Keyboard stand voor DJ-gear met flightcase (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MissSalem    posted on 11-03-2008 20:25

SEARCH vond weinig...

Ik heb onlangs CDJ-400's en een DJM-400 met de behorende Pioneer flightcase gekocht. Dat gewicht gok ik op zo'n 40 kg (?).

Nu is het de bedoeling om plaats te sparen op mijn kamer, omdat ik nogal aan de krappe kant zit. Daarom dacht ik om een keyboard stand te halen, met 2 levels, zodat ik onderaan mijn gear kan plaatsen, en erbovenop bijna, mijn MIDI-keyboard.

Had iets gevonden op New-Line, maar die laten we weten dat het het gewicht niet kan dragen. Alternatieven waren er niet. Ik heb ze al een tegenbericht gezonden met de vraag of ze mij een keyboard stand kunnen aanraden, van 1 level maar. Dan trek ik mijn plan wel met het keyboard, maar bon...

Ook ben ik onlangs naar een locale muziekwinkel geweest waar ze onder andere keyboards verkopen. Daar had ik echter het gevoel dat ze me het duurste wilden aansmeren.

Ik weet dat het perfect mogelijk is om een DJ gear te plaatsen op een keyboard stand. Maar dan is de vraag: welk een?
Je hebt namelijk verschillende modellen en er staat niet altijd bij hoeveel gewicht het kan dragen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je me vertellen welk keyboard standaard je aanraadt? Ook eventueel om toch het keyboard bovenop de gear te krijgen?

Dank bij voorbaat.

User edit by MissSalem on 11-03-2008 @ 20:27:37 (8%)

What do you think about Keyboard stand voor DJ-gear met flightcase ??

Vote :   

MissSalem    posted on 14-03-2008 09:35
Link

Dit is wat ik deze middag gehaald heb. Draagkracht van 130 kg, en werkt volledig met pinnen. Moet zeggen... Mijn broer en ik hebben er wat kracht op gezet. Vertaling, wat gewicht. De boel gaf niet mee. Super toch? Happy, laughing

Ik kan dit onderstel aanraden voor die mensen die ook denken aan werken met een keyboard stand. Zeer stevig materiaal.
User edit by MissSalem on 14-03-2008 @ 19:21:32 (82%)
Phenix    posted on 14-03-2008 20:07
Mooie stand hoor en 130 kg zal denk ik wel genoeg zijn denk ik :D
Hoe duur was hij trouwens ?
http://www.djmillhouse.nl
bastianhecker    posted on 14-03-2008 20:23
mooi ding ja, kan je foto maken in de dj booths sectie? gewoon standaard + dj gear + midi keyboard ben wel benieuwd eigenlijk.
MissSalem    posted on 14-03-2008 20:29
Poster: Phenix
Mooie stand hoor en 130 kg zal denk ik wel genoeg zijn denk ik :D
Hoe duur was hij trouwens ?

Er staat eerder gepost: 136 euro. Juist dat ze me de verkeerde informatie gegeven hebben. Ofwel heb ik het verkeerd verstaan, maar het is 163 geworden.

En omdat ik echt krap zit op mijn kamer en nu vooral besef hoe kort het leven is, hebk het maar gedaan. Een meubel zoeken en gaan halen... Zou me wellicht ongeveer hetzelfde gekocht hebben in prijs, maar veel meer moeite, waarschijnlijk kon ik mijn keyboard ook niet zetten en ga maar door...

Dus... Ouders zijn weg met mijn camera en enige goede batterijen. Foto's volgen zeker. Ik wacht namelijk al dagen, weken, om foto's te maken van mijn gear. Vind het namelijk veel te tof om zo te laten liggen en niets te doen. Zondag- of maandagavond staat het er wellicht op. Je hoort het nog wel. Winking my eye
User edit by MissSalem on 16-03-2008 @ 20:26:32 (2%)
Max-E    posted on 15-03-2008 16:43
Poster: MissSalem

Er staat eerder gepost: 136 euro. Juist dat ze me de verkeerde informatie gegeven hebben. Ofwel heb ik het verkeerd verstaan, maar tiz 163 geworden.

En omdat ik echt krap zit op mijn kamer en nu vooral besef hoe kort het leven is..

zal wel weer n verkopertje zijn van laag niveau die zich verkeken had? ten tweede HET LEVEN VAN ONS DUURT OOK NIET LANGER OFSO:P 
User edit by Max-E on 15-03-2008 @ 16:43:30 (2%)
MissSalem    posted on 16-03-2008 20:29
Poster: Max-E

zal wel weer n verkopertje zijn van laag niveau die zich verkeken had? ten tweede HET LEVEN VAN ONS DUURT OOK NIET LANGER OFSO:P 

De verkoper was iemand die daar volgens wel meer werkt.

Ik besef nu hoe kort het leven is omdat we met een sterfgeval zitten in de vriendenkring. Totaal onverwacht zichzelf omgebracht. Als je daar even bij stilstaat, ga je wel beseffen dat je het maximum uit je bestaan moet kunnen halen.
Life has got more precious all of a sudden.
Ywe    posted on 17-03-2008 08:50
Dat is zo... zoiets doet je nadenken over doelen en dromen en wat je nog wil bereiken Happy, laughing Sterkte in ieder geval

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

138 Users online: 49 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 38.842
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.855.388