Poster: kobalt
aan 'cross-over': ik zou de Behringer-kwaliteit niet zo snel afbreken. Behringer maakt ook apparatuur die er zeker mee door kan. ik heb ook een hele tijd met een behringer mixer gedraaid (de dx1000). Na 7 jaar doet ie het nog perfect! geen gekraak nergens, nooit problemen mee gehad. Verder heb ik nu ook een crossover van hen, een digitale equalizer en een effectenmodule. Ik heb over al deze toestellen nog geen klachten gehad. Vele mensen hebben zo wel hun klachten over een bepaald type mengpaneel, maar dat kan ook al eens voorvallen denk ik (er zijn zo nog merken)
Ik ga mij helemaal niet uitspreken over DDM4000, omdat ik er simpelweg geen ervaring mee heb.
(dit gezegd zijnde...ik wou toch even mijn mening delen omdat iedereen behringer altijd afbreekt!)
Ik breek de Behringer-kwaliteit niet af ik geef alleen aan dat het waarschijnlijk de normale kwaliteit van Behringer al zijn. Dit baseer ik op de prijs en de mogelijkheden die deze mixer bied.
Uit eigen ervaringen kan ik je vertellen dat behringer gewoon goed is als je er geen gekke dingen mee doet en ook niet te veel (intensief) gebruikt.
Zoals al vaker aangegeven is er meestal een verband tussen prijs en kwaliteit.
Vandaar mijn opmerking over de standaard Behringer kwalitieit.