Poster: Lead
En ik ken vele mensen die hier ook wat aan zouden hebben (en dat zijn niet de minste DJ's)
Poster: RASIk ben zelf niet zo thuis in het programmeren met andere talen dan php. Ik weet dan ook eigelijk nog niet hoe ik die bestandjes kan openen en dan gewoon de hexadecimalen te zien krijg.
Hint: Pack() en Unpack() doen wonderenPoster: RAS
Zelf programmeer ik wel met php. Ik zie zelfs mogelijkheden om een merge-tool online aan te bieden:
Je stuurt 2 zipjes op van de 2 'PIONEER' mappen die je gemerged wil hebben en hij stuurt je 1 zipje terug.
Heel goed mogelijk. Alleen zie ik niet echt het nut om je te beperken tot 2 SD kaarten. Je kunt gewoon de ZIP's blijven uploaden natuurlijk.Poster: RAS
Als je zo'n api wil maken is er vast wel iemand anders te vinden voor de gui. Of misschien moet ik me zelf maar eens een beetje verdiepen in visual basic (daar maak je zo'n gui toch vaak mee?). Ik zal dan iig wel zorgen voor een website waar op het programma'tje ter download kan worden aangeboden.
Site etc is niet zo heel erg belangrijk (en daarbij heb ik zelf een eigen hostingtak dus site is neit het probleem :p).
Ik wil best wel wat tijd vrijmaken voor zo'n progseltje / API, mits er interesse is en iemand een fatoenlijke interface ervoor wil gaan bouwen. Financieel hoef ik er niet rijker op te worden (tenzij het commercieel aangeboden gaat worden).
[/edit]
Poster: Ferrox
Geen idee om aan lead te vragen wat Pioneer zelf er voor over heeft? Want is eigenlijk wel jammer (vind ik) dat pioneer dat zelf niet doet.
Daarnaast, een simpel C programma'tje moet het wel doen denk ik zo. (sorry, maar PHP is niet het script voor dit soort zaken)
De GUI is weer een vak apart. Ik denk gewoon aan een simpel knoppen stelsel en niet te veel poespas erin.
De GUI hoeft niet uitgebreid te zijn. De MMC merger is een mooi voorbeeld dat het heel simpel in DOS zou kunnen. Er zijn slechts een paar opties nodig/mogelijk :
- Lees kaartje in (en merge met info in geheugen)
- Schrijf info naar kaartje
- Schrijf info naar harde schijf (backup)
- Verander drive (waar kaartje in gelezen wordt)
- exit programma
Tering... Jij bent echt een eind verder dan ik :P
Maarrem... doe je goed!!
Maar 2 dezelfde cd's mergen kan lastig zijn denk ik? vooral als je 2 verschillende cue-punten hebt. Dan moet je er 1 kiezen.
Dat volume normalizen zou ik persoonlijk achterwege laten, want dat is voor de functionaliteit niet belangrijk. Echter heb je tijd over.. dan mag dat altijd!
Ik heb geen SD kaart lezer op me pc. dus ik heb geen idee hoe die info op de kaart eruit ziet.. Maar dit klinkt wel leuk :D
Poster: JayTaph
Hotcues en loops weet ik niet precies hoe dat zit, aangezien je maar 3 plekken hebt.
Ik denk niet dat je in een editor (hot) Cue's en Loops hoeft te kunnen aanmaken, die zul je toch op de Cd willen maken ivm precizie.
Poster: RAS
Je zou kunnen kijken of één of meerdere kaartjes hotcue's/loops bevatten. Als dit het geval is, dan laat je het eerste (of laatste) kaartje dat je tegenkomt met hotcue's/loops staan.
Ik zie hier ook niet echt een meerwaarde in. Maar voor JayTaph is het natuurlijk wel leuk om het te maken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.