Poster: _ruud_
Ik ben ook zeer tevreden over mijn nuo. Alleen gaat de mijne binnnekort effe terug naar de dealer omdat ik een probleem heb met mijn deckplate (lak gaat eraf) ligt aan een bepaalde serie ofiets die in een tijd gemaakt is. Maar de mijne is nu bijna 1 jaar oud. Ook 2e Hands gekocht en zeker tevreden geniet er nog altijd van.
Poster: soundcollector
Dit heb ik ook, als ik wil kan ik de witte opdrukke er gemakkelijk vanaf kretsen met mijn vingernagels, echt raar...
thx voor de comments
Van de niet lang genoeg gebakken deckplate heb ik ook gelezen op ander forum...
Ecler zou hun productie aangepast hebben bij nieuwere lichtingen van de nuo 5...
Maar wat ik mij dus vooral afvraag:
hoelang duurt die garantie nu voor de ecler nuo 5?
of is dit afhankelijk van verkoper tot verkoper?
of zoals trudyvv zegt: geen garantie op nuo 5, behalve op de fader?
stel dat ik hem koop en die blijkt effectief 2jaar oud te zijn (te rekenen van aankoopfactuur), en deze dan toch van die BUGJES begint te vertonen of deckplate of...., zou ik deze dan onder FABRIEKSGARANTIE kunnen laten herstellen?
THX a bunch
Poster: EloidELotthx voor de comments
Van de niet lang genoeg gebakken deckplate heb ik ook gelezen op ander forum...
Ecler zou hun productie aangepast hebben bij nieuwere lichtingen van de nuo 5...
Maar wat ik mij dus vooral afvraag:
hoelang duurt die garantie nu voor de ecler nuo 5?
of is dit afhankelijk van verkoper tot verkoper?
of zoals trudyvv zegt: geen garantie op nuo 5, behalve op de fader?
stel dat ik hem koop en die blijkt effectief 2jaar oud te zijn (te rekenen van aankoopfactuur), en deze dan toch van die BUGJES begint te vertonen of deckplate of...., zou ik deze dan onder FABRIEKSGARANTIE kunnen laten herstellen?
THX a bunch
Poster: EloidELot
dat zou ik ten sterkste appreciëre JER... moest je dat ergens terug kunnen vinden?
thx