Bouwen meubel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nandi    posted on 11-02-2008 20:16
Beste mede dj 's Happy, laughing

Ik ga woensdag om een op maat gesneden plank met 4 poten eronder in den brico (doe het zelf markt )

Iemand tips voor iets speciaal mee te doen ?  Vb standjes voor mijn speakers 

En welk soort plank ik zou gebruiken ? ( misschien dat dit ook in laate leeuw kon maarja )

Alvast bedankt !

What do you think about Bouwen meubel ??

Vote :   

McBany    posted on 11-02-2008 20:31
erg licht materiaal zodat je als je dat ooit van plan bent het kan vervoeren.
miss ook iets uitklapbaars?
Nandi    posted on 11-02-2008 21:10
Het is echt nie bedoelt om te vervoeren gewoon een stevig meubel voor in mn kamer.

Afmetingen : 180cm x 60 cm ( mijn mengpaneel en tt's met nog uitbreiding mogelijkheden Happy, laughing )
djmamo    posted on 12-02-2008 09:04
er zijn hier al veel topics over mischien moet je eerst ff bij de andere kijken.

en mischien moet je de eerste zin ff over nieuw doen, voor de nederlanders is dat denk ik wat moeilijker te begrijpen wat er staat. moest 4 x lezen
www.moonentertainment.nl
ccc    posted on 12-02-2008 11:53
Poster: djmamo
en mischien moet je de eerste zin ff over nieuw doen, voor de nederlanders is dat denk ik wat moeilijker te begrijpen wat er staat. moest 4 x lezen

Wat snap je niet aan  "Beste mede dj's" ??

CryCry

Maar zoals mamo zegt er zijn hier al heel veel topics over. Ik denk dat je zo sneller je informatie vindt.
Ik zou voor MDF gaan.
Cazjuh    posted on 12-02-2008 12:37
En ik zou persoonlijk toch niet een plaat met 4 poten eronder maken.. Dat is niet echt een solide oplossing..
Doe creatief en maak zoiets als:
http://www.djfurniture.nl/
_Ivan_    posted on 12-02-2008 13:49
Inderdaad, gebruik de SEARCH knop eens. Als je zoekt op meubel komen er zo al een tiental topics tevoorschijn. Misschien dat die je verder kunnen helpen. Dit zijn namelijk allemaal vrij algemene vragen die al beantwoord zijn in andere topics. (de meeste dan)
Feel&.Celebrate.Life!
ArCee    posted on 12-02-2008 13:55
Als het een vaste booth word zou ik gaan qua metriaal voor Trespa of Betonplex. Oersterk, mooi afneembaar, iets moeilijker te schilderen maar na goed opschuren is dit mogelijk.
Nandi    posted on 12-02-2008 17:33
Oke bedankt ik zal eens de search gebruiken

Slotje Happy, laughing ?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

177 Users online: 62 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 525
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.923