Eerste keer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Thms    posted on 12-12-2007 16:26
Hey !

Ik vraag me af hoe jullie eerste keer was in een discotheek (ik heb het dus niet over drive in dj's)
verklootte jullie het? of ging het juist erg lekker? Werd je daarna weer gevraagd? of juist niet? enz enz

What do you think about Eerste keer ??

Vote :   

bastianhecker    posted on 12-12-2007 16:27

binnekort eerste echte keer draaien, wel wat vaker gewoon 30 minuten maar nooit echt lang binnekort! ik hoop dat het goed gaat en dat ik niet bezwijk onder de spanning:p!

Bastian    posted on 12-12-2007 16:37
Mijn eerste keer was in een aardig groot feest café.
Hier zat de ruimte helemaal gevuld en iedereen ging los tijdens mijn set, had nooit zo'n mooi welkom als dj die voor het echte publiek ging draaien verwacht:P
tairip    posted on 12-12-2007 17:39
Eerste keer was zeer geslaagd, al deed ik toen wel all-round! Met mijn Hardstyle heb ik 2x contest gewonnen maar dat dat nou zoveel zegt... nee dan moet je nog kontne*ken voordat het iets word.

Nu organiseerd ik zelf maar. (SPAM: 8 maart 2007 Protocol in Borger Adventue te Borger (Drenthe).
MoXeGy    posted on 12-12-2007 17:41
het ging redelijk maar had wat problemen met me tijdcode zooi(stof op de naald).
Voor de rest vond iedereen(zo'n 150 man) het wel oke Happy, laughing
User edit by MoXeGy on 12-12-2007 @ 17:42:16 (12%)
D-wan    posted on 13-12-2007 01:08
Poster: tairip
nee dan moet je nog kontne*ken voordat het iets word..

Dat zuigt hè Cry

On topic:
De eerste keer was in een cafe/dancing in Wenen voor zo'n 50 man en het ging lekker Cry. Vooraf was ik echt erg zenuwachtig, maar dat was na een kwartiertje spinnen helemaal weg.
D-Jaz    posted on 13-12-2007 11:08
haha dat is een grappig verhaal ik was dus echt zenuwappig en ik had thuis me map al 5 keer door genomen en alles maar toen ik daar moest draaien ging het gewoon heel goed ik praate wat met de ligth jockey en zo gezellig beetje ouwehoeren je moet gewoon niet met je hoofd alleen maar bij het draaien zijn dan want dan draai je gewoon lekker ik heb nu er al heel wat opzitten en belive me 1ste keer heb je spanning daarna never nooit meer ik ieder geval haha iedereen is anders :D:D:D
Ziax    posted on 13-12-2007 12:03
1e keer was ik echt zenuwachtig. Het ging in het begin wel goed maar na een 25 min toch wat fouten gedraaid (beat liep niet precies gelijk Unhappy) dan werd ik nog wat zenuwachtiger, gevolg: nog meer fouten maar ff een chiller nummer nemen en het was weer in orde
woudy    posted on 13-12-2007 12:06
Eerste keer komt a.s. Woensdag @ Escape deluxe amsterdam:D, ben niet super zenuwachtig maar dat komt nog wel:P, en heb een vriend van me die voor mij draait dus ben niet alleen dat haalt ook al weer wat spanning weg:P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

258 Users online: 60 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 6.944
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.342