Ik heb sinds 2 maanden 2 van deze Reloop spelers in huis, de eerste ging naar 2 uur draaien kapot: het slot-in systeem was defect (error-melding op het display) kreeg mijn cd niet meer terug! Gelukkig heb ik een nieuwe gekregen.. Nu 2 maanden later je raad het al, precies hetzelfde probleem! Error melding + apparaat loopt vast en krijg mijn cd niet meer terug! Ik weer opnieuw gebeld met de winkel en zeggen dat ik alweer hetzelfde probleem had. Gelukkig ben ik niet de enige ze hebben al 5 defecte Rmp2s teruggestuurd gekregen. De productiemaand van mijn spelers is: July 2007 (dit kun je zien aan de onderkant van de speler)! Ik stuur ze nu allebei terug en ik krijg dan gelukkig mijn geld terug (omdat het een productiefout is). De winkel zei wel dat het probleem vooral zit in de laaste leveringen van deze spelers, Dus heel veel zullen hier nooit mee te maken krijgen gelukkig!!
Ik heb nu toch wel gehad met deze Rmptjes
Dus vandaag de Pioneer CDJ800mk2 besteld en die hoop ik over 2 weekjes in huis te hebben, want nu zijn ze even niet op voorraad.
Oowja dit probleem zit dus niet in de RMP1 want deze beschikt over een lade systeem.
Nog vragen? Stel ze gerust!
Gr,
Loek
@ Adrien1989: de winkel is Rj-shop maar normaal doen ze dit natuurlijk niet, maar omdat er al veel klachten over zijn en het een productiefout is kun je bijna niet anders he. Maar de Pio's heb ik natuurlijk wel weer daar besteld, ook al duurt het dan wat langer
@ Twello/Adrien1989: Ja ik zal mijn booth dan natuurlijk ook weer online plaatsen en de nodige info geven en speciaal voor jullie: de verschillen!
Poster: Code-Y
en om nou een set van een uur te gaan staan draaien in feedback rotterdam... dat staat ook wat vreemd XD
@ Code-Y: ja ze werken ook prima! Alleen het slot-in systeem niet dus
@ MaD: inderdaad Feedback verkoopt geen Reloop
@ Sparckless: Uhm denkje dat ik dat doe ofzo?
Nogmaals het is een productiefout en ben dus ook echt niet de enige met dit probleem zoals in mn revieuw al staat! En ik behoor tot de mensen die er heel voorzichtig mee zijn
En of je hem moet kopen? Ja dat blijft je eigen keus, voor de mensen als jou heb ik deze revieuw wel geplaatst inderdaad! Dus je weet dat het kan gebeuren! Maar mij lijkt het echt flink voorschut als je op een feest staat te draaien (met je eigen gear) en dit gebeurt je:P Bij mijn andere rmp2 die het nog doet is het nu ook altijd weer spannend als ik op de eject knop duw:P Maar gelukkig komen mn cdj800mk2 eraan.
@ Kevinova: July 2007! Ja dat neem ik ook aan, RJ shop ging het er ook meteen met de importeur over hebben. goede vraag trouwens ik zal het gelijk ff bij te review zette.
Poster: loek@ Sparckless: Uhm denkje dat ik dat doe ofzo?
![]()
Nogmaals het is een productiefout en ben dus ook echt niet de enige met dit probleem zoals in mn revieuw al staat! En ik behoor tot de mensen die er heel voorzichtig mee zijn
En of je hem moet kopen? Ja dat blijft je eigen keus, voor de mensen als jou heb ik deze revieuw wel geplaatst inderdaad! Dus je weet dat het kan gebeuren! Maar mij lijkt het echt flink voorschut als je op een feest staat te draaien (met je eigen gear) en dit gebeurt je:P Bij mijn andere rmp2 die het nog doet is het nu ook altijd weer spannend als ik op de eject knop duw:P Maar gelukkig komen mn cdj800mk2 eraan.
zo hoort het ook !
Poster: loek
-
Foutje kan gebeuren.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.