Poster: unclefunk
@ MissSalem:
Ik draai nu zelf met een cdj-400, 2 cdj-100s en een Smx-2 van Synq. Binnenkort komt daar hoogstwaarschijnlijk nog een cdj-400 bij. Ik draai ook soms in clubs of op (grote) feesjes, althans dat begint nu meer en meer te komen.
Ik heb dus geen Djm-800 of cdj-1000, maar dat lukt even goed. Ben je zo'n cdj-400 gewoon? dan lukt het je best ook met de cdj-1000 als je in een club moet draaien hoor.
Als je het geld liggen hebt, ja ga dan voor de top. Maar voor thuisgebruik kan je gerust een cdj-400 en djm-400 gebruiken, je zal ook evolueren hoor
En nog iets: ik begrijp dat je snel in clubs wil draaien enzo, maar dj eerst met passie, ontwikkel je stijl, evolueer in je skills, en evalueer jezelf dan. Niet met het oog op 'THE CLUBS' als je me begrijpt 
Grtz
Ik ben nog niets gewoon... Heb namelijk nog geen gear.

Ik wil in de winkel toch beide eens testen, zowel de 400 als de 1000.
Ik heb zo het gevoel dat ik de 400 zeker de moeite vind, maar dat ik na een paar jaar toch de 1000 zou willen omdat ik verder op wil. Maar kan ik dan beter niet de 1000 van de eerste keer gaan halen...
Clubs is inderdaad veel gezegd... Wat is een club, he. Euhm... Wellicht beter om denken dat ik waarschijnlijk mijn gear zal moeten meenemen op locatie of in een café wil staan ofzo. Dat zijn dromen voor later, maar mijn gear zal er wel van afhangen, geloof ik.

Eerst inderdaad leren draaien, maar ik kan je verzekeren dat de passie niet ontbreekt.

Van sommige fuifzalen weet ik dat de 1000 er staat. Daarom dacht ik dat het eventueel gemakkelijker zou zijn om daar te draaien, als je de 1000 al gewoon was van thuis uit: meer mee kunnen doen omdat je die cd-speler vanbuiten kent.