pfff.. edereen is alleen maar bezig met het uiterlijk en de extra functies....
PEOPLE WAKE-UP --> volgens mij blijven de basic functies nog steeds het belangrijkste: picth, bend, search en niet te vergeten de betrouwbaarheidvan het loopwerk! de rest is leuk als extra maar laten we eerlijk zijn: al die extra functies gebruik je in de praktijk niet echt veel. Hou je aandacht bij het echte draaien: zorg dus voor een goede platenkeus ipv een origineel effect.
Waar iki erg benieuwd naar ben is de degelijkheid van het loopwerk, mp3 mogelijk (is bij de s1000 verre van goed) en de mogelijkheden met memosticks, harddisks en pc's
Over denon in het algemeen ben ik erg tevreden. 1 groot nadeel waar ik me echt mateloos aan erger is dat denon nogal kritisch is met het lezen van speciale cd's, oa cd's welke copy protected zijn, met name skihut cd's zijn een erg goed voorbeeld. Ik hoop dat dit bij de 1200 verbeterd is, alsmede de compatibility van mp3's de 1000 s simpelweg te traag hiermee
Bj zowel denon als pioneer stop de cd met draaien als er bv een vette vinger of kras op zit. pioneer slaat direct uit, denon geeft aan dat deze moeite heeft met lezen. Je hebt dan nog ongeveer een seconde of 6. Echter numark heeft weer de perfecte oplossing: zodra en defect gedetecteerd wordt gaat de muziek direct in een naadloze beat-loop. IDEAAL, alle tijd om iets te starten of zelfs te mixen. hier kan denon en zeker poneer nog wat van leren