Reloop RMP2: Productiefout
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

loek    posted on 10-01-2008 21:10

Ik heb sinds 2 maanden 2 van deze Reloop spelers in huis, de eerste ging naar 2 uur draaien kapot: het slot-in systeem was defect (error-melding op het display) kreeg mijn cd niet meer terug! Gelukkig heb ik een nieuwe gekregen.. Nu 2 maanden later je raad het al, precies hetzelfde probleem! Error melding + apparaat loopt vast en krijg mijn cd niet meer terug!Cry Ik weer opnieuw gebeld met de winkel en zeggen dat ik alweer hetzelfde probleem had. Gelukkig ben ik niet de enige ze hebben al 5 defecte Rmp2s teruggestuurd gekregen. De productiemaand van mijn spelers is: July 2007 (dit kun je zien aan de onderkant van de speler)! Ik stuur ze nu allebei terug en ik krijg dan gelukkig mijn geld terug (omdat het een productiefout is). De winkel zei wel dat het probleem vooral zit in de laaste leveringen van deze spelers, Dus heel veel zullen hier nooit mee te maken krijgen gelukkig!!Cry Ik heb nu toch wel gehad met deze RmptjesCry Dus vandaag de Pioneer CDJ800mk2 besteld en die hoop ik over 2 weekjes in huis te hebben, want nu zijn ze even niet op voorraad.Cry Oowja dit probleem zit dus niet in de RMP1 want deze beschikt over een lade systeem.Cry

Nog vragen? Stel ze gerust!Cry

Gr,
Loek

User edit by loek on 11-01-2008 @ 21:01:51 (14%)

What do you think about Reloop RMP2: Productiefout ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 10-01-2008 21:13
Leuk dat je het hier eventjes meld, dan weten mensen met hetzelfde probleem waar ze aan toe zijn. Bij welke winkel heb je zulke goede service gehad? Netjes dat ze naar 2 maanden de spelers terug nemen en je geld terug geven.
Twello    posted on 10-01-2008 21:15
idd netjes, we verwachten wel een vergelijking tussen bijde spelers als je de cdjtjes heb namelijk Cry ik wil namelijk wel is weten hoe die oem spelers zijn...
Adrien1989    posted on 10-01-2008 21:18
haha ja, heel veel mensen zijn er zo van weg, nou ben ik wel benieuwd, ik denk dat er toch wel een groot verschil is.
loek    posted on 10-01-2008 21:24

@ Adrien1989: de winkel is Rj-shop maar normaal doen ze dit natuurlijk niet, maar omdat er al veel klachten over zijn en het een productiefout is kun je bijna niet anders he. Maar de Pio's heb ik natuurlijk wel weer daar besteld, ook al duurt het dan wat langerHappy, laughing

@ Twello/Adrien1989: Ja ik zal mijn booth dan natuurlijk ook weer online plaatsen en de nodige info geven en speciaal voor jullie: de verschillen!Cry

Adrien1989    posted on 10-01-2008 21:36
Toch wel netjes van RJ, heb zelf ook goede ervaringen met die winkel.
loek    posted on 10-01-2008 21:49
Inderdaad!
Code-Y    posted on 11-01-2008 11:48
RJ is een prima shop joh ^^
Zijn grote vriendjes met Denon en ik heb er nog nooit iets negatiefs over gehoord eerlijk gezegd...

Maar over de RMP2 heb ik (ALS ze goed werken XD) een heleboel goede dingen gehoord, ze schijnen echt erg goed te werken... ik moet ze eens een keer proberen, maar ken niemand die ze heeft, en om nou een set van een uur te gaan staan draaien in feedback rotterdam... dat staat ook wat vreemd XD
MaD    posted on 11-01-2008 14:44
Poster: Code-Y
en om nou een set van een uur te gaan staan draaien in feedback rotterdam... dat staat ook wat vreemd XD

Kun je we zeggen, want ze verkopen daar geen RMP 2`sCry
noadja.com /// aboveall.nl
loek    posted on 11-01-2008 15:49

@ Code-Y: ja ze werken ook prima! Alleen het slot-in systeem niet dusCry

@ MaD: inderdaad Feedback verkoopt geen Reloop Cry

Boyd    posted on 11-01-2008 19:59
Dus, ik wilde graag een rmp2 kopen. Doen of niet doen?
(of als je er gewoon me omgaat en niet de cd er uit probeerd te trekken dat hij niet kapot gaat?)

Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er iets nukkig is!
loek    posted on 11-01-2008 20:29

@ Sparckless: Uhm denkje dat ik dat doe ofzo? Cry  
Nogmaals het is een productiefout en ben dus ook echt niet de enige met dit probleem zoals in mn revieuw al staat! En ik behoor tot de mensen die er heel voorzichtig mee zijnCry
En of je hem moet kopen? Ja dat blijft je eigen keus, voor de mensen als jou heb ik deze revieuw wel geplaatst inderdaad! Dus je weet dat het kan gebeuren! Maar mij lijkt het echt flink voorschut als je op een feest staat te draaien (met je eigen gear) en dit gebeurt je:P Bij mijn andere rmp2 die het nog doet is het nu ook altijd weer spannend als ik op de eject knop duw:P Maar gelukkig komen mn cdj800mk2 eraan.Cry

User edit by loek on 11-01-2008 @ 20:30:53 (13%)
Kevinova    posted on 11-01-2008 20:49
Loek, welke productiemaand staat er onderop je RMP2? Die ik sinds gister heb komt uit Oktober, lijkt me dat de fout al bij fabriek ten gehore is gekomen en ze er een oplossing voor hebben gevonden.
loek    posted on 11-01-2008 20:58

@ Kevinova: July 2007! Ja dat neem ik ook aan, RJ shop ging het er ook meteen met de importeur over hebben. Cry  goede vraag trouwens ik zal het gelijk ff bij te review zette. Cry

Reind    posted on 12-01-2008 00:37
Poster: loek

@ Sparckless: Uhm denkje dat ik dat doe ofzo? Cry
Nogmaals het is een productiefout en ben dus ook echt niet de enige met dit probleem zoals in mn revieuw al staat! En ik behoor tot de mensen die er heel voorzichtig mee zijnCry
En of je hem moet kopen? Ja dat blijft je eigen keus, voor de mensen als jou heb ik deze revieuw wel geplaatst inderdaad! Dus je weet dat het kan gebeuren! Maar mij lijkt het echt flink voorschut als je op een feest staat te draaien (met je eigen gear) en dit gebeurt je:P Bij mijn andere rmp2 die het nog doet is het nu ook altijd weer spannend als ik op de eject knop duw:P Maar gelukkig komen mn cdj800mk2 eraan.Cry

De eerste serie CDJ800MKII kampte ook met een productie foutje wat zo af en toe eens de kop op stak (slechte elco was het geloof ik), geeft niks kan gebeuren en het is geen ramp als een fabrikant het netjes oplost. Nu dus alle RMP2's dus maar op 1 hoop gooien is wat overdreven.

Ik heb vanmiddag meerdere shops aan de telefoon gehad en nergens kwamen opvallende getallen RMP2's terug. Dit komt op mij dus eerder over als paniek zaaierij (klinkt erger dan het is) van iemand die gewoon ontzettend veel pech heeft gehad en waarvan het begrijpelijk is dat hij niet meer met hetzelfde product wil werken (ik heb hetzelfde met Apple na alle ervaringen met mijn macbook).

Slot-in systemen zijn gewoon storings gevoelig, de enige die een slot-in systeem heeft wat echt betrouwbaar is gebleken door de jaren heen is Pioneer. En je schrijft geen review maar een klacht omschrijving... Winking my eye

Meteen de RMP af schrijven alszijnde een probleem geval vind ik net even iets te ver gaan, er zijn namelijk talloze gebruikers zonder problemen en de verhouding probleem gevallen / verkochte aantallen (van de berekening die ik vanmiddag even snel kon maken) is niet schrikbarend hoog. Zal RJ maandag ook eens bellen, dat er een aantal terug zijn gekomen hoeft tenslotte niet te betekenen dat iedere klacht ook gegrond is Winking my eye
loek    posted on 12-01-2008 11:01
@ Reind: Er staat ook in de Review: heel veel zullen hier nooit mee te maken krijgen gelukkig! Toen het mij gebeurde dacht ik dat ik een van de enige was maar bij RJ zijden ze dus dat het probleem de laatste tijd heel veel voorkwam. Dus mensen met hetzelfde probleem weten nu dus dat ze absoluut niet de enige zijnCry En nogmaals ze blijven heerlijk werken!!
Boyd    posted on 13-01-2008 10:21
@ reind, dus waarschijnlijk waren dat de eerste toestellen die uit de fabriek kwamen rollen. En is het probleem dus nu opgelost?
loek    posted on 13-01-2008 11:53
@ Sparckless: Nee het waren niet de eerste toestellen! Want de productiemaand van mijn spelers waar het probleem inzat is: July 2007 en de rmp is er al vanaf April 2007 ! Maar ik neem aan dat Reloop nu wel een oplossing heeft. Maarja waar de fout inzit daar kun je het nu niet meer uithalen, want alle modellen van July 07 zijn natuurlijk al weg..
rickdekoning    posted on 13-01-2008 18:33
ik heb gelukkig nergens last van, alleen me ene play button werkt niet echt goed meer
Boyd    posted on 14-01-2008 16:35
Ik heb zonet RJ shop ff gebelt, en roy aan de telefoon gehad. Hij zij dat er af en toe een terugkomt, en als je net de verkeerde koopt dat hij nukkig kan zijn. Heb je een defecte rmp2 heb je gewoon recht op een nieuwe dat zijden ze. Ze zeggen ook dat reloop bezig is met de fout te verhelpen.
loek    posted on 14-01-2008 17:04

zo hoort het ook ! Cry

loek    posted on 15-01-2008 15:11
-
Boyd    posted on 25-01-2008 15:25
Poster: loek
-

Confused
loek    posted on 26-01-2008 00:06

Foutje kan gebeuren.

This is an old Topic

No new postings for 6.439 days.
 Post CommentThat would be 214.6 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

209 Users online: markvl & 71 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 41.204
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.857.750