Waar je uiteindelijk je equipment koopt bepaal je zelf, ik zal je niet tegen houden, ik kan je alleen info geven hoe dingen in elkaar zitten. Alleen denk ik dat een discussie over bepaalde feature een zinvollere discussie is dan 'waar vind ik hem het goedkoopste?'... die discussie kun je op genoeg websites al voeren
Garantie kan op meerdere manieren worden gegeven. Pioneer Duitsland geeft
1 jaar op DJ producten. Leest het onderste stuk voor de precieze reden waarom je soms een langere termijn op een website ziet staan. Dit wordt dus betaald door de winkelier die het toestel verkocht heeft. Je moet dus ook bij je winkelier claimen.
In Nederlands is de officieele garantie van Pioneer 2 jaar, zal altijd gemakkelijker afhandelen natuurlijk.
en ja het is jammer voor de nederlandse economie, die heeft het al behoorlijk zwaar en nu helpen de nederlandse consumenten de nederlandse economie verder onderuit en de duitse omhoog...
En als er maar genoeg mensen dit doen kunnen
dit soort discussies wellicht in de toekomst niet meer gevoerd/uitgezocht worden. Pioneer Nederland bestaat door de verkoop in nederland en als er maar genoeg mensen naar duitsland gaan kan er in de toekomst wellicht alleen nog maar in het duits om info gevraagd worden