Heb gisteravond me liveset opgenomen en toen bleek dat de Jackplug niet goed was. Links had ik een binnenkomend geluid en op rechts niets, alles gecontroleerd en heb thuis dus een kapotte jackplug met tulp meegenomen, toch opgenomen en nu me vraag..
Met welk software programma kan ik toch de set omzetten naar stereo.?
Wie kan mij een software porgramma adviseren dat makkelijk werkt daarvoor..
Heb zelf Audacity en Ashampoo music studio maar volgens mij kan het daarmee niet..
What do you think about Live set opname van enkele opname naar stereo ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
HEb met Audacity de set ingeladen en een nieuwe stereospoor gemaakt.. Kopieren en plakken en stereokanaal opgsplitst en de linker en rechter kanaal anders aangewezen bij het nieuwe spoor vervolgens de ruiskanten op stil gezet en hij is weer stereo..
JA stereo niet helemaal Dubbel mono.. Maar wel 2 kanten geluid..
Deze TOPIC mag gesloten worden dus....!
User edit by ACTIVE on 20-01-2008 @ 22:52:41 (21%)
Wat ik al een tijdje doe is m'n live set opnemen op een stereo vhs videorecorder. helemaal super, 4 uur non stop!!! deze laadt ik thuis in m'n dvd recorder met harddisc en brand het vervolgens op dvd. Ik heb er dan ook een oude camcorder bij gezet. best leuk hoor met beeld!!!
In de discotheek waar ik draai spelen we vaak aan het begin van de avond dit soort videobanden af.
succes...
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.