Poster: Winston
De CDJ-400 krijgt echt geen vaste voet in de clubs hoor
Poster: Tizio
Misschien door de ....... en digitale feature mee tepikken.
Poster: Winston
De CDJ-400 krijgt echt geen vaste voet in de clubs hoor
Poster: unclefunk
@ MissSalem:
Ik draai nu zelf met een cdj-400, 2 cdj-100s en een Smx-2 van Synq. Binnenkort komt daar hoogstwaarschijnlijk nog een cdj-400 bij. Ik draai ook soms in clubs of op (grote) feesjes, althans dat begint nu meer en meer te komen.
Ik heb dus geen Djm-800 of cdj-1000, maar dat lukt even goed. Ben je zo'n cdj-400 gewoon? dan lukt het je best ook met de cdj-1000 als je in een club moet draaien hoor.
Als je het geld liggen hebt, ja ga dan voor de top. Maar voor thuisgebruik kan je gerust een cdj-400 en djm-400 gebruiken, je zal ook evolueren hoor![]()
En nog iets: ik begrijp dat je snel in clubs wil draaien enzo, maar dj eerst met passie, ontwikkel je stijl, evolueer in je skills, en evalueer jezelf dan. Niet met het oog op 'THE CLUBS' als je me begrijpt
Grtz
Poster: WalterRavensberg
pfff... tuurlijk wil iedereen een 1000. is zo'n beetje de wereld standaard dat ding. Maar vraag jezelf eens af waar je hem voor gaat gebruiken.... ben je house-dj spaar dan door voor een 800 of 1000 (de 800 doet trouwens niet onder voor de 1000). De grote jog schijf werkt erg lekker met benden. ideaal voor mixen dus.
De 400 heeft aardig wat meer ingebouwde functies welke leuk zijn voor all-round en apres-ski dj's. Let wel dat 1000 speciaal is ontwikkeld voor house mixen! De 400 een stuk minder. Ben je all-round of apres-ski dj denk dan ook eens aan een numark cdn-88 het enigste apparaat wat echt hufterproof is. Geloof me: stuk degelijker dan pioneer (sorry jongens maar het uis echt waar.
Zaken als skihut rotterdam en cooldown (amsterdam,) draaien met numark omdat pioneer het simpelweg niet overleefd.
Ik blijf erbij dat voor de house de 800 of 1000tjes lekkerder draaien.
nb: een speler die lekker draait hoeft nog niet kwalitatief de beste te zijn.... en vise versa natuurlijk
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.