Poster: simonfloreDenon is een merk dat zeer hard steunt op de opmerkingen van z'n gebruikers.
Poster: robbert
Nou hier merk ik anders vrij weinig van.. Iedereen zeikt altijd over de vele functies onder een knop en hier gaan ze vrolijk mee door!
Poster: robbert
Nou hier merk ik anders vrij weinig van.. Iedereen zeikt altijd over de vele functies onder een knop en hier gaan ze vrolijk mee door!
Poster: Jer
Een keer met de 5000 s gespeeld daar werd ik dus helemaal gek van na een uur wist ik nog niet precies welke functie waat zat.
Poster: Ilja
Beste DJ's heb een vraagje over een van de functies ( gewoon ter interesse ), ?D-link van denon is dat eigenlijk hetzelde als Link van Pioneer ? ?( dus als je maar op een speler een HD-schijf hangt en door middel van D-link 2 spelers aan elkaar verbindt kan de speler waar geen harde schijf aan zit dan ook toegang tot de files krijgen ? ).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.