DJs gezocht voor Contest (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

splendid    posted on 21-01-2008 21:49
Binnenkort is er een DJ contest in Classics Steenwijk:  denk je goed genoeg te zijn om mee te doen? binnenkort een aantal donderdagen achter elkaar van 21 tot 24 uur de beste DJ's die bij Classics hun kunsten kunnen vertonen en laten horen. Wil je je opgeven? PM me! iedere DJ draait 40 min. met 2 x CDJ1000mk2 en 2 x CDJ400 op een Dateq 7.2

wat extra info:

De avonden vallen in april (aantal avonden afhankelijk van hoeveelheid inschrijvingen.)
Prijzen worden nog bekend gemaakt

What do you think about DJs gezocht voor Contest ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 25-01-2008 16:11
@ renzis: ja met die xtc zou ik ook nog wel kunnen werken. maar die 7.2 vind ik echt K*T dingen. maar ach de spullen maken niet uit, het gaat om de muziek
Music made me who i am
Twello    posted on 25-01-2008 16:27
Poster: Hansje

Die dateqs waren voordat de pioneers kwamen anders wel zo'n beetje de club standaard.

nu nog steeds in heel veel clubs hoorCry
User edit by Twello on 25-01-2008 @ 16:30:05 (2%)
Renzis    posted on 25-01-2008 16:32
Poster: Twello

nu nog steeds in heel veel clubs hoorCry

De kroegen enzo wel, maar de clubs zie ik ze nergens meer, vrijwel allemaal pioneer, en heel heel af en toe een xtc
thomassmith    posted on 25-01-2008 17:55
wat kan je winnen
splendid    posted on 31-01-2008 08:47
Nou inmiddels is er al wat meer nieuws....

Alle stijlen worden geaccepteerd behalve hardcore (sorry voor die mensen maar het publiek wat er komt trekt dat helaas niet) zoals we al gemeld hebben zullen er voor degenen die met vinyl willen draaien turtables komen te staan. de datum word deze week bekend. De locatie is een discotheekje in het centrum van steenwijk (het is hier voor mensen wel de place to bé op dit moment). Voor de winnaar staat een CDJ-400 Klaar !!!

dus voor aanmeldingen p.m. me!
User edit by splendid on 31-01-2008 @ 08:51:28 (33%)
MaD    posted on 31-01-2008 13:31
Poster: Renzis

De kroegen enzo wel, maar de clubs zie ik ze nergens meer, vrijwel allemaal pioneer, en heel heel af en toe een xtc

En de apollo
noadja.com /// aboveall.nl
Renzis    posted on 31-01-2008 13:37
Poster: MaD

En de apollo

Die is zo hatelijkCry

Wie doen er nog meer mee van DJR?? ben wel ff benieuwd wie ik moet inmakenCry
DJMartijnn    posted on 31-01-2008 17:43
Ik heb me ook aangemeld!Cry
Sunrise8    posted on 31-01-2008 20:54
@ splendid, pm me ff datums als je wil of post ze hieroo Happy, laughing. en is er nog een bepaalde leeftijdscategorieen? want kijk renzis is 19 (of 18, zoiets in ieder geval) en ik ben dan pas 16. dat lijkt mij niet helemaal eerlijk begrijp je me?

zodra ik de datums weet wil ik wel komen.
Music made me who i am
bastianhecker    posted on 31-01-2008 21:13
ik ben het opzich wel met julian eens, misschien beetje leeftijd scheiding zou wel ok zijn weet niet of je ook nog een prijsje hebt voor een andere catogorie dan?
JayTaph    posted on 31-01-2008 21:27
Waarom een leeftijd-onderscheid?  onderscheid in muziekstijl zou ik nog wel begrijpen maar leeftijd? Ben je anders niet groot genoeg om bij de tafels te komen? :p
Basrose    posted on 31-01-2008 21:28
Poster: bastianhecker
ik ben het opzich wel met julian eens, misschien beetje leeftijd scheiding zou wel ok zijn weet niet of je ook nog een prijsje hebt voor een andere catogorie dan?

mm ik vind dit een beetje raar... Ja kijk je hebt mensen met veel ervaring en je hebt mensen met minder ervaring. Ik vind dat op een contest de leeftijd niet uit zou moeten maken.
Rubenn    posted on 31-01-2008 21:32
Hardstyle mag dus wel? ik kom namelijk wel eens in discotheken waar men denkt dat hardstyle en hardcore hetzelfde is...

En de datumsConfused want misschien zou ik wel kunnen maar ligt aan de datums.
bastianhecker    posted on 31-01-2008 21:34
@Yaytaph & dj-BasRose: nou het is wel een verschil of je al 6 jaar elk weekend 1-2 misschien wel 3 keer draait of dat dit een van je eerste feesten is of niet soms?
JayTaph    posted on 31-01-2008 21:44
@Yaytaph & dj-BasRose: nou het is wel een verschil of je al 6 jaar elk weekend 1-2 misschien wel 3 keer draait of dat dit een van je eerste feesten is of niet soms?

Dat heeft dan meer te maken met ervaring, niet zozeer met leeftijd... Ik ken/kon mensen die zeer jong waren en harstikke goed draaiden, en mensen die 10 jaar draaien en er eigenlijk nog steeds geen hout van kunnen..

DJ-contesten trekken meestal toch niet de dj's met (veel) ervaring aan, dus ik denk dat, ook al heb je niet zo veel ervaring, je daar niet echt zorgen over moet maken.. 
Basrose    posted on 31-01-2008 22:11
idd ik doe ook niet vaak meer mee aan djcontesten... in het begin dat ik begon wel veel gedaan. De enige rede zou zijn omdat de locatie me leuk lijkt om een keer te zien en als er mensen komen met wie je gezellig een drankje kunt doen. Zoals ik je reactie lees gaat het meer om winnen dan om ervaring op te doen en een gezellig een drankje te pakken.
Prozei    posted on 31-01-2008 22:28
Poster: DJ-BasRose
idd ik doe ook niet vaak meer mee aan djcontesten... in het begin dat ik begon wel veel gedaan. De enige rede zou zijn omdat de locatie me leuk lijkt om een keer te zien en als er mensen komen met wie je gezellig een drankje kunt doen. Zoals ik je reactie lees gaat het meer om winnen dan om ervaring op te doen en een gezellig een drankje te pakken.

mischien komt dat omdat er nu ook een cdj400 wordt weggegeven :p en dan krijg je mensen die alleen
mee doen voor de cdj.

doe gewoon mee als je t echt leuk vind om te draaien.

@ bastianhecker  de dj die al 6 jaar draait is ook ergens begonnen.

als beginnende dj leer je op een contest heel veel.
het draaien in een bar discotheek is heel anders dan huis.

ik zeg doe gewoon mee,doe je ding en maak er een leuke avond van.
User edit by Prozei on 31-01-2008 @ 22:54:54 (62%)
Renzis    posted on 31-01-2008 23:50

Heel simpel, het gaat toch om skills, niet om leeftijd.

En jah als je 16 bent en de skills hebt moet je mee doen. Ervarind is idd mooi pluspunt. Als je dat niet hebt, doe dan niet mee als je daar bang voor bent
Bartjens    posted on 01-02-2008 10:18
Ik heb me ook aangemeld voor een latin/house setje Cry
www.djbrowbeat.com
Sunrise8    posted on 01-02-2008 18:11
oow daar gaat het mij niet om, ik doe gewoon mee, of ik er niks van bak of wel. maar het gaat mij meer om de datums. dus splendid, kom voor de dag ermeeHappy, laughing
Music made me who i am
bastianhecker    posted on 01-02-2008 18:17
@ iedereen; ik ben zelf niet eens van plan om mee te doen maarja, mij leek het wel gek maarja zal wel aan mij liggen! sorry.

This is an old Topic

No new postings for 6.429 days.
 Post CommentThat would be 214.3 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

146 Users online: 99 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 111.560
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.458.338