Poster: Hansje
Die dateqs waren voordat de pioneers kwamen anders wel zo'n beetje de club standaard.
Poster: Twello
nu nog steeds in heel veel clubs hoor
Poster: Renzis
De kroegen enzo wel, maar de clubs zie ik ze nergens meer, vrijwel allemaal pioneer, en heel heel af en toe een xtc
Poster: MaD
En de apollo
Poster: bastianhecker
ik ben het opzich wel met julian eens, misschien beetje leeftijd scheiding zou wel ok zijn weet niet of je ook nog een prijsje hebt voor een andere catogorie dan?
@Yaytaph & dj-BasRose: nou het is wel een verschil of je al 6 jaar elk weekend 1-2 misschien wel 3 keer draait of dat dit een van je eerste feesten is of niet soms?
Poster: DJ-BasRose
idd ik doe ook niet vaak meer mee aan djcontesten... in het begin dat ik begon wel veel gedaan. De enige rede zou zijn omdat de locatie me leuk lijkt om een keer te zien en als er mensen komen met wie je gezellig een drankje kunt doen. Zoals ik je reactie lees gaat het meer om winnen dan om ervaring op te doen en een gezellig een drankje te pakken.
ik ben het opzich wel met julian eens, misschien beetje leeftijd scheiding zou wel ok zijn weet niet of je ook nog een prijsje hebt voor een andere catogorie dan?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.