dj apparatuur in Duitsland (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

CastroLeChina    posted on 30-04-2005 22:40
jullie weten veel sites waar je dj apparatuur kunt halen
zelf spaar ik nu voor een djm600
(heb ik nu wel te vaak gezegd)
alleen ik ga niet via internet bestellen maar ik rij met me broer er naar toe
Weet iemand een zaak in ditsland waar je dit kunt halen
de straat bijvoorbeeld enzo

Hoop dat iemand me kan helpen

File is Removed

The link to the Productions is probably dead and this topic is locked
Mod edit by DJResource on 00-00-0000 00:00 (1%)

What do you think about dj apparatuur in Duitsland ??

Vote :   

vasch    posted on 01-05-2005 00:15
http://www.pioneer-eur.com/eur/support_contact.jsp?category=support/dealers
Als je op deze site Germany aanklikt krijg je een landkaart van duitsland met de grote steden weergegeven. Als je op de steden klikt krijg je alle officiele pioneerdealers uit die regio te zien met adres enzo erbij. Het zijn dus officiele dealers wat wel zo prettig is ivm met garantie. Mijn cdj 800 is van zo'n dealer afkomstig in oost duitsland(wel via internet). 16 euro verzendkosten en binnen 3 dagen geleverd.
vasch    posted on 01-05-2005 00:18
Let er btw wel op dat de betreffende dealer ook dj produkten verkoopt, want de site geeft dus alle dealers van alle pioneer produkten. Je kunt het aanvinken trouwens.
CastroLeChina    posted on 01-05-2005 00:57
Dank u wel dat had ik nou net nodig!!!
wasooitaccount    posted on 01-05-2005 01:43
heb net een cdj-800 geleverd gekregen van dj-laden.(www.dj-shop.nl)
gewoon onder rembours besteld.
was 20 € verzendkosten.
daar ken je niet voor op en neer rijden.

User edit by Lead on 01-05-2005 @ 10:55:22 (12%)
CastroLeChina    posted on 01-05-2005 11:43
dat klinkt wel leuk
en zo duur is de pioneer daar ook niet
dus daar kan je gewoon je djm 600 opsturen en dat je het dan aan de mail mn betaald? Happy, laughing
Lead    posted on 01-05-2005 13:28
Jammer alleen dat het zo'n gedoe is als je een probleem in garantietijd hebt.

Tevens heb je in Nederland 2 jaar garantie en in overige landen 1 jaar.

Bij webshops betaal je veelal vooraf, als er iets mis gaat tijdens transport hullen je leveranciers zich nogal eens in stilzwijgen.

Ja je bespaard geld, totdat er iets mis is/gaat.
Let the BASS be louder
User edit by Lead on 01-05-2005 @ 13:30:14 (100%)
DJ_Inspiration    posted on 01-05-2005 14:31
Apparatuur in Duitsland kopen (zelf gaan halen), daar heb ik wel goede ervaringen mee.
Maar als je het besteld en je laat het mooi bij je thuis bezorgen, daar heb ik wel slechte ervaringen mee in Duitsland.
Ik wou die Pioneer DJM-707 bestellen (door die actie was hij namelijk zeer goedkoop) en had dit telefonisch gedaan.
Ik visa-nummer doorgegegeven en bestelnummer e.d.
Alles was in orde en ze zeiden dat hij volgende week maandag of dinsdag zou aankomen bij mij thuis.
Ik donderdag teruggebeld om te horen of er wat was misgelopen omdat hij er nog niet was en toen zeiden ze dat hij ineens niet meer leverbaar was, en dit terwijl hij besteld was.
Dus ik zit mooi zonder mixer omdat mijn vorige al verkocht is. Ik heb nu vrijdag bij DJ Gear een Reloop RMX-40 besteld.(hopen dat hij ditmaal WEL aankomt )

Hier heb ik nu weer uit geleerd en heb besloten om het niet meer te doen via Duitsland maar via Nederland. Hier in België in de buurt zijn er niet veel DJ-shops.

Prozei    posted on 01-05-2005 19:26
Poster: CastroLeChina
dat klinkt wel leuk
en zo duur is de pioneer daar ook niet
dus daar kan je gewoon je djm 600 opsturen en dat je het dan aan de mail mn betaald? Happy, laughing

Ja je kenbij dj-laden gewoon aan de koerier betalen.
Ze geven daar standaard 2 jaar garantie
k had me cdj-800 vrijdag besteld en een week later werdt hij geleverd.
Arjan    posted on 08-05-2005 11:44
Mijn eerste post.
Mijn tip, gewoon in Duitsland bestellen bij [edit]
Als je een BTW nummer hebt hoef je ook al (na verificatie) geen BTW te betalen.
Ik heb al mn dj gear en studio gear daar gekocht.
Zo was mijn Virus b indertijd stuk, ik stuurde m franco op en kreeg m franco gerepareerd retour.
Echt een top bedrijf en.. kijk eens naar de prijzen..
Mod edit by Lead on 14-11-2005 23:37 (8%)
[MOD Edit] geen links naar webshops
CastroLeChina    posted on 15-05-2005 18:04
ik ga hem denk ik bij dj laden bestellen onde rembours

Happy, laughing
CastroLeChina    posted on 15-05-2005 20:07
Jahjah
deze week bestel ik hem al! Happy, laughing
Dyno    posted on 16-05-2005 08:49
Ik had mijn DJM-600 ook bij DJ-Laden besteld. Alles goed geregeld daar, maar met de bezorging was ik niet zo blij !! Ze hadden het pakket gewoon voor mijn huisdeur neergelegd. Iedereen kon het zo meenemen. Ze hadden het toch ook bij de buren kunnen afleveren ?? Het was wel een pakket van 1000 Euro, dat leg je toch niet voor de deur neer Confused

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Gupy    posted on 16-05-2005 08:58
Poster: DJDyno
Ik had mijn DJM-600 ook bij DJ-Laden besteld. Alles goed geregeld daar, maar met de bezorging was ik niet zo blij !! Ze hadden het pakket gewoon voor mijn huisdeur neergelegd. Iedereen kon het zo meenemen. Ze hadden het toch ook bij de buren kunnen afleveren ?? Het was wel een pakket van 1000 Euro, dat leg je toch niet voor de deur neer Confused

Dat zal meer aan de transporteur liggen dan aan de afzender. TPG, UPS, en DHL (vG&L) kijken niet zo nauw.
CastroLeChina    posted on 16-05-2005 12:58
mmm vaag dat is nog nooit bij me gebeurt
ohja

ikk heb hem gisteren besteld Happy, laughing
Pioneer DJM-600in het Zwart
ik vind de zilvere een beetje goedkoop eruit zien
MadSteven    posted on 16-05-2005 15:47
Poster: Lead
 Jammer alleen dat het zo'n gedoe is als je een probleem in garantietijd hebt.
Ja je bespaard geld, totdat er iets mis is/gaat.

Toch een vraagje, Lead... Als je het zo vaak zegt, begint het over te komen alsof je er vanuit gaat dat Pioneer producten kapot gaan... En je werkt zelf bij Pioneer... Geloof je niet zoveel (meer) in je eigen producten?!? Happy, laughing

Nee, maar voor de rest geef ik je gelijk. En weet je wat het geinige eigenlijk is? Als je iets meer betaald voor je product, dan heb je na een maand echt niet zoiets van: "tjee, daar heb ik teveel voor betaald".

Nou weet ik dat ik zelf ook wel op zoek was naar het goedkoopste van het goedkoopste, maar het is hetzelfde verhaal met waar je je boodschappen haalt. Bij de AH betaal je iets meer, maar krijg je uiteindelijk toch meer service en kwaliteit.

En goed, om dan een Duitse supermarkt (A&P bijvoorbeeld) met een Nederlandse te gaan vergelijken gaat me weer te ver, maar je koopt je auto toch ook niet in Duitsland (of België in mijn geval), omdat daar de bpm lager is?

Als iedereen nou voor stemt op 1 juni, dan wordt het misschien veiliger om producten in Duitsland te kopen, maar op dit moment... En als je goedkopere prijzen zoekt, zijn er altijd nog webwinkels in Nederland. Ik noem toch even www.new-line.nl , want dat is nou eenmaal een goede winkel en die kunnen best concurreren met Duitse winkels als je prijs en kwaliteit combineert. Zeker omdat wij in Nederland nu WEL een wet op webwinkelen hebben en die nog niet Europees of wereldwijd geldt.

Dus: koop niet in Duitsland als je goedkoper uit wil zijn, maar op internet!

User edit by MadSteven on 16-05-2005 @ 15:48:40 (2%)
BartLucid    posted on 19-05-2005 17:29
Hallo jongens. Ik wil een3 jaar oude DJM 600 uit Duitsland kopen. Hijs best goedkoop en in technisch goede staat (volgens de koper)
Ik kan em natuurlijk niet echt uitproberen maar ik vroeg me af hoeveel jaar blijven die DJM 600s goed?
CastroLeChina    posted on 19-05-2005 17:34
een gozer die ik ken heeft zijn pioneer djm600 ook ong 2-3 jaar
hij is nog in perfecte staat zegt die
dus volgens mij is er dan niks mis

maar 2de hands weet je het wel heel zekerConfused
ik vind 2de hands nog nooit goed geweest
W.i.M    posted on 19-05-2005 18:44
Poster: BartLucid
Hallo jongens. Ik wil een3 jaar oude DJM 600 uit Duitsland kopen. Hijs best goedkoop en in technisch goede staat (volgens de koper)
Ik kan em natuurlijk niet echt uitproberen maar ik vroeg me af hoeveel jaar blijven die DJM 600s goed?

Ik denk dat hier weinig zinnigs over te vertellen valt. Je weet niet hoe de gebruiker met z'n spullen om is gegaan en in technisch goede staat betekent eigenlijk gewoon : hij werkt. Ik zou dit zelf nogal een risico vinden maar misschien sta ik hier alleen in.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
CastroLeChina    posted on 20-05-2005 02:17
ik zal het zelf ook niet doen!
Lead    posted on 20-05-2005 09:36
Ik zou het zeker niet doen. Ik hoorde pas een verhaal van iemand die via Marktplaats amerikaanse (110V) spullen had gekcoht, terwijl dit er niet bij stond. Dan kun je gaan werken met een omvormer en da's ook niet alles.

Nee, ik zou het niet doen.... Een DJM-600 die je thuis gebruikt, en je rookt niet, die gaat wel 10 jaar mee zonder problemen. Hoe vaker je hem gebruikt en hoe meer rotzooi je via de fader naar binnen laat vallen, des te sneller moet er iets gerepareed worden.

Er valt zo niets over te zeggen, alles valt of staat met de manier hoe hij gebruikt is.
Let the BASS be louder
CastroLeChina    posted on 20-05-2005 12:57
mmm dat komt mooi uit
ik rook niet en ik eet groente Happy, laughing
Lead    posted on 24-05-2005 12:19
Onlangs in de telegraaf gelezen :

Klachtenregen na kopen via web
door Marjolein van der Gaag
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten komen steeds vaker in conflict met buitenlandse ondernemers. Het aantal klachten bij de Stichting Consumenten Informatie Punt (SCIP) voor grensoverschrijdende geschillen is het afgelopen jaar met maar liefst 40 procent gestegen.

Dat blijkt uit het jaarverslag over 2004 dat vandaag verschijnt. Vooral onze oosterburen moeten het ontgelden. Over ondernemers in Duitsland komen verreweg de meeste klachten binnen bij het SCIP. In een groot aantal gevallen is een niet goed verlopen internetaankoop bij een Duits bedrijf de oorzaak van het conflict. "Het gaat dan veelal om elektronica zoals digitale foto- en filmapparatuur, een dvd-speler of computeronderdelen" , licht mr. J. Nijgh van het SCIP toe.

In veel gevallen zijn de mensen ontevreden over het product, is er sprake van een verkeerde of onvolledige bestelling of is de elektronica niet meer leverbaar terwijl de website van de desbetreffende ondernemer anders vermeldt.

Vakantieadres

Naast Duitse ondernemers moeten ook Belgische, Spaanse en Franse bedrijven het regelmatig ontgelden bij Nederlandse consumenten. Vaak gaan de klachten over reisorganisaties, die toeristen om de tuin hebben geleid door een vakantieadres mooier voor te spiegelen dan in werkelijkheid het geval is. Ook komt het nogal eens voor dat Nederlanders, die over de grens in België woonboulevards bezoeken, klachten hebben over meubilair en parketvloeren. De meeste grieven over Spaanse ondernemers hebben betrekking op timeshares.

Het aantal klachten van buitenlanders over Nederlandse bedrijven is in 2004 eveneens fors toegenomen. Ook in ons land zijn het met name reisorganisaties en campings die regelmatig de zwartepiet krijgen toegewezen. Zo komt het vaak voor dat Duitsers, die al jaren een vaste standplaats hebben op een Nederlandse camping, verbolgen zijn als ze deze bij een herinrichting van het kampeerterrein kwijtraken. Ook klagen buitenlandse consumenten nogal eens over onjuiste overboekingen door Nederlandse banken en reparaties van auto's.

Ouderen

Het SCIP verwacht dat het aantal klachten de komende jaren alleen maar verder zal toenemen. Volgens mr. Nijgh komt dit onder andere door de forse stijging van het aantal grensoverschrijdende internetaankopen. "Voor de jeugd van nu is het internet de normaalste zaak van de wereld. Terwijl ouderen nog wel hun twijfels hebben bij aankopen op deze manier, denken jongeren daar heel anders over. Het is logisch dat als er meer aankopen komen, er ook meer klachten ontstaan", aldus Nijgh.

Let the BASS be louder
MadSteven    posted on 26-05-2005 15:19
Begin ik mij toch af te vragen...

Dat garantieverhaal, Lead, hoe zit dat nou? Kan ik twee jaar garantie afdwingen bij een winkel dan?

Bij newline op de site staat dat ze zich aan fabrieksgarantie houden, bijvoorbeeld. En dat zou bij Numark - volgens DJstunter waar ik gister even naar binnen liep toevallig - een jaar zijn. Bij DJstunter gaf men mij dus een jaar garantie en zei men dat als mijn cd-speler kapot zou gaan, ik meestal twee weken later hem terug heb. Vind ik persoonlijk wat raar als je hem nog in voorrraad hebt liggen, maar daarom betaal je ook iets minder.

Zucht, ik zoek gewoon een winkel met goede garantie (2 jaar dus) en een mooie prijs voor mijn cd-spelers. Mijn belastingteruggave is binnen, maar geld besparen blijft mooi - houd je geld over om een nieuwe hoofdtelefoon te kopen Winking my eye of zo.

Heel eerlijkgezegd heb ik er ook al aan lopen denken twee dezelfde cd-spelers bij twee verschillende leveranciers te kopen. Moet wel erg raar lopen als ze tegelijkertijd kapot zijn en hoewel ik niet van liegen houd, zou ik toch niet meer weten welke ik nou bij leverancier A (service-leverancier) en welke ik bij leverancier B (prijs-leverancier) heb gekocht... Wat dachten jullie van die oplossing?

Lead    posted on 26-05-2005 19:14
Serie nummer wordt door de dealers op je factuur getikt, factuur en speler horen dus bij elkaar. Pioneer levert in NL 2 jaar garantie, terwijl de europese garantie termijn 12 maanden is. Pioneer betaald dus voor de garantie in het 2de jaar voor de officiele nederlandse dealers.

NEE je kunt geen garnatie afdwingen, dat ligt aan de leverancier van de winkel. Als je de winkel op de pioneer site kunt vinden heb je 2 jaar garantie, ander 1 jaar !
Let the BASS be louder
DaRoyal    posted on 26-05-2005 19:34
Hoe zit dat dan met mixers die vanuit Duitsland komen?
Ik zag bijv. dat de firma die DJ-technik.de beheert ook op de lijst voorkwam (van de Duitse Pioneer pagina). Hebben die daar dus ook 2 jaar garantie?
User edit by DaRoyal on 26-05-2005 @ 19:36:04 (27%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

97 Users online: 10 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 12.563
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.163.324