Poster: simsoft
dankjewel altijd welkom , het gaat door in gent !
Vriendin van mij is naar Marokke gegaan , en heeft daar tijdje met kinderen samengewerkt
die geen huis hadden. Ze is daar in contact gekomen met een kindje die een operatie nodig had , maar de financiële mogelijkheden waren er gewoon niet. De opbrengst gaat rechtstreeks naar die organisatie , en zo naar die operatie
tgaat door op 5 april , maar ik post wel nog eens flaaier met alle informatie op als die af is .
ja ik kan me voorstellen dat je geen extra kosten wil maken,, maar ik vrees ook dat je boxen het niet gaan redden
ik denk niet dat je het daarmee gaat halen zoals anders ook al zeggen..
ga anders een kijken voor een drive- in show die wil sponsoren ? heb je meteen genoeg geluid & Licht.
heb je anders vrienden die wat spul hebbben ? anders kun je elkaar best een bij elkaar roepen en kijken op wat jullie uitkomen als jullie allemaal iets gebruiken van elkaar.. ( weet niet of dat dan best of the best kwaliteit is , mja zo kun je het budget lager houden )
kom je vaker in een dj winkel ? zoja ga er eens wat vaker buurten en leg het probleempje er dan eens neer.. misschien zijn ze bereid mee te werken aan het goede doel .. ( de meeste winkels verhuren toch ook spullen he ?)
btw, erg goed dat je iets doet voor get goede doel
en had je nu al iets gevonden of nog steeds nix ??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.