Poster: Twizz
ej, mattie van mij is ook jarig
Poster: Bastian
Poster: Max-E
aaaaah, ik snap m al, Roos jarig -> Nieuwe auto.. doe je goed reind:P
Poster: Roos
My-super-sweet-25(was het maar zo
)
gaan er nog mensen naar shoot me im famous 2 night?mijn vriendin en ik mogen ieders nog iemand meenemen op de gasten lijst..maar niemand van onze vrienden hebben tijd en zin..dus als je gaat pm ff dan kan je gratis naar binnen...wel zo tof toch?
Poster: robinpetrik
hahah..is goed gozer..misschien van de zomer op bloemendaal bij een defected feestje..!
Poster: RAS
Als je een djm-400 of djm-800 gaat kopen, wat maken de effecten van de cd-spelers dan nog uit? De cdj-1000 heeft ook geen effecten. Top DJ's kunnen er dus schijnbaar ook prima zonder.
Poster: MissSalem
Ik ben al in een winkel geweest waar ze de CDJ-100 en 200 hadden en de DJM-400 en 800. Die toestellen heb ik dus kunnen testen en heb ik goed- of afgekeurd.
Ik ben serieus aan het twijfelen tussen de DJM-400 en 800. Die staan nog altijd als demomateriaal in de winkel. Ik heb nog niets gekocht.Maar ik wil die mixers testen met de CDJ-800, maar die was niet binnen. Moet nog binnenkomen zelfs.
Als die er is, ga ik terug naar de winkel, test ik de boel even en maak ik voor eens en altijd uit welke mixer ik graag wil.
Ook vond ik de CDJ-400 aantrekkelijk, maar nu ik de CDJ-100 en 200 gezien heb, en die effecten gehoord heb die ook op de CDJ-400 staan, vind ik hem een beetje tegenvallen. Puur qua effecten dan.Voor de rest heb ik hem zelfs nog niet zien liggen in de winkel; die is constant uitverkocht.
Daarom wil ik graag die CDJ-800 (natuurlijk MK2) zien.
Het enige wat ik wel al heb is de HP.Sennheiser HD-25; dik tevreden over!
Volg je weer een beetje? :p Ik weet dat het wat moeilijk in elkaar kan zitten... Hangt af van hoe je het uitlegt neem ik aan.
<mail>hallo@djr.eu</mail>
Poster: sparckless
Ik nog steeds niet!
Poster: Max-E
ey salem, t is wel te vertrouwen, vraag ALTIJD naar aankoopsbewijzen..(99% van de mensen bewaren die toch als ze van dure gear zijn..)
ook wel vaker word gedaan is versturen zonder dat je natuurlijk ergens bent gaan kijken..(al moet je dan wel veel vertrouwen in n persoon hebben, ik zou t alleen doen bij n persoon van dit forum en dan eentje die al heeeel lang drop zit:P)
dan nog iets, als je bijvoorbeeld in het noorden/oosten woont van belgie, is limburg en Noord brabant in NL nog wel te doen denk ik..
Poster: MissSalem
Daarbij, de set is eindelijk besteld!Zal er iets moois van maken.