Poster: kobalt
aan 'cross-over': ik zou de Behringer-kwaliteit niet zo snel afbreken. Behringer maakt ook apparatuur die er zeker mee door kan. ik heb ook een hele tijd met een behringer mixer gedraaid (de dx1000). Na 7 jaar doet ie het nog perfect! geen gekraak nergens, nooit problemen mee gehad. Verder heb ik nu ook een crossover van hen, een digitale equalizer en een effectenmodule. Ik heb over al deze toestellen nog geen klachten gehad. Vele mensen hebben zo wel hun klachten over een bepaald type mengpaneel, maar dat kan ook al eens voorvallen denk ik (er zijn zo nog merken)
Ik ga mij helemaal niet uitspreken over DDM4000, omdat ik er simpelweg geen ervaring mee heb.
(dit gezegd zijnde...ik wou toch even mijn mening delen omdat iedereen behringer altijd afbreekt!)
Poster: Bouncy
Ik zat vanmiddag te denken... (ja, doet pijn ja) ... en toen bedacht ik de volgende zin:
Behringer lijkt op beginner. Dus als je een beginner bent kun je het zat doen, verder heb ik de mixer nog niet onder de vingers gehad, maar op de foto's zitten er behoorlijk wat knopjes op. Dit ben ik echter wel gewend van behringer, want ik heb al meer mixers gezien met zo veel knopjes (BCD reeks, Eurorack's)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.