Zoals de titel zegt "bang" van draaitafel. Ik ben een beginner en heb 2draaitafels gekocht van jb systems disco 2000 maar ze zijn tweedehands. Ik heb geen geld op dit moment meer. Ik durf de plaat niet te draaien uit schrik dat de naald stuk gaat en zo'n naald kost veel geld. Als ik de plaat zou spinnen ofzo gaat de naald dan stuk? Ik durf het gewoon niet te doen. Help me?
Grtz
Poster: Adrien1989
Dat is nog eens een mooi antwoord:P
Noobs moeten ook ergens hun vragen kwijt kunnen of niet soms, we zijn allemaal ooit eens begonnen toch. Maar beter dat we er een punt achter zetten, want moet over 6 uur alweer m'n bed uit en het bier is op dus het is wel tijd om eens naar bed te gaan vind ik eigenlijk:P.
Poster: tairip
Hier het antwoord op je vraag: Gewoon proberen een beetje pro naald gaat maarzo niet af cker een ortofon of tonar niet! De Numarl CS1 doen het ook zeer goed, ook voor het geld... en dan hebben we de legendarische AL500 nog van Stanton... das alleen wel een vinylvreter wat inhoudt dat je vinyl redelijk snel slijt....
JJenzz
Ten eerste luitjes: ik ben geen noob
Maar je kan niet beatmatchen? (topic dat je hebt aangemaakt) :p
Poster: robbert
Ik ben ook wel eens bang geworden van mijn turntables, maar dat was toen ik paddo's had gebruikt.. Ze kwamen op me af man sjit!
Poster: JJenzz
Kerels oke man als ik nu anders had geschreve zoals dit: Ik heb een tweedehands draaitafel en zou ik die plaat mogen stoppen enzo want ik vertrouw mijn naald niet echt.
Dus doe niet zo stom ik heb gewoon verkeerd geschreven neem het niet letterlijk op dudes0.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.