Poster: vasch
Ik heb gekozen voor de ecler. Heb ze allebei in de winkel geprobeerd, maar ik vondde djm een beetje gammel aanvoelen tegenover de ecler. De ecler is erg degelijk. Ben nog geen slechte reviews van de ecler tegengekomen. Een filmpje waar enige functies van de ecler worden getoond staat op www.futureproducers.com
Poster: kev0
Ik kan dat filmpje nergens vinden ?
Poster: gethigh
als je deep house, progressive house, tech house ofzo draait moet je zeker en vast geen effecten hebben
xone zou ook heel erg muzikale faders hebben, vele beter als pioneer enzo
heb de xone zelf niet getest maar wel al vanop internet gehoord
van wat ik tot nu toe gezien, gehoord, gelezen en getest heb kan ik zeggen dat de xone's en nuo's de beste mixers zijn die ik ooit ben tegen gekomen (toch zeker qua geluidskwaliteit, kwaliteit van faders, eq's, gebruiksvriendelijkheid, bouwkwaliteit enzo, effecten ff buiten beschouwing, daar let ik toch niet op)
Poster: Reind
Want? Ik draai bovengenoemde stijlen ook wel eens en je kunt dan juist veeeeeel meer met een effect unit. Ik zou dus niet weten waar je die wijsheid vandaan haalt, onderbouw hem op zijn minst.
Muzikale wat? Een fader klinkt niet muzikaal, het zou wel erg raar zijn als een fader de muzikale kwaliteit van een mixer zou gaan bepalen.
Daarnaast is horen van nou niet echt betrouwbaar, vaak zijn internet bronnen nou niet de meest zorgvuldige en correcte bronnen die je vinden kan.
Dan doe je mixers als de Pioneer DJM1000, 800, Rane, Ueri e.d wel flink tekort als je het zo stelt.ik zei ook maar van wat ik had gehoord en gelezen
ik draai tech-house en progressive en vind dat het gebruiken van efx de liedjes nogal verneukt, je kan er veel mooiere dingen mee creeeren zonder het gebruiken van efx vind ik, mjah ieder zen ding natuurlijk
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.