Krachtig genoeg ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

simsoft    posted on 15-01-2008 16:13
Beste mede deejays ,
voor een goed doel organiseer ik samen met enkele vrienden een
fuif ,waarvan de inkomsten integraal naar een goed doel gaan.
Om de winst zo groot mogelijk te houden werd voorgesteld om mijn eigen
matriaal te gebruiken
hier mijn vraag :
2 x lem boxen met
efficiency 89db
Impedanc : 8 ohm
power 200W

en een versterker : jb systems vx700 mk2

is dit krachtig genoeg voor een zaaltje van ongeveer 250-300 mensen
mvg Simsoft
User edit by simsoft on 15-01-2008 @ 16:16:58 (3%)

What do you think about Krachtig genoeg ? ??

Vote :   

MissSalem    posted on 15-01-2008 16:15
Ik weet dat dit off-topic is, maar ik wilde je toch eventjes zeggen dat ik het super vind van je dat je een fuif organiseert voor het goede doel. Happy, laughing Hopelijk draait het goed!
simsoft    posted on 15-01-2008 16:16
dankjewel altijd welkom , het gaat door in gent !
MissSalem    posted on 15-01-2008 16:20
Poster: simsoft
dankjewel altijd welkom , het gaat door in gent !

Zou je kunnen de nodige informatie (ingang, plaats, datum en tijd, ...) posten in deze topic van het moment dat je die hebt? Happy, laughing Misschien trek je nog mensen van op het forum naar je fuif. Winking my eye Zou nog beter zijn voor het goede doel. Welk is het goede doel eigenlijk?
simsoft    posted on 15-01-2008 16:24

Vriendin van mij is naar Marokke gegaan , en heeft daar tijdje met kinderen samengewerkt
die geen huis hadden. Ze is daar in contact gekomen met een kindje die een operatie nodig had , maar de financiële mogelijkheden waren er gewoon niet. De opbrengst gaat rechtstreeks naar die organisatie , en zo naar die operatie
tgaat door op 5 april , maar ik post wel nog eens flaaier met alle informatie op als die af is .

robbert    posted on 15-01-2008 16:25
Erg leuk dat je een feest organiseerd voor een goed doel, maar je speakers gaan het voor 250 man echt niet redden.. Misschien toch maar een setje huren?
Flexii    posted on 15-01-2008 16:27

ja ik kan me voorstellen dat je geen extra kosten wil maken,, maar ik vrees ook dat je boxen het niet gaan redden

Ziax    posted on 15-01-2008 16:37
Anders eens bij jeugddienst gent langsgaan. Of een mailtje sturen voor eventuele sponsering.

Ze verhuren daar in ieder geval veel dB en watt's voor weinig geld Happy, laughing

edit: laat me ook weten wanneer, waar etc... het is ! :D
User edit by Ziax on 15-01-2008 @ 16:37:41 (36%)
christiano    posted on 15-01-2008 16:38
nee dit halen ze zeker niet 
je set  is net genoeg voor 50 man
ik zou als ik jouw was kijken bij wat vrienden of zij iets hebben
en vraag dan of je het mag lenen
nah veel succes met het organiseren van je feest
simsoft    posted on 15-01-2008 16:45
misschien via provincie , blijkbaar kan je er daar al
deftig matriaal huren voor 15 euro.
WalterRavensberg    posted on 15-01-2008 19:07
doet maar iets huren, dat kost tegenwoordig toch bijna niets meer.... klinkt misschien gek maar ik heb vorig jaar nog een feessie gedraaid voor 250man met 2 setjes DAP soundmate:
link:
met een processor klonk het best leuk en ging toch kogelhard. Ik huurde het setje voor 100eutjes...
misschien iets voor jou??
Mod edit by Jorrit on 16-01-2008 12:28 (30%)
Jeffrey-E    posted on 16-01-2008 12:28

ik denk niet dat je het daarmee gaat halen zoals anders ook al zeggen..

ga anders een kijken voor een drive- in show die wil sponsoren ? heb je meteen genoeg geluid & Licht.
heb je anders vrienden die wat spul hebbben ? anders kun je elkaar best een bij elkaar roepen en kijken op wat jullie uitkomen als jullie allemaal iets gebruiken van elkaar.. ( weet niet of dat dan best of the best kwaliteit is , mja zo kun je het budget lager houden )

kom je vaker in een dj winkel ? zoja ga er eens wat vaker buurten en leg het probleempje er dan eens neer.. misschien zijn ze bereid mee te werken aan het goede doel .. ( de meeste winkels verhuren toch ook spullen he ?)

btw, erg goed dat je iets doet voor get goede doel Cry

DJ_Sintec    posted on 16-01-2008 19:31
ik zou goedkoop iets huren,

Laat zeker nog van u hore, ik zit op kot in Gent en ik wil wel graag pintjes komen drinken voor het goede doel Happy, laughing, en als ge nog extra dj's zoekt en uurtje of twee uurtjes wil ik ook wel draaien, maar zeker nog laten weten hier op djresource wanneer het is, ik kom wel langs dan.
Jeffrey-E    posted on 17-01-2008 17:45

en had je nu al iets gevonden of nog steeds nix ??

This is an old Topic

No new postings for 6.448 days.
 Post CommentThat would be 214.9 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: markvl & 58 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 41.811
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.858.357