Poster: Ferrox
Geen idee om aan lead te vragen wat Pioneer zelf er voor over heeft? Want is eigenlijk wel jammer (vind ik) dat pioneer dat zelf niet doet.
Daarnaast, een simpel C programma'tje moet het wel doen denk ik zo. (sorry, maar PHP is niet het script voor dit soort zaken)
Mee eens, maar zeker niet ondoenelijk.. sterker nog.. denk dat je zelfs sneller resultaat kunt boeken in dergelijke talen dan de lowlevel talen zoals C.

Poster: Ferrox
De GUI is weer een vak apart. Ik denk gewoon aan een simpel knoppen stelsel en niet te veel poespas erin.
Zover ik kan zien op het moment is een gui niet echt nodig.
Ik ben een beetje bezig met het geheel en is niet zo heel erg ingewikkeld.
Op dit moment werkt het zo:
Je hebt een source-directory en een target-directory. Je kunt je source mergen in je target-directory, en deze later op een aparte SD kaart wegschrijven. Je kunt dus een onbeperkt aantal SD-kaarten mergen.
De bestanden zijn netjes uit te lezen (ben nog niet toegekomen aan de MPJ directory maar dat komt later) en alle info is te zien (hoeveel cd's geindexeerd zijn, per cd de tracks, cues, hotcues, loops wav-files etc).
Het enige wat nu gedaan moet worden is het mergen van de data (bestaat een degelijke CD al in de target-dir, dan alle cues/hotcues/loops samenvoegen, anders copieeren en indexeren in de hoofdindex.
Zelfs maximaliseren van wav-data is niet zo'n probleem (volgens mij een kwestie van normalizen: hoogste piek naar maximaal trekken, en de rest naar ratio meenemen, maar moet zelf nog even testen :p)
Op dit moment werkt het uitlezen van source-directory, target-directory (er wordt gecheckt op layout en target-layout wordt automatisch aangemaakt). De index en de files zijn uit te lezen.
Het geheel draait dadelijk op een standaard API (puur C object, dus makkelijk in VC etc te laden lijkt me), maar heb er een kleine CLI schil omheen zitten die het hele zaakje wel kan aansturen..