GERUIS (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nandi    posted on 02-01-2008 22:12
Kheb net mn booth gekocht en keber computer boxe op aangesloten (logitech x230)
Het probleem is nu er zit ruis op vb alsk aan mn toonarm kom ruist het echt hard. en ook gewoon als ik nergens aan kom gwn als alles aan staat .
tijdens het draaien hoor je het niet , wat is het probleem ? ik dacht al aan kabels die tegen elkaar lagen ofzo Maar kvind het nie echt . weet iemand aan wat het zou kunne liggen (  het stoord me niet zo tijdens het draai ma ik denk dat da ook nie goe is voor mijn boxe ) ?

What do you think about GERUIS ??

Vote :   

Nandi    posted on 03-01-2008 20:24
Poster: Luxx

lees mijn vorige post nog eens overnieuw grapvioolCry
  ik ben niet meer mee ?
jannickv    posted on 03-01-2008 20:28
Poster: donkey
ik versta hem wel goed Cry zo moeilijk is het nu ook weer niet

jij bent belg zij niet
W.i.M    posted on 03-01-2008 20:28
@Nandi:

Hier wordt verwacht dat je ABN post en geen MSN turbo taal.

De meeste hier hebben geen zin om je posts te vertalen naar leesbare brokken.

Let hier in het vervolg even op.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
donkey    posted on 03-01-2008 20:29
Poster: jannickv

jij bent belg zij niet

ja dat wel Cry maar wel van limburg, en ik ben dat taaltje ook niet gewent wat Nandi praat :p
Maniax
stevew    posted on 04-01-2008 07:36
Ja, het heeft denk ik toch geen nut meer dat we Nandi verder helpen, ik heb het samen met jullie zo duidelijk mogelijk proberen uitleggen en het het heeft geen zin.
Nandi, bel naar een electricién voor je probleem. Ik heb boven op mijn kamer ook geen aarding op de stopcontacten maar als ik mijn aarding van mijn draaitafels op mijn mixer aansluit is de ruis over, dus dat moet bij jou ook lukken. Dat is het teken dat je iets misdoet dus vraag het aan iemand met wat kennis van electriciteit die het kabeltje even kan aansluiten (alhoewel je hier eigenlijk toch geen bal van electriciteit moet afweten...). Want ik denk dat de frustratie bij de andere forumleden begint op te lopen en daarbij nog je slechte taalgebruik.....het gaat zo niet slim komen denk ik.
Groeten
Nandi    posted on 04-01-2008 12:48
Oke bedankt

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

368 Users online: 277 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 44.336
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.737.727