Ik was hier wel benieuw naar hoe dat zit bij jullie,
Jullie zullen allemaal wel eens s'avonds oefenen, en dan gaat de tijd meestal snel
Jah dan kan het wel eens laat worden, en dan zit je met zeurende ouders/buren
Ikzelf ben nu nog vethard aan het sparen voor mijn Booth, dus mijn ouders hebben het nog rustig,
Maar als ik muziek luister en door mijn enthousiastme gaat het volume wat harder...
Gaat het al snel: Ken ut wa Zachter?
Heb ze mijn ouders al verteld dat dat volume dus niet meer omlaag gaat zodra ik mijn booth heb
Want dan moet ik tog wel wat kunnen horen
Dus aan jullie de vraag hoe dat bij jullie zit?
Groetjes!
Poster: NielsR
En waneer ik dan s'avonds goed bezig ben komen mijn ouders zagen omdat mijn broer moet gaan slapen.
@A-Flex:
Ik zou die boxjes wel nemen :P, Nu heb ik maar een kamertje van 3 bij 2 dus voor mij word het misschien wat minder aangezien ik met mn boxen in bed lig dan gezien de ruimte...
Maar das wel handig als je ouder weg zijn, die van mij zijn niet weg te krijgen... Tips iemand?:P
@LSunicaXL:
Haha Yes daar heb je een punt, Via je Hp'tje is idd niet de beste manier om te mixen
Maar zoals je zelf al zegt het kan ermee door,
Ik heb mijn Tabletopspelers al maar moet nog ff doorsparen voor mijn mixertje, Dan kan ik ook mijn buren gaan terrorizeren. Zodra ik het heb zet ik natuurlijk mijn Booth meteen op DJR,
Maar late we weer On Topic verder gaan:P,
Dat iedereen hier een probleem mee heeft... vreemd, ik sta zelf ook vaak 's avonds te oefenen, maar ik kan ook gewoon mixen als het geluid iets zachter gaat.
Je moet natuurlijk wel denken dat je niet alleen woont in je huis, en dat je aan iedereen moet denken in je omgeving. Ook voor je buren kan het storend zijn. Als je op een feest gaat draaien kan je lekker los gaan
waar gaat die poll over hehe
Niemand oefend toch echt op vaste tijdstippen:o Ik mix wanneer het me uit komt!
Poster: Illusionwaar gaat die poll over
hehe