Bang van draaitafel (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 20-01-2008 12:19

Zoals de titel zegt "bang" van draaitafel. Ik ben een beginner en heb 2draaitafels gekocht van jb systems disco 2000 maar ze zijn tweedehands. Ik heb geen geld op dit moment meer. Ik durf de plaat niet te draaien uit schrik dat de naald stuk gaat en zo'n naald kost veel geld. Als ik de plaat zou spinnen ofzo gaat de naald dan stuk? Ik durf het gewoon niet te doen. Help me?

Grtz

What do you think about Bang van draaitafel ??

Vote :   

tairip    posted on 21-01-2008 00:30
Poster: Adrien1989
Dat is nog eens een mooi antwoord:P

Noobs moeten ook ergens hun vragen kwijt kunnen of niet soms, we zijn allemaal ooit eens begonnen tochHappy, laughing. Maar beter dat we er een punt achter zetten, want moet over 6 uur alweer m'n bed uit en het bier is op dus het is wel tijd om eens naar bed te gaan vind ik eigenlijk:P.

Weltrusten dan maar he Winking my eye Ik moet morgen ook weer aan het werk maar gelukkig niet zo vroeg! :D
Adrien1989    posted on 21-01-2008 00:35
Beter voor jouw:P, om die tijd moet ik naar school hor, zit voltijd op school en doe ook zo voltijd werk. Moet geile Pioneer en Dateq stuff ergens van betalen:P. Gelukkig zijn we maandag dicht. Na 5 dagen drukte in de keuken is een avond'je vrij wel lekker. Jij ook alvast slaapse Happy, laughing.
JJenzz    posted on 21-01-2008 10:24
Ten eerste luitjes: ik ben geen noob Cry
Ten tweede luitjes: zei ik dat ik geen geld momenteel meer had voor een andere naald
Ten derde luitjes: Dankje wel voor je "serieuze antwoorden" Cry
Illusion    posted on 21-01-2008 10:31
Poster: tairip
Hier het antwoord op je vraag: Gewoon proberen een beetje pro naald gaat maarzo niet af cker een ortofon of tonar niet! De Numarl CS1 doen het ook zeer goed, ook voor het geld... en dan hebben we de legendarische AL500 nog van Stanton... das alleen wel een vinylvreter wat inhoudt dat je vinyl redelijk snel slijt....