eye

weet ff niet hoe hij op dj resource heet

Wat bedoel je nu met deze post:S
Feel&.Celebrate.Life!
Lukaz    posted on 22-06-2006 21:45
@ _Ivan_
dat dj-t niet weet wat Stein zn naam op DJR is denk ikWinking my eye

en wat de DJX700 betreft ik vind het een goede mixer ondanks de vooroordelen die sommige mensen hebben.. Je krijgt waar je voor betaald niet meer maar ook zeker niet minder!
Een kameraad van me heeft de mixer nu al zeker zo'n half jaar en zonder problemen!
Wat ik ook denk ik is dat de 'DJ' van nu een beetje verwend is, en terecht! Maar we willen nu allemaal de DJM800, Nuo5,  etc.. etc.. (de mixers met de vette effecten en andere extra's)
In principe zijn  een paar kanalen, EQ, Gain, cd-speler/tt met Pitch en eventueel Cue genoeg toch? Dan kan je mixen! Maar zoals ik zei: het is terecht dat we die mixers willen , anders breek je niet door..
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de DJX700 een prima mixer in kwestie is! Maar het is niet genoeg meer..

greup    posted on 22-06-2006 21:55
Poster: Luka_Z
@ _Ivan_
dat dj-t niet weet wat Stein zn naam op DJR is denk ikWinking my eye

en wat de DJX700 betreft ik vind het een goede mixer ondanks de vooroordelen die sommige mensen hebben.. Je krijgt waar je voor betaald niet meer maar ook zeker niet minder!
Een kameraad van me heeft de mixer nu al zeker zo'n half jaar en zonder problemen!
Wat ik ook denk ik is dat de 'DJ' van nu een beetje verwend is, en terecht! Maar we willen nu allemaal de DJM800, Nuo5,  etc.. etc.. (de mixers met de vette effecten en andere extra's)
In principe zijn  een paar kanalen, EQ, Gain, cd-speler/tt met Pitch en eventueel Cue genoeg toch? Dan kan je mixen! Maar zoals ik zei: het is terecht dat we die mixers willen , anders breek je niet door..
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de DJX700 een prima mixer in kwestie is! Maar het is niet genoeg meer..

ik vind dat jij mij hier mee beledigd. Ik heb wel degelijk ervaring met de djx. Heb zelfs al een keer op een feest gestaan waar ik zelf telkens als ik dat ding aanraakte onder stroom stond. Daarbij heeft een vriend van mij deze mixer nu z'n 8 maanden geleden ook gekocht. Ondanks dat hij afgedekt stond ging die naar 6 maanden al kraken en lekken. Nu op 8 maanden doen ondanks pogingen met perslucht nog maar 3 kanalen het. Daarbij komt ook dat de effecten ruk zijn, en dat de beatcounter meer een last is dan een uitkomst.
BillyArd    posted on 23-06-2006 10:20
DAt hele ding is gewoon K*#^#%@ laten we er nu niet te lang over doorgaan.
het valt toch niet te verdedigen dat hij ``best leuk is `` want dat is hij niet .
mensen die dat ding kopen kunnen beter nadenken of ze niet voor een numarkje DM kunnen gaan of bijvoorbeeld of een andere instapper uit dezelfde prijsklasse.
Liever een instapper dan van een ``goed`` merk dan een bak vol met onzin die het toch niet lang uithoudt.
Maar goed ik had mijn mening al gegeven geloof ik.
Zo lang iedereen nog maar steeds lol heeftis er niets aan de hand!
User edit by BillyArd on 23-06-2006 @ 10:22:37 (25%)
_Ivan_    posted on 23-06-2006 10:28
Poster: BillyArd
DAt hele ding is gewoon K*#^#%@ laten we er nu niet te lang over doorgaan.
het valt toch niet te verdedigen dat hij ``best leuk is `` want dat is hij niet .
mensen die dat ding kopen kunnen beter nadenken of ze niet voor een numarkje DM kunnen gaan of bijvoorbeeld of een andere instapper uit dezelfde prijsklasse.
Liever een instapper dan van een ``goed`` merk dan een bak vol met onzin die het toch niet lang uithoudt.
Maar goed ik had mijn mening al gegeven geloof ik.
Zo lang iedereen nog maar steeds lol heeftis er niets aan de hand!

Ik wil niet vervelend zijn maar we proberen hier een serieus gesprek te voeren. En die post die neerzet slaat nergens op.... Waarom is ie niet te verdedigen ? Dat kom omdat veel mensen hem met de DJM vergelijken en omdat veel mensen net zoals jou zo'n zinloze post er neerzetten! Omdat ze van iemand anders lezen dat ie slecht is
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 23-06-2006 @ 10:32:48 (15%)
BillyArd    posted on 23-06-2006 10:43
ja ivan tuurlijk , ik zou zeggen koop er 3
mijn post is niet zinloos, zeker niet als je mijn eerdere replies leest op dit topic.
Ik probeer mensen te behoede om uberhaupt aan dat ding te denken.
gewoon doodzonde van je geld.
Enne ik ben geen meeprater hoor vriend, als ik iets zeg is dat ALTIJD gebasseerd op fundamentele waarnemingen.

Vanwaar deze aannamen bijvoorbeeld :
(quote Ivan)Waarom is ie niet te verdedigen ? Dat kom omdat veel mensen hem met de DJM vergelijken en omdat veel mensen net zoals jou zo'n zinloze post er neerzetten! Omdat ze van iemand anders lezen dat ie slecht is

Ivan Ik refereer niet aan anderen, maar aan industrie standaarden waaraan een product sowieso moet voldoen , doet het dat niet dan is het product ruk om het maar eens plat te zeggen.
Daarbij het ik het mixertje ook onder mijn handen gehad en ik vond m dramatisch goedkoop en daarbij ook nog eens een slecht geluid.

Bovendien als je goed leest zie je dat ik helenmaal niet refereer aan een DJM maar eerder aan een instapper van een degelijk merk .
Dus.......
User edit by BillyArd on 23-06-2006 @ 10:44:42 (1%)
_Ivan_    posted on 23-06-2006 10:46
Poster: BillyArd
Vanwaar deze aannamen bijvoorbeeld :
(quote Ivan)Waarom is ie niet te verdedigen ? Dat kom omdat veel mensen hem met de DJM vergelijken en omdat veel mensen net zoals jou zo'n zinloze post er neerzetten! Omdat ze van iemand anders lezen dat ie slecht is

Ivan Ik refereer niet aan anderen, maar aan industrie standaarden waaraan een product sowieso moet voldoen , doet het dat niet dan is het product ruk om het maar eens plat te zeggen.
Daarbij het ik het mixertje ook onder mijn handen gehad en ik vond m dramatisch goedkoop en daarbij ook nog eens een slecht geluid.

Waarom vind JIJ hem ruk dan en dramatisch goedkoop?
Feel&.Celebrate.Life!
BillyArd    posted on 23-06-2006 10:49
zoals ik al zei , lees het topic maar eens door.
ik dat nu niet weer allemaal opschrijven !
Happy, laughing
Lead    posted on 23-06-2006 10:52
Ik ben het met BillyArd en Greup eens : Na verloop van tijd krijg je spijt van de DJX en zou je willen dat je toch iets anders hebt gekocht. De DM-series van Numark is inderdaad een goede optie die WEL blijft werken en waarvan de Service goed geregeld is.

De DJX is niet meer dan 1 gammel printplaatje in een veel te gammele doos.

Voor die 150 euro een leuk lichtorgel... de meeste mensen die ik ken die er een hebben hebben in het eerste jaar al de nodige ellende gehad en zijn blij als ze er weer vanaf zijn.

En natuurlijk kun je er ook langer mee doen, maar helaas vergelijken mensen hem met een DJM en dat valt niet te vergelijken.

Klanktechnisch : rafelig
Mechanisch : rammelig
Effecten : niet met de BPM te locken, dus wat kun je ermee ?
Faders : jakkus

Ook mijn tip : Koop liever een ander merk, voor iets meer geld van de DJX kun je veel betere alternatieven kopen.

Hoeveel mensen die de mixer echt kennen moeten dit nog zeggen, dat ding is gewoon rommel. (behalve als je een mixer koopt om netaan een jaar 'plezier' van te hebben)

2 Ivan : lees deze pagina nog eens door en je ziet ALLE argumenten staan, deze hoeven dus niet nog een keer vermeld te worden !
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 23-06-2006 10:53 (13%)
greup    posted on 23-06-2006 10:58
zoek voor deze prijs gewoon een no nonens bak! hoe minder er op zit, hoe minder er stuk kan..... Koop geen jb beat 4 of iets in die richting.
Day-One    posted on 03-07-2006 11:22
k heb een halfjaartje met de DJX-700 gedaan, daarna DJM-400..
Nu heb ik dubbel zoveel plezier..
neutje    posted on 03-07-2006 17:24
ik heb er een paar keer mee gedraaid.
ik vond hem opzich niet slecht draaien. maar de kwaliteit is gewoon kut.
ik ken 2 mensen die hem hadden waar hij binnen een jaar helemaal naar de klote was. en die gebruikte hem gewoon thuis op hun kamer en nooit on the road

Vk5    posted on 03-07-2006 17:27
heb ik ook
ramses    posted on 03-07-2006 17:36
ik ben daar zeer content van heb hem al 1 jar en er is nog nikske aan
ik vind hem goed maar als je hem dan vergelijk dan ist wel minder maar
als je begint te draaien is da goed dan nie meer
greup    posted on 03-07-2006 17:53
Poster: Vk5
heb ik ook

Confused?

Ik denk dat het wellicht tijd is geworden voor een slotje.

De kwaliteit van de mixer is beneden alle pijl ( kan ook niet anders als je voor 180 euro een mixer met een geintergreerde effecten bak moet bouwen).

Helaas zijn er altijd mensen die dat niet WILLEN geloven en of niet weten wat een normale kwaliteit van dat geld is.

Iedereen met geld gebrek, Gooi je geld wel aan deze behringer als je wilt!
Of koop iets dat WEL langer dan een jaar mee gaat, en ga je dus orrienteren op een mixer met alleen het broodnodige erop.

DJ_Inspiration    posted on 03-07-2006 18:02
Ik ken mensen die een DJX-700 hadden, waarvan de faders naar een half jaar compleet om zeep waren zal ik maar zeggen. De effecten die erin zitten trekken ook op niks. Zoals ik eerder in dit topic al zei zijn er ook mensen die er wel langer plezier van hebben maar spijtig genoeg is dit aantal véél lager dan degene met problemen.

Ik hoor hier vaak zeggen: "Het is een goeie mixer voor een beginner."
Wel, een beginner heeft helemaal niet zo een mixer nodig. Hij heeft effecten, dat heeft een beginner al HELEMAAL niet nodig. Die zal het al druk genoeg hebben om het draaien en mixen zelf al onder de knie te kunnen krijgen. Als je al weinig of niet kan draaien, wat ben je dan met die effecten?

Ik ben kortom volledig akkoord met greup zijn mening.

User edit by DJ_Inspiration on 03-07-2006 @ 18:04:09 (3%)
Day-One    posted on 03-07-2006 23:58
Zie het zo......het is een drempel mixer...en aangezien hij een beetje van de djm-600 heeft, is dit alleen maar goed en sneller om de overstap te maken naar de djm serie Thumbs Up
Camino    posted on 07-07-2006 21:14
ik heb de eer gehad hier een hele avond op te mogen draaien... en wat mij vooral opviel was de kwaliteit van de EQ's (gezien dat ik de effects niet eens gebruikt heb); echt vreselijk. als je je low dichtgooit dan gaat de helft van je mid ook weg; idem met hoog. bah
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

62 Users online: 6 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 12.767
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.937.585