Ik vraag me af hoe jullie eerste keer was in een discotheek (ik heb het dus niet over drive in dj's) verklootte jullie het? of ging het juist erg lekker? Werd je daarna weer gevraagd? of juist niet? enz enz
What do you think about Eerste keer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
binnekort eerste echte keer draaien, wel wat vaker gewoon 30 minuten maar nooit echt lang binnekort! ik hoop dat het goed gaat en dat ik niet bezwijk onder de spanning:p!
Mijn eerste keer was in een aardig groot feest café. Hier zat de ruimte helemaal gevuld en iedereen ging los tijdens mijn set, had nooit zo'n mooi welkom als dj die voor het echte publiek ging draaien verwacht:P
Eerste keer was zeer geslaagd, al deed ik toen wel all-round! Met mijn Hardstyle heb ik 2x contest gewonnen maar dat dat nou zoveel zegt... nee dan moet je nog kontne*ken voordat het iets word.
Nu organiseerd ik zelf maar. (SPAM: 8 maart 2007 Protocol in Borger Adventue te Borger (Drenthe).
Poster: tairip nee dan moet je nog kontne*ken voordat het iets word..
Dat zuigt hè
On topic: De eerste keer was in een cafe/dancing in Wenen voor zo'n 50 man en het ging lekker . Vooraf was ik echt erg zenuwachtig, maar dat was na een kwartiertje spinnen helemaal weg.
haha dat is een grappig verhaal ik was dus echt zenuwappig en ik had thuis me map al 5 keer door genomen en alles maar toen ik daar moest draaien ging het gewoon heel goed ik praate wat met de ligth jockey en zo gezellig beetje ouwehoeren je moet gewoon niet met je hoofd alleen maar bij het draaien zijn dan want dan draai je gewoon lekker ik heb nu er al heel wat opzitten en belive me 1ste keer heb je spanning daarna never nooit meer ik ieder geval haha iedereen is anders :D:D:D
1e keer was ik echt zenuwachtig. Het ging in het begin wel goed maar na een 25 min toch wat fouten gedraaid (beat liep niet precies gelijk ) dan werd ik nog wat zenuwachtiger, gevolg: nog meer fouten maar ff een chiller nummer nemen en het was weer in orde
Eerste keer komt a.s. Woensdag @ Escape deluxe amsterdam:D, ben niet super zenuwachtig maar dat komt nog wel:P, en heb een vriend van me die voor mij draait dus ben niet alleen dat haalt ook al weer wat spanning weg:P
This is an old Topic
No new postings for 6.484 days. Post CommentThat would be 216.1 months or a whopping 17.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.