De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (29/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

Luxx    posted on 03-03-2008 17:07
al iemand de uitgelekte remix van do my dance meegesnoept?
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 03-03-2008 17:33
Poster: Luxx
al iemand de uitgelekte remix van do my dance meegesnoept?

Je bedoelt die van tuu?
Orgineel moet effe snel uitkomen maar afro wilt 'm op vinyl en dan komt hij pas rond april maar hij gaat er alles aan doen horde ik..
Luxx    posted on 03-03-2008 17:35
Poster: Bastian

Je bedoelt die van tuu?
Orgineel moet effe snel uitkomen maar afro wilt 'm op vinyl en dan komt hij pas rond april maar hij gaat er alles aan doen horde ik..

4 april komt ie uit
ik heb nu de sidney samson remix, original, alvaro remix, quintino remix en funk d remix :P alleen nog die van hardwell en dirtcaps dan is me collectie compleet! Cry
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 03-03-2008 17:39
Poster: Luxx
4 april komt ie uit
ik heb nu de sidney samson remix, original, alvaro remix, quintino remix en funk d remix :P alleen nog die van hardwell en dirtcaps dan is me collectie compleet! Cry

Tfuuu WOW :P
Ik had vandaag lekker een dikke 9,5 voor mijn spreekbeurt over (hoe kan het ook anders) DJ'en!
bastianhecker    posted on 03-03-2008 17:43

@bastian: Beter stuur je die ff naar mij:P! ik moet er over 1 of 2 weken nog eentje houden in het engels denk dat ik die ook maar over dj'en doe! Dus als je zo vriendelijk wilt zijn(A)!

MissSalem    posted on 03-03-2008 17:46
Poster: Roos

En wat is het uiteindelijk geworden?

De CDJ-400 met DJM-400.

Raar maar waar... Ik had de CDJ-800 en 400 naast elkaar liggen en heb die dus kunnen vergelijken. Ik vond dat de 400 toch meer te bieden had en het kleiner jogwiel stoort me niet. Happy, laughing
Max-E    posted on 03-03-2008 18:09
serieus?! wrm n DJM-400? ik vind m wel heel erg duur, voor n 2 kanaals mixer! maargoed, heb je m al thuis liggen? want volgens mij ga je veel fun beleven:P
User edit by Max-E on 03-03-2008 @ 18:10:03 (100%)
Wout-r    posted on 03-03-2008 18:34

Tfuuu WOW :P
Ik had vandaag lekker een dikke 9,5 voor mijn spreekbeurt over (hoe kan het ook anders) DJ'en!

Ik had mn spreekbeurt laatst over Happy Slapping gedaan :P Ik mocht niet over DJ'en Cry
Bastian    posted on 03-03-2008 18:35
Poster: Wout-r
Ik had mn spreekbeurt laatst over Happy Slapping gedaan :P Ik mocht niet over DJ'en Cry

Happy Slapping wtf, zeker een vrijwilliger genomen uit de klas!:D
Wout-r    posted on 03-03-2008 18:42

Happy Slapping wtf, zeker een vrijwilliger genomen uit de klas!:D

Ja, gewoon de leraar ff aangepakt :P
Nee geintje, maar wel een paar filmpjes laten zien

Ik ben btw wel benieuwd wat ik had, dat zegt ie pas als iedereen is geweest... Het telt 1/3 mee voor mn eindexamen!
MissSalem    posted on 03-03-2008 19:07
Poster: Max-E
serieus?! wrm n DJM-400? ik vind m wel heel erg duur, voor n 2 kanaals mixer! maargoed, heb je m al thuis liggen? want volgens mij ga je veel fun beleven:P

Omdat ik momenteel niet meteen meer nodig heb dan een 2-kanaals.

Met de DJM-800 zou ik nog mijn keyboard kunnen aangesloten hebben, maar uiteindelijk vond ik het de moeite niet. Ik hou mijn keyboard en laptop liever nog even apart van mijn DJ-installatie.

Grote ommekeer wel... Maar na de vergelijking CDJ-800 en 400... De keuze was niet zo moeilijk. Wel eventjes mezelf voor de kop geslagen... Zoveel over zitten nadenken en doen en uiteindelijk val ik terug op mijn eerste keuze. Nou ja, het was de moeite om er mijn hoofd over te breken. Winking my eye Het zal geen miskoop worden. Happy, laughing

Nee, ik heb het nog niet thuis staan. De CDJ-400's zijn voor mij uit de winkel gehaald en aan de kant gelegd en de DJM-400 moet opnieuw binnenkomen. Ik was zaterdag ook met de bus naar daar geweest, en moest nog in het stad zijn ook... Zag het bijgevolg niet zitten om meteen alles mee te nemen die ik al kon meekrijgen. Moet ook nog de bank raadplegen enzo.
Ik kom liever terug met de auto, alles van de eerste keer mee. Happy, laughing
Adrien1989    posted on 03-03-2008 19:09
Poster: MissSalem

De CDJ-400 met DJM-400.

Raar maar waar... Ik had de CDJ-800 en 400 naast elkaar liggen en heb die dus kunnen vergelijken. Ik vond dat de 400 toch meer te bieden had en het kleiner jogwiel stoort me niet. Happy, laughing

Mooie set om mee te beginnen tochHappy, laughing. Wanneer krijg je de shit binnen?
MissSalem    posted on 03-03-2008 19:10
Poster: Adrien1989

Mooie set om mee te beginnen tochHappy, laughing. Wanneer krijg je de shit binnen?

Donderdag sluiten ze. Vrijdag heb ik geen les. Vrijdag zou de DJM-400 weer moeten binnen zijn, schatten ze.

Ik zal even op voorhand bellen, hopen dat ik de auto van thuis mee krijg (maar dat lukt wel) en dan "whaahaha!"... de baan op. :p
Adrien1989    posted on 03-03-2008 19:12
Lekker nonstop draaien:P
MissSalem    posted on 03-03-2008 19:14
Lekker nonstop draaien:P

Wel, moet opletten. Doe hogere studies, heb een serieuze relatie... Maar dat draaien krijgt een speciaal plekje in de dagindeling. Winking my eye
Adrien1989    posted on 03-03-2008 19:18
Ik heb volgens mij een serieuze relatie met mn mengpaneel:P.
Elke dag beetje draaien is goed voor de vorderingen. Misschien is het leuk om je ervaringen per week ofzo bij te houden op een webblog Happy, laughing.
MissSalem    posted on 03-03-2008 19:23
Elke dag beetje draaien is goed voor de vorderingen. Misschien is het leuk om je ervaringen per week ofzo bij te houden op een webblog Happy, laughing.

Leuk idee, die webblog. Happy, laughing Dacht sowieso al aan een website maken. Dat web building valt nog niet zo goed mee... Nochtans wil ik maar een simpel dingetje. Gaan proberen die webblog erin te krijgen. Happy, laughing
User edit by MissSalem on 03-03-2008 @ 19:24:01 (1%)
DNR    posted on 03-03-2008 19:24

en de relatie met mijn mengpaneel word steeds slechter:P

maar ff sparen voor een dn-x1500.. dn kan ik deze kapot gooie
MissSalem    posted on 03-03-2008 19:24
Poster: DNR

Waarom kapot gooien als je het kan verkopen? Winking my eye
Roos    posted on 03-03-2008 19:25
Vrijdag zou de DJM-400 weer moeten binnen zijn, schatten ze.

Tja en dat hebben ze al vaker geroepen Cry volgens betrouwbare bronnen en dan toch... niets.
MissSalem    posted on 03-03-2008 19:26

Tja en dat hebben ze al vaker geroepen Cry volgens betrouwbare bronnen en dan toch... niets.

Dat is waar, maar ik geloof dat ze hun best doen om tenminste juiste schattingen te maken. :d
Roos    posted on 03-03-2008 19:27
om tenminste juiste schattingen te maken. :d

Wie bedoel je dan? Pioneer of de winkel?
Twizz    posted on 03-03-2008 19:29
Poster: Wout-r

elke keer als ik weer een andere docent(e) nederlands heb(tot nu toe had ik ieder jaar een andere) doe ik m over drugs. iedere keer dezelfde, iedere keer boven een 8:P
MissSalem    posted on 03-03-2008 19:33

Wie bedoel je dan? Pioneer of de winkel?

De winkel. Tot zover hebben ze goed kunnen inschatten wanneer een levering mogelijk zou kunnen binnenkomen. Ook al waren er/zijn er een paar problemen bij Pioneer zelf waardoor die leveringen achterstand kunnen oplopen.

Hopelijk vrijdag dus. Anders later.
Adrien1989    posted on 03-03-2008 19:33
Poster: DNR

Waar draai je atm op dan, iets van behringer oid?:P. Leuk dat je voor de Denon kiest, mengpaneel is helemaal niet zo populair, terwijl het een goede kast is voor dat geld.

Relatie met mijn mengpaneel wordt alleen maar beter, wilde hem eerst verkopen, maar kon er geen afscheid van nemen. Afgelopen week in mn vakantie gemiddeld uur of 4 p dag gedraaid, ging lekker:P
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

65 Users online: 16 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 17.557
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.917.019