oi.. ik vond op marktplaats een advertentie, maar de namen staan er niet bij weten jullie misschien de namen? link: http://link.marktplaats.nl/153716513
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Haha kijk die lagen stof die erop liggen. Nja als je er 2 tientjes voor geeft oke.. maar ik denk niet dat het de moeite waard is om dat serieus te kopen.
nou, het gaat me vooral om die kasten die eronder liggen :P. nee, hij heeft het gratis gekregen, het bedrijf dat hem verkoopt, verkoopt normaal alleen kapotte tankmotoren :P maar dit is niet wat ik vroeg, mijn vraag was wat de namen waren
die zullen wel niet meer gemaakt worden, kans dat je die info's vind acht ik zeer klein:P,, waarom mail of bel je de adverteerder niet, meestal staat dat toch wel op de apparatuur zelf
al gedaan, maar ik dacht, misschien weet iemand de naam :P
This is an old Topic
No new postings for 6.055 days. Post CommentThat would be 201.8 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.