Poster: soundcollector
blijkbaar ligt het helemaal niet aan de faders, ma aan andere redennen want rodec gebruikt ook penny en gilles faders en die mengtafels gaan mis 15 jaar mee
Poster: gethigh
ik vind het ook zonde om een mixer te kopen van meer als 1000 euro die je bijna niks meer bied dan je huidige mixer (een rodec zen enige troef is bouwkwaliteit), ok het werkt wel iets fijner als een omnitronic kan ik me indenken maar toch zeker niet als een xone of nuo
geluid van deze 2 is ook beter, faders vind ik ook beter hoewel ik die op een rodec nog niet ze slecht vind (xone faders zijn persoonlijk iets TE los voor mij, maar dat went wel).
eq's van een rodec zijn niet slecht maar helemaal niks speciaals en klinken minder goed als nuo's en xone's
lay out is ook erg vervelend als je het mij vraagt en het voorbeluister systeem vind ik ook niet zo makkelijk
ben sowieso ook geen fan van 19" materiaal
het heeft absoluut niks speciaals qua functies enzo, wat de xone's en nuo's wel hebben
ik persoonlijk zou een xone92 of een nuo4 kopen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.