Ik ga woensdag om een op maat gesneden plank met 4 poten eronder in den brico (doe het zelf markt )
Iemand tips voor iets speciaal mee te doen ? Vb standjes voor mijn speakers
En welk soort plank ik zou gebruiken ? ( misschien dat dit ook in laate leeuw kon maarja )
Alvast bedankt !
What do you think about Bouwen meubel ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: djmamo en mischien moet je de eerste zin ff over nieuw doen, voor de nederlanders is dat denk ik wat moeilijker te begrijpen wat er staat. moest 4 x lezen
Wat snap je niet aan "Beste mede dj's" ??
Maar zoals mamo zegt er zijn hier al heel veel topics over. Ik denk dat je zo sneller je informatie vindt. Ik zou voor MDF gaan.
En ik zou persoonlijk toch niet een plaat met 4 poten eronder maken.. Dat is niet echt een solide oplossing.. Doe creatief en maak zoiets als: http://www.djfurniture.nl/
Inderdaad, gebruik de knop eens. Als je zoekt op meubel komen er zo al een tiental topics tevoorschijn. Misschien dat die je verder kunnen helpen. Dit zijn namelijk allemaal vrij algemene vragen die al beantwoord zijn in andere topics. (de meeste dan)
Als het een vaste booth word zou ik gaan qua metriaal voor Trespa of Betonplex. Oersterk, mooi afneembaar, iets moeilijker te schilderen maar na goed opschuren is dit mogelijk.
No new postings for 6.422 days. Post CommentThat would be 214.1 months or a whopping 17.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.