De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) (35/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 25-11-2007 00:00
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) ??

Vote :   

Wout-r    posted on 13-01-2008 11:46
En voor de mensen die het niet weten, het is 0-1 voor PSV geworden Winking my eye
Vond mn broer niet zo leuk Cry
OneSixty    posted on 13-01-2008 16:21
Luxx    posted on 13-01-2008 16:50
Poster: Lightzone
stop de 3e wereld

flauw filmpje vind ik et.
www.mothermusic.nl
rickdekoning    posted on 13-01-2008 18:22
Poster: Wout-r
En voor de mensen die het niet weten, het is 0-1 voor PSV geworden Winking my eye
Vond mn broer niet zo leuk Cry

ik ook helemaal niet...
DNR    posted on 13-01-2008 19:07
wat is itunes toch een rot progamma..

Wil je even wat cd's importeren, gooit ie alles door elkaar.
ceesietopc    posted on 13-01-2008 19:11
Filmpje 3de wereld vind ik maar flauw.. en een beetje vergaan..

@dnr
Winamp :D
Ik heb het pas weer eens gedownload, en ze hebben het echt mooi verbeterd Winking my eye
DNR    posted on 13-01-2008 19:14
Tja.. k ga deze week een ipod kopen. en dat werkt d8 ik niet met winamp.

DNR    posted on 13-01-2008 20:04
Iemand trouwens de nieuwe dap cd speler al gezien?
Ik zach hm afgelopen week op woensdag in Ahoy rotterdam op een Vakbeurs theatertechniek.

Hier een plaatjes

die displa daar midden in lijkt verdacht veel op een cdj
Bastian    posted on 13-01-2008 20:07
Poster: DNR
Ik zach hm afgelopen week op woensdag in Ahoy rotterdam op een Vakbeurs theatertechniek.

Hier een plaatjes

Eerste indruk: Echt super lelijk:D
DNR    posted on 13-01-2008 20:09
Poster: Bastian

Eerste indruk: Echt super lelijk:D

idd.. en het voelt zo plastic aan als kan.
Renzis    posted on 13-01-2008 20:30

AJAX-AZ 6-1!!

denk ik meld et ff, kakkerlakken verloren, wat een mooi weekend:D

Cyspoz    posted on 13-01-2008 20:35
Ik ben dit hele weekend druk geweest met cd hoesjes. Ik kreeg het namelijk niet voor elkaar om de cd hoesjes te maken die ik wilde voor in mijn slappa map. Je hebt een aantal programma's die dat voor je kunnen doen maar het probleem is dat ik de volledige artiest naam en titel er op wil hebben staan met ook nog eens de BPM en Key waarde naast de gebruikelijke track nummer en tijd. Als je dat allemaal op één regel frot dan kom je op een lettertype uit waarbij je weer een loop nodig hebt om je hoesjes te lezen. Niet echt makkelijk.
Dus wilde ik artiest en titel onder elkaar zetten. Na heel wat pielen ben ik er achter gekomen dat alle programma's die ik had het niet konde en ik de kans zeer klein vond dat er een programma zou zijn wat wel deze mogelijkheid had laat staan dat ik het zou vinden. Dus ben ik druk aan het scripten gegaan om nu voortaan meteen vanuit Media Monkey de hoesjes te genereren en vervolgens vanuit Word uit te kunnen printen. Het heeft een heel weekend gekost, maar het is dan uiteindelijk gelukt. Punt.
Yorick    posted on 13-01-2008 21:51
lijkt op die denon cd spelers;p
jannickv    posted on 13-01-2008 22:03
Poster: Cyspoz
Ik ben dit hele weekend druk geweest met cd hoesjes. Ik kreeg het namelijk niet voor elkaar om de cd hoesjes te maken die ik wilde voor in mijn slappa map. Je hebt een aantal programma's die dat voor je kunnen doen maar het probleem is dat ik de volledige artiest naam en titel er op wil hebben staan met ook nog eens de BPM en Key waarde naast de gebruikelijke track nummer en tijd. Als je dat allemaal op één regel frot dan kom je op een lettertype uit waarbij je weer een loop nodig hebt om je hoesjes te lezen. Niet echt makkelijk.
Dus wilde ik artiest en titel onder elkaar zetten. Na heel wat pielen ben ik er achter gekomen dat alle programma's die ik had het niet konde en ik de kans zeer klein vond dat er een programma zou zijn wat wel deze mogelijkheid had laat staan dat ik het zou vinden. Dus ben ik druk aan het scripten gegaan om nu voortaan meteen vanuit Media Monkey de hoesjes te genereren en vervolgens vanuit Word uit te kunnen printen. Het heeft een heel weekend gekost, maar het is dan uiteindelijk gelukt. Punt.

mss kan je er geld voor gaan vragen:p
Sunrise8    posted on 13-01-2008 22:03
Poster: Renzis

AJAX-AZ 6-1!!

denk ik meld et ff, kakkerlakken verloren, wat een mooi weekend:D

haha ja ik zat in de kuip toen. me stiefbroertje is voor feyenoord en ik voor ajax, maar ja het was de openingswedstrijd van het 100 jarig bestaan, dus heel groots en vet gezellig. en ik moet tot teleurstelling van alle ajax fans toch wel zeggen. de kuip heeft meer sfeer dan de arena hoor, man wat gezellig. ik vond het leuk en ook jammer dat feyenoord verloor, want psv staat meestal gedurende het jaar boven ajax en feyenoord deronder, dus als psv verliest gaat ajax weer omhoog :D
Music made me who i am
NielsR    posted on 13-01-2008 22:08
Poster: DNR

Hier een plaatjes

Ik vind em ook op een denon lijken.
DNR    posted on 13-01-2008 22:34
Poster: NielsR

Ik vind em ook op een denon lijken.

nog niet eens aan gedacht. maar nu je het zegt.
_ruud_    posted on 13-01-2008 22:47
Poster: Sunrise8

haha ja ik zat in de kuip toen. me stiefbroertje is voor feyenoord en ik voor ajax, maar ja het was de openingswedstrijd van het 100 jarig bestaan, dus heel groots en vet gezellig. en ik moet tot teleurstelling van alle ajax fans toch wel zeggen. de kuip heeft meer sfeer dan de arena hoor, man wat gezellig. ik vond het leuk en ook jammer dat feyenoord verloor, want psv staat meestal gedurende het jaar boven ajax en feyenoord deronder, dus als psv verliest gaat ajax weer omhoog :D

dat maakt eingelijk niks uit PSV wordt dit jaar toch weer kampioen Cry
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
jannickv    posted on 14-01-2008 21:42
Poster: Lightzone

weet je wat mij opvalt ?

jij begint mij in te halen in het aantal posts :p

hoe zou dat nu komen :p

oeps sorry:p
ingehaald:p

en wanneer gaat die sneew nu weg vanboven?:p
User edit by jannickv on 14-01-2008 @ 21:42:54 (27%)
Luxx    posted on 14-01-2008 21:47
ik gooi even een stelling erin:

de betere DJ's zijn degenen die ook verstand hebben van producen.

mee eens? geef ook je mening. niet alleen ja of nee. en quote deze post als je hierop antwoord zodat we verwarringen uit de weg gaan. Winking my eye
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 14-01-2008 @ 21:47:59 (3%)
Jorrit    posted on 14-01-2008 21:50
Poster: Luxx

mee eens? geef ook je mening. niet alleen ja of nee. en quote deze post als je hierop antwoord zodat we verwarringen uit de weg gaan. Winking my eye

Nee, een DJ is namelijk een discjockey: Iemand die verstand heeft van plaatjes draaien, op het publiek inspelen etc.

Productie skills kunnen wel helpen met het zijn van een goeie DJ, je leert wellicht de muziek beter begrijpen.
NielsR    posted on 14-01-2008 21:50

Ik denk het niet, volgens mij is produceren en dj'en een hele andere stiel je kan goede producers hebben die slecht kunnen draaien of juist omgekeerd.
Ben er wel zeker van dat produceren wel een goede manier is om veel bekendheid te krijgen en meer dj gigs te krijgen, je gaat meestal ook eerst beginne dj'en en dan pas biginnen produce.
A-flex    posted on 14-01-2008 22:17
Is er eigenlijk een mannier om via je normale platenspelers en mengpanneel je vinyl sneller op te nemen zonder vervorming?? heb al ooit zo iets gelezen. wand ik zit nu nog met een dikke 50 die ik moet opnemen.
Luxx    posted on 14-01-2008 22:21

ok dan mijn mening hierover.

ik vind van wel. vooral als je eerst veel geproduceerd hebt lijkt het mij vele malen gemakkelijker om te beatmatchen en volledig kloppend de maat bij te houden zodat alles netjes overloopt. ik denk dat als je als producer veel actief bent je het als DJ veel makkelijk krijgt dan dat je alleen DJ zou zijn.
www.mothermusic.nl
Timmerink    posted on 14-01-2008 22:58
Ik ben het totaal niet met de stelling eens, no way! Net als wat Jorrit zegt is een DJ de persoon die verstand heeft van het mixen en draaien van de platen en most of all: Het bespelen van het publiek..

Er zijn ook genoeg ''eendagsvliegen'' die een nummer op hun zolder hebben gemaakt en toevallig uit zijn gebracht terwijl de desbetreffende persoon voor geen fluit kan mixen etc.

Daarintegen zal het producen van muziek (laat staan dat er een productie uit komt..) wel je eigen ''sound'' creeren en het dus gemakkelijker maken met een live set.

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

192 Users online: 63 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 45.128
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.502

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use