Poster: Luxx
al iemand de uitgelekte remix van do my dance meegesnoept?
Poster: Bastian
Je bedoelt die van tuu?
Orgineel moet effe snel uitkomen maar afro wilt 'm op vinyl en dan komt hij pas rond april maar hij gaat er alles aan doen horde ik..
Poster: Luxx
4 april komt ie uit
ik heb nu de sidney samson remix, original, alvaro remix, quintino remix en funk d remix :P alleen nog die van hardwell en dirtcaps dan is me collectie compleet!
@bastian: Beter stuur je die ff naar mij:P! ik moet er over 1 of 2 weken nog eentje houden in het engels denk dat ik die ook maar over dj'en doe! Dus als je zo vriendelijk wilt zijn(A)!
Poster: Roos
En wat is het uiteindelijk geworden?
Tfuuu:P
Ik had vandaag lekker een dikke 9,5 voor mijn spreekbeurt over (hoe kan het ook anders) DJ'en!
Poster: Wout-r
Ik had mn spreekbeurt laatst over Happy Slapping gedaan :P Ik mocht niet over DJ'en
Happy Slapping wtf, zeker een vrijwilliger genomen uit de klas!:D
Poster: Max-E
serieus?! wrm n DJM-400? ik vind m wel heel erg duur, voor n 2 kanaals mixer! maargoed, heb je m al thuis liggen? want volgens mij ga je veel fun beleven:P
Poster: MissSalem
De CDJ-400 met DJM-400.
Raar maar waar... Ik had de CDJ-800 en 400 naast elkaar liggen en heb die dus kunnen vergelijken. Ik vond dat de 400 toch meer te bieden had en het kleiner jogwiel stoort me niet.
Poster: Adrien1989
Mooie set om mee te beginnen toch. Wanneer krijg je de shit binnen?
Lekker nonstop draaien:P
Ik heb volgens mij een serieuze relatie met mn mengpaneel:P.
Elke dag beetje draaien is goed voor de vorderingen. Misschien is het leuk om je ervaringen per week ofzo bij te houden op een webblog.
Ik heb volgens mij een serieuze relatie met mn mengpaneel:P.
Elke dag beetje draaien is goed voor de vorderingen. Misschien is het leuk om je ervaringen per week ofzo bij te houden op een webblog.
Poster: DNR
en de relatie met mijn mengpaneel word steeds slechter:P
maar ff sparen voor een dn-x1500.. dn kan ik deze kapot gooie
Vrijdag zou de DJM-400 weer moeten binnen zijn, schatten ze.
Tja en dat hebben ze al vaker geroepenvolgens betrouwbare bronnen en dan toch... niets.
om tenminste juiste schattingen te maken. :d
Poster: Wout-r
Ik had mn spreekbeurt laatst over Happy Slapping gedaan :P Ik mocht niet over DJ'en
Wie bedoel je dan? Pioneer of de winkel?
Poster: DNR
en de relatie met mijn mengpaneel word steeds slechter:P
maar ff sparen voor een dn-x1500.. dn kan ik deze kapot gooie
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.