Poster: CastroLeChina
dat klinkt wel leuk
en zo duur is de pioneer daar ook niet
dus daar kan je gewoon je djm 600 opsturen en dat je het dan aan de mail mn betaald?
Poster: DJDynoIk had mijn DJM-600 ook bij DJ-Laden besteld. Alles goed geregeld daar, maar met de bezorging was ik niet zo blij !! Ze hadden het pakket gewoon voor mijn huisdeur neergelegd. Iedereen kon het zo meenemen. Ze hadden het toch ook bij de buren kunnen afleveren ?? Het was wel een pakket van 1000 Euro, dat leg je toch niet voor de deur neer
Poster: Lead
Jammer alleen dat het zo'n gedoe is als je een probleem in garantietijd hebt.
Ja je bespaard geld, totdat er iets mis is/gaat.
Poster: BartLucid
Hallo jongens. Ik wil een3 jaar oude DJM 600 uit Duitsland kopen. Hijs best goedkoop en in technisch goede staat (volgens de koper)
Ik kan em natuurlijk niet echt uitproberen maar ik vroeg me af hoeveel jaar blijven die DJM 600s goed?
Klachtenregen na kopen via webdoor Marjolein van der GaagAMSTERDAM - Nederlandse consumenten komen steeds vaker in conflict met buitenlandse ondernemers. Het aantal klachten bij de Stichting Consumenten Informatie Punt (SCIP) voor grensoverschrijdende geschillen is het afgelopen jaar met maar liefst 40 procent gestegen.
Dat blijkt uit het jaarverslag over 2004 dat vandaag verschijnt. Vooral onze oosterburen moeten het ontgelden. Over ondernemers in Duitsland komen verreweg de meeste klachten binnen bij het SCIP. In een groot aantal gevallen is een niet goed verlopen internetaankoop bij een Duits bedrijf de oorzaak van het conflict. "Het gaat dan veelal om elektronica zoals digitale foto- en filmapparatuur, een dvd-speler of computeronderdelen" , licht mr. J. Nijgh van het SCIP toe.
In veel gevallen zijn de mensen ontevreden over het product, is er sprake van een verkeerde of onvolledige bestelling of is de elektronica niet meer leverbaar terwijl de website van de desbetreffende ondernemer anders vermeldt.
Vakantieadres
Naast Duitse ondernemers moeten ook Belgische, Spaanse en Franse bedrijven het regelmatig ontgelden bij Nederlandse consumenten. Vaak gaan de klachten over reisorganisaties, die toeristen om de tuin hebben geleid door een vakantieadres mooier voor te spiegelen dan in werkelijkheid het geval is. Ook komt het nogal eens voor dat Nederlanders, die over de grens in België woonboulevards bezoeken, klachten hebben over meubilair en parketvloeren. De meeste grieven over Spaanse ondernemers hebben betrekking op timeshares.
Het aantal klachten van buitenlanders over Nederlandse bedrijven is in 2004 eveneens fors toegenomen. Ook in ons land zijn het met name reisorganisaties en campings die regelmatig de zwartepiet krijgen toegewezen. Zo komt het vaak voor dat Duitsers, die al jaren een vaste standplaats hebben op een Nederlandse camping, verbolgen zijn als ze deze bij een herinrichting van het kampeerterrein kwijtraken. Ook klagen buitenlandse consumenten nogal eens over onjuiste overboekingen door Nederlandse banken en reparaties van auto's.
Ouderen
Het SCIP verwacht dat het aantal klachten de komende jaren alleen maar verder zal toenemen. Volgens mr. Nijgh komt dit onder andere door de forse stijging van het aantal grensoverschrijdende internetaankopen. "Voor de jeugd van nu is het internet de normaalste zaak van de wereld. Terwijl ouderen nog wel hun twijfels hebben bij aankopen op deze manier, denken jongeren daar heel anders over. Het is logisch dat als er meer aankopen komen, er ook meer klachten ontstaan", aldus Nijgh.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.