Latertje..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Tot Hoelaat Oefen Je Doordeweeks In De Avond?

-9/10 uur
-11/12 uur
-1/2 uur (snachts:P)
-Part All Night Long...

Voting is only possible for our Members
Switchon    posted on 10-12-2007 19:25

Ik was hier wel benieuw naar hoe dat zit bij jullie,
Jullie zullen allemaal wel eens s'avonds oefenen, en dan gaat de tijd meestal snel Winking my eye
Jah dan kan het wel eens laat worden, en dan zit je met zeurende ouders/buren
Ikzelf ben nu nog vethard aan het sparen voor mijn Booth, dus mijn ouders hebben het nog rustig,
Maar als ik muziek luister en door mijn enthousiastme gaat het volume wat harder...
Gaat het al snel: Ken ut wa Zachter?
Heb ze mijn ouders al verteld dat dat volume dus niet meer omlaag gaat zodra ik mijn booth heb
Want dan moet ik tog wel wat kunnen horen Winking my eye

Dus aan jullie de vraag hoe dat bij jullie zit?

Groetjes!

What do you think about Latertje.. ??

Vote :   

NielsR    posted on 10-12-2007 19:28
Zelfde probleem hier, voor een of andere reden zuig ik als ik overdag speel.
En waneer ik dan s'avonds goed bezig ben komen mijn ouders zagen omdat mijn broer moet gaan slapen.
D-wan    posted on 10-12-2007 19:31
Ligt er nogal aan of het weekend is Cry

Doordeweeks hooguit tot een uurtje of elf, maar wanneer ik in het weekend niet ga stappen en beslis om te mixen, dan kan het echt laat worden (4-5 uur) Cry!
D-wan    posted on 10-12-2007 19:32
Poster: NielsR

En waneer ik dan s'avonds goed bezig ben komen mijn ouders zagen omdat mijn broer moet gaan slapen.

Nog een paar jaar en dan hebben jullie daar geen last meer van Cry
User edit by D-wan on 10-12-2007 @ 19:33:00 (26%)
Switchon    posted on 10-12-2007 19:44
@ NielsR:

Yes zit met hetzelfde probleem namelijk een jonger zusje...
Daar verzin ik dan wel wat op als het zover is Winking my eye.

@ D-wan:

Hihi ik zal dan maar de poll vraag aanpassen op doordeweeks Winking my eye,
Maar das wel laat ja in het weekend:P, Weet niet of ik dat wel red tot zolaat:P
bartezzz    posted on 10-12-2007 20:13
tot 12? uur of zow want me ouders zitten altijd beneden tot 12 uur of zow en me broertje draait ook dus die doet lkkr mee:P
A-flex    posted on 10-12-2007 20:32
Ha ik heb langs de ene kant geluk dat men ouders gescheiden zij en dan men kleine broer nu bij men moeder woontCry Dus nu kan ik tot wanneer men vader gaaaat slapen. En men kamer ligt volledig de andere kant van het huis boven de garage en dan is het nog eens openbebouwing ook! Dus ik draai meestal op een pittig vollume hoor. En in de weekends is men vader soms een heel weekend niet thuis en kan ik lekker los gaan zonder dat er iemand last van heeft. Nodig ik eventueel wat vrienden en vriendinnen uit en kan het door tot in de vroege uurtjes. Alleen moet ik nu nieuwe speakers want die dat ik nu heb zijn bijna kapot geblazen dus wordt het tijd voor nieuwe wat dachten jullie van de vibe 15 van jb in combi met de c2-650 amp?Cry
User edit by A-flex on 10-12-2007 @ 20:34:40 (34%)
Luxx    posted on 10-12-2007 20:47
ik wanneer ik maar alleen ben. of et nou laat is of extreem vroeg. gaat me volume knetterhard open. ik woon nu op een bouwplaats (nieuwbouw, alles om me heen is nog niet af) en toen stonden op een gegeven moment stelletje bouwvakkers te bouncen voor me huis :P wel grappig:P
www.mothermusic.nl
Kevinova    posted on 10-12-2007 21:14
Hier staat ie meestal wel redelijk hard. Alleen heb ik een buurman die bij de 60db al op de muur ramt met een hamer en zoniet ramt ie nog op me raam (gelukkig zonder ramen) en 5verdiepingen onder mij zit een politiebureau die precies aan de draagmuur grenst waar mn boxen aanhangen en dus soms lekker doordreunt.
1x meting gehad 77db (had me master out op me mengpaneel wat omlaag gezet maar dat weten hun niet en me loudness stond uit).
Omdat em apperatuur volgens hun meting geen 80db overscheid kreeg ik niks alleen een tip het iets zachter aan te doen voor de buurman.

Achja, rotflatje he...
Gelukkig woon ik per Augustus in n groot huis die we goed gaan isoleren voor geluid. Het is een kwadrantswoning en de zolder word voor mij dus grenst maar aan een hoek de 3 buurwoningen.
LSunicaXL    posted on 10-12-2007 21:29
Ik kan wel is tot diep in de nacht zitten, maar ben niet zo'n aso die dan keihard de muziek aan heeft staan hoor, dan vermoorden mn ouders me haha!
Nee ik doe het dan meestal gewoon over mn hp's, is natuurlijk wat lastiger dan over de speakers enzo maar dat maakt niet uit!
Zolang je die beats maar hoort of nietttt?!?!Cry
Switchon    posted on 10-12-2007 23:39

@A-Flex:
Ik zou die boxjes wel nemen :P, Nu heb ik maar een kamertje van 3 bij 2 dus voor mij word het misschien wat minder aangezien ik met mn boxen in bed lig dan gezien de ruimte...
Maar das wel handig als je ouder weg zijn, die van mij zijn niet weg te krijgen... Tips iemand?:P

@LSunicaXL:
Haha Yes daar heb je een puntWinking my eye, Via je Hp'tje is idd niet de beste manier om te mixenWinking my eye
Maar zoals je zelf al zegt het kan ermee doorWinking my eye,

Ik heb mijn Tabletopspelers al maar moet nog ff doorsparen voor mijn mixertje, Dan kan ik ook mijn buren gaan terrorizeren. Zodra ik het heb zet ik natuurlijk mijn Booth meteen op DJRCry,
Maar late we weer On Topic verder gaan:P,

woudy    posted on 11-12-2007 00:35
Ik ben altijd na me stage pas rond 9 uur klaar met nieuwe muziek te verzamelen voor de dag, dan branden hoesje maken etc en draaien doordeweek meestal tot half 1 ofzo in het weekend ligt het er aan of ik uit ga soms nog wel eens na het uitgaan:P extra gemotiveerd doordat ik nog in de sweer zit,alleen me buren niet dus het kan niet te hard:P.
Melle    posted on 11-12-2007 01:07
Ik zelf spaar nog voor mn dj booth, maar hoor al erg vaak van me vader of het zachter kan. Hij is namelijk een kinderboekentekenaar en hij werkt dus thuis.
En hij zit onder mij, ik ben is een keer in zijn ateljee gelopen toen ik de muziek aan heb, en ik schok me rot! Je kon het ongeveer net zo goed horen en zuiver als op me kamer! En ik heb me bass dan op nul!
Maar heel soms als me ouders niet thuis zijn, zet ik me bass lekker hard en me volume Cry

Edit: Ik heb nog steeds niet antwoord gegeven op de vraag, vaak produceer ik wel in de avond.
Kan ik me veel beter concentreren dan bijvoorbeeld in de middag wanneer er vrienden zijn. En me buurjongen is toch 1 van mijn beste vrienden en komt dus elke dag langs.
Maar ik weet niet als dat bij draaien gaat gebeuren. Ik vind het juist wel leuk als er een paar vrienden een beetje op de bank zitten en ik even wat draai. Kunnen ze meteen zeggen wat ze ervan vinden
User edit by Melle on 11-12-2007 @ 01:10:01 (100%)
robbert    posted on 11-12-2007 09:05
Als ik zou willen kan ik zeker tot 11 uur draaien door de week, dan gaan mijn ouders slapen. We hebben een vrijstaand huis, dus problemen met buren heb ik niet..
Illusion    posted on 11-12-2007 09:27

Dat iedereen hier een probleem mee heeft... vreemd, ik sta zelf ook vaak 's avonds te oefenen, maar ik kan ook gewoon mixen als het geluid iets zachter gaat.

Je moet natuurlijk wel denken dat je niet alleen woont in je huis, en dat je aan iedereen moet denken in je omgeving. Ook voor je buren kan het storend zijn. Als je op een feest gaat draaien kan je lekker los gaanWinking my eye

waar gaat die poll over Cryhehe

Niemand oefend toch echt op vaste tijdstippen:o Ik mix wanneer het me uit komt!

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Switchon    posted on 11-12-2007 13:00
Poster: Illusion

waar gaat die poll over Cryhehe

Jij snapt de poll dus niet :P,
Ik weet ook niet waar jij leest dat ik of de vraag van de poll gaat over dat iemand op vaste tijdstippe oefend? :P
Dus waar gaat jou post over?Cryhehe
De vraag is alleen als je s'avonds een keertje oefend tot hoelaat je dan doorgaat om geen gezeik te krijgen Winking my eye, Je kunt inderdaad met een wat lager volume spelen maar net als Melle al zegt dan kan het nog vrij goed hoorbaar zijn voor je omgeving Winking my eye, Je zult vast ook wel eens gemerkt hebben dat je als je namelijk dichtbij de box staat je het goed hoort, en als je 1 a 2 meter er vandaan staat bijna niks meer hoort, maar zodra je beneden staat of in een andere kamer door Resonantie je toch een lage Frequentie hoort.
Misschien vind je dat ik uit mn nek sta te lullen maar hier bij mij thuis heb ik dat welCry.
User edit by Switchon on 11-12-2007 @ 14:24:54 (4%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

193 Users online: 64 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 7.131
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.529