Kheb net mn booth gekocht en keber computer boxe op aangesloten (logitech x230) Het probleem is nu er zit ruis op vb alsk aan mn toonarm kom ruist het echt hard. en ook gewoon als ik nergens aan kom gwn als alles aan staat . tijdens het draaien hoor je het niet , wat is het probleem ? ik dacht al aan kabels die tegen elkaar lagen ofzo Maar kvind het nie echt . weet iemand aan wat het zou kunne liggen ( het stoord me niet zo tijdens het draai ma ik denk dat da ook nie goe is voor mijn boxe ) ?
What do you think about GERUIS ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja, het heeft denk ik toch geen nut meer dat we Nandi verder helpen, ik heb het samen met jullie zo duidelijk mogelijk proberen uitleggen en het het heeft geen zin. Nandi, bel naar een electricién voor je probleem. Ik heb boven op mijn kamer ook geen aarding op de stopcontacten maar als ik mijn aarding van mijn draaitafels op mijn mixer aansluit is de ruis over, dus dat moet bij jou ook lukken. Dat is het teken dat je iets misdoet dus vraag het aan iemand met wat kennis van electriciteit die het kabeltje even kan aansluiten (alhoewel je hier eigenlijk toch geen bal van electriciteit moet afweten...). Want ik denk dat de frustratie bij de andere forumleden begint op te lopen en daarbij nog je slechte taalgebruik.....het gaat zo niet slim komen denk ik. Groeten
No new postings for 6.459 days. Post CommentThat would be 215.3 months or a whopping 17.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.