Bang van draaitafel (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 20-01-2008 12:19

Zoals de titel zegt "bang" van draaitafel. Ik ben een beginner en heb 2draaitafels gekocht van jb systems disco 2000 maar ze zijn tweedehands. Ik heb geen geld op dit moment meer. Ik durf de plaat niet te draaien uit schrik dat de naald stuk gaat en zo'n naald kost veel geld. Als ik de plaat zou spinnen ofzo gaat de naald dan stuk? Ik durf het gewoon niet te doen. Help me?

Grtz

What do you think about Bang van draaitafel ??

Vote :   

tairip    posted on 21-01-2008 00:30
Poster: Adrien1989
Dat is nog eens een mooi antwoord:P

Noobs moeten ook ergens hun vragen kwijt kunnen of niet soms, we zijn allemaal ooit eens begonnen tochHappy, laughing. Maar beter dat we er een punt achter zetten, want moet over 6 uur alweer m'n bed uit en het bier is op dus het is wel tijd om eens naar bed te gaan vind ik eigenlijk:P.

Weltrusten dan maar he Winking my eye Ik moet morgen ook weer aan het werk maar gelukkig niet zo vroeg! :D
Adrien1989    posted on 21-01-2008 00:35
Beter voor jouw:P, om die tijd moet ik naar school hor, zit voltijd op school en doe ook zo voltijd werk. Moet geile Pioneer en Dateq stuff ergens van betalen:P. Gelukkig zijn we maandag dicht. Na 5 dagen drukte in de keuken is een avond'je vrij wel lekker. Jij ook alvast slaapse Happy, laughing.
JJenzz    posted on 21-01-2008 10:24
Ten eerste luitjes: ik ben geen noob Cry
Ten tweede luitjes: zei ik dat ik geen geld momenteel meer had voor een andere naald
Ten derde luitjes: Dankje wel voor je "serieuze antwoorden" Cry
Illusion    posted on 21-01-2008 10:31
Poster: tairip
Hier het antwoord op je vraag: Gewoon proberen een beetje pro naald gaat maarzo niet af cker een ortofon of tonar niet! De Numarl CS1 doen het ook zeer goed, ook voor het geld... en dan hebben we de legendarische AL500 nog van Stanton... das alleen wel een vinylvreter wat inhoudt dat je vinyl redelijk snel slijt....

Cry te mooi!

JJenzz
Ten eerste luitjes: ik ben geen noob

Maar je kan niet beatmatchen? (topic dat je hebt aangemaakt) :p

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 21-01-2008 @ 10:34:20 (40%)
JJenzz    posted on 21-01-2008 13:35
In het begin kon jij dat ook niet dus doe niet felCry
Flexii    posted on 21-01-2008 13:51
tuurlijk in het begin kon niemand beatmatchen, zoiets moet je leren, dat hij voor iemand die niet kan beatmatchen de benaming noob gebruikt moet je niet persoonlijk opvattenWinking my eye,, en om ff on topic te blijven er zullen zoveel mensen onder ons geweest zijn die draaitafels aangeschaft hadden en bang waren dat ze iets kapot zouden maken, in het begin ben je nu eenmaal zuinig.
WalterRavensberg    posted on 21-01-2008 13:54
Ik zou in jouw geval het scratchen even achterwege laten en je concentreren op puur beatmixen. Dus gewoon de plaat tegen houden of een zetje geven, dit moet de naalden geen probleem zijn.

succes...
robbert    posted on 21-01-2008 14:01
Ik ben ook wel eens bang geworden van mijn turntables, maar dat was toen ik paddo's had gebruikt.. Ze kwamen op me af man sjit!
Flexii    posted on 21-01-2008 14:02
Poster: robbert
Ik ben ook wel eens bang geworden van mijn turntables, maar dat was toen ik paddo's had gebruikt.. Ze kwamen op me af man sjit!

doe nou niet zo lullig tegen die jongen
JJenzz    posted on 22-01-2008 10:22
Kerels oke man als ik nu anders had geschreve zoals dit: Ik heb een tweedehands draaitafel en zou ik die plaat mogen stoppen enzo want ik vertrouw mijn naald niet echt.
Dus doe niet zo stom ik heb gewoon verkeerd geschreven neem het niet letterlijk op dudes0.
cross-over    posted on 22-01-2008 11:59
Poster: JJenzz
Kerels oke man als ik nu anders had geschreve zoals dit: Ik heb een tweedehands draaitafel en zou ik die plaat mogen stoppen enzo want ik vertrouw mijn naald niet echt.
Dus doe niet zo stom ik heb gewoon verkeerd geschreven neem het niet letterlijk op dudes0.

Ja, je moet uitkijken wat je schrijft. Sommige zijn erg letterlijk Cry

on-topic:   zoasl hierboven al aangegeven: als het al een slechte naald is zou ik geen gekke dingen doen totdat je een reserve hebt gekocht. Gewoon een plaat tegenhouden (stoppen), doorstarten moet geen probleem zijn. Een stevige scratch partij lijkt me niet echt verstandig......Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels

This is an old Topic

No new postings for 6.441 days.
 Post CommentThat would be 214.7 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

188 Users online: 103 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 27.842
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.721.233