SEARCH vond weinig...
Ik heb onlangs CDJ-400's en een DJM-400 met de behorende Pioneer flightcase gekocht. Dat gewicht gok ik op zo'n 40 kg (?).
Nu is het de bedoeling om plaats te sparen op mijn kamer, omdat ik nogal aan de krappe kant zit. Daarom dacht ik om een keyboard stand te halen, met 2 levels, zodat ik onderaan mijn gear kan plaatsen, en erbovenop bijna, mijn MIDI-keyboard.
Had iets gevonden op New-Line, maar die laten we weten dat het het gewicht niet kan dragen. Alternatieven waren er niet. Ik heb ze al een tegenbericht gezonden met de vraag of ze mij een keyboard stand kunnen aanraden, van 1 level maar. Dan trek ik mijn plan wel met het keyboard, maar bon...
Ook ben ik onlangs naar een locale muziekwinkel geweest waar ze onder andere keyboards verkopen. Daar had ik echter het gevoel dat ze me het duurste wilden aansmeren.
Ik weet dat het perfect mogelijk is om een DJ gear te plaatsen op een keyboard stand. Maar dan is de vraag: welk een?
Je hebt namelijk verschillende modellen en er staat niet altijd bij hoeveel gewicht het kan dragen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je me vertellen welk keyboard standaard je aanraadt? Ook eventueel om toch het keyboard bovenop de gear te krijgen?
Dank bij voorbaat.
Poster: Phenix
Mooie stand hoor en 130 kg zal denk ik wel genoeg zijn denk ik :D
Hoe duur was hij trouwens ?
Poster: MissSalem
Er staat eerder gepost: 136 euro. Juist dat ze me de verkeerde informatie gegeven hebben. Ofwel heb ik het verkeerd verstaan, maar tiz 163 geworden.
En omdat ik echt krap zit op mijn kamer en nu vooral besef hoe kort het leven is..
Poster: Max-E
zal wel weer n verkopertje zijn van laag niveau die zich verkeken had? ten tweede HET LEVEN VAN ONS DUURT OOK NIET LANGER OFSO:P