Poster: dj-t
ben het er wel mee eens, ik heb hem uitgetest bij een vriend. vind hem wel leuk voor het geld, maar de faders kraken wel. teminste die mengtafel:P
ik vind beringer opzich nog wel een goed merk, niet voor de echte beginner maar voor mensen die al een paar jaar bezig zijn, en geen geld voor betere merken hebben zoals:
pioneer
dataq
enz.
ik heb zelf ook een beringer, en vind hem niet tegenvallen
Poster: T4Twister
ej twan maar jij hebt een behringer pa mixer, dat is nogal een verschil met een behringer dj mixer.
ook in kwaliteit verschilt dat neem ik aan
Poster: dj-tStijn heet hem, fijne mengtafel
weet ff niet hoe hij op dj resource heet
Poster: Luka_Z
@ _Ivan_
dat dj-t niet weet wat Stein zn naam op DJR is denk ik
en wat de DJX700 betreft ik vind het een goede mixer ondanks de vooroordelen die sommige mensen hebben.. Je krijgt waar je voor betaald niet meer maar ook zeker niet minder!
Een kameraad van me heeft de mixer nu al zeker zo'n half jaar en zonder problemen!
Wat ik ook denk ik is dat de 'DJ' van nu een beetje verwend is, en terecht! Maar we willen nu allemaal de DJM800, Nuo5, etc.. etc.. (de mixers met de vette effecten en andere extra's)
In principe zijn een paar kanalen, EQ, Gain, cd-speler/tt met Pitch en eventueel Cue genoeg toch? Dan kan je mixen! Maar zoals ik zei: het is terecht dat we die mixers willen , anders breek je niet door..
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de DJX700 een prima mixer in kwestie is! Maar het is niet genoeg meer..
Poster: BillyArd
DAt hele ding is gewoon K*#^#%@ laten we er nu niet te lang over doorgaan.
het valt toch niet te verdedigen dat hij ``best leuk is `` want dat is hij niet .
mensen die dat ding kopen kunnen beter nadenken of ze niet voor een numarkje DM kunnen gaan of bijvoorbeeld of een andere instapper uit dezelfde prijsklasse.
Liever een instapper dan van een ``goed`` merk dan een bak vol met onzin die het toch niet lang uithoudt.
Maar goed ik had mijn mening al gegeven geloof ik.
Zo lang iedereen nog maar steeds lol heeftis er niets aan de hand!
Poster: BillyArd
Vanwaar deze aannamen bijvoorbeeld :
(quote Ivan)Waarom is ie niet te verdedigen ? Dat kom omdat veel mensen hem met de DJM vergelijken en omdat veel mensen net zoals jou zo'n zinloze post er neerzetten! Omdat ze van iemand anders lezen dat ie slecht is
Ivan Ik refereer niet aan anderen, maar aan industrie standaarden waaraan een product sowieso moet voldoen , doet het dat niet dan is het product ruk om het maar eens plat te zeggen.
Daarbij het ik het mixertje ook onder mijn handen gehad en ik vond m dramatisch goedkoop en daarbij ook nog eens een slecht geluid.
Poster: Vk5
heb ik ook
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.