Live set opname van enkele opname naar stereo
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ACTIVE    posted on 20-01-2008 22:33
Heb gisteravond me liveset opgenomen en toen bleek dat de Jackplug niet goed was.
Links had ik een binnenkomend geluid en op rechts niets, alles gecontroleerd en heb thuis dus een kapotte jackplug met tulp meegenomen, toch opgenomen en nu me vraag..

Met welk software programma kan ik toch de set omzetten naar stereo.?

Wie kan mij een software porgramma adviseren dat makkelijk werkt daarvoor..

Heb zelf Audacity en Ashampoo music studio maar volgens mij kan het daarmee niet..

What do you think about Live set opname van enkele opname naar stereo ??

Vote :   

tairip    posted on 20-01-2008 22:49
Niet, dubbel mono kan wel! Winking my eye Alleen stereo krijg je nooit meer!

audacity kan je wel dubbel mono mee maken! (das 't zelfde als mono alleen dan 3dB harder :D in dit geval)
User edit by tairip on 20-01-2008 @ 22:50:23 (59%)
ACTIVE    posted on 20-01-2008 22:50
EDIT:

Is al gelukt..!

HEb met Audacity de set ingeladen en een nieuwe stereospoor gemaakt.. Kopieren en plakken en stereokanaal opgsplitst en de linker en rechter kanaal anders aangewezen bij het nieuwe spoor vervolgens de ruiskanten op stil gezet en hij is weer stereo..

JA stereo niet helemaal Dubbel mono.. Maar wel 2 kanten geluid.. Cry

Deze TOPIC mag gesloten worden dus....!
User edit by ACTIVE on 20-01-2008 @ 22:52:41 (21%)
JayTaph    posted on 20-01-2008 23:42
je 2 sporen (links en rechts) zijn exacte kopieen van hetzelfde signaal..  toch dubbel mono dus Happy, laughing

stereo is niet hetzelfde als 2 dezelfde kanalen zowel links als rechts afspelen Happy, laughing
WalterRavensberg    posted on 21-01-2008 14:45
audacity moet dit kunnen.

Wat ik al een tijdje doe is m'n live set opnemen op een stereo vhs videorecorder. helemaal super, 4 uur non stop!!! deze laadt ik thuis in m'n dvd recorder met harddisc en brand het vervolgens op dvd. Ik heb er dan ook een oude camcorder bij gezet. best leuk hoor met beeld!!!

In de discotheek waar ik draai spelen we vaak aan het begin van de avond dit soort videobanden af.

succes...

This is an old Topic

No new postings for 6.442 days.
 Post CommentThat would be 214.7 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

302 Users online: 108 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 5.431
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.698.822