Poster: Cyspoz
Nee ik vind dit juist erg jammer dat Producen en DJ-en door elkaar wordt gegooid. Mensen zoals DJ Tiësto en Gregor Salto kunnen supergoed producen maar maken van draaien niet echt iets bijzonders om ze meteen als super DJ te zien. Ik weet niet of er een verband tussen zit maar volgens mij niet en ik geloof er ook niet in.
Poster: Luxx
ik gooi even een stelling erin:
de betere DJ's zijn degenen die ook verstand hebben van producen.
mee eens? geef ook je mening. niet alleen ja of nee. en quote deze post als je hierop antwoord zodat we verwarringen uit de weg gaan.
Poster: DNR
sow.. benieuwd wat apple vanavond allemaal gaat releasen op de keynote
Poster: NielsR
ik ook, het enige wat ik gehoord heb is dat ze de software van de iphone gaan vernieuwen en verbetern maar voor de rest.
Ik zou graag nog wat nieuwe hardware zien dat vind ik altijd het leukst.
Poster: Bastian
Wanneer is de iPhone hier met KPN/Hi te verkrijgen??:D
Broer van een vriend van me die vaak op zakenreis gaat heeft er eentje uit New York meegenomen, echt super relaxt zo'n ding!
wil er 1 hebben!!!
plat als een dubbeltje dat ding!
ik ga denk ik een ipod touch kopen. die heeft nu een update en is goedkoper:D
Poster: Jorrit
Strak plan. Heb hier een 16GB iPod touch liggen, helemaal geweldig!
Vind die air wel vet, maar zwart toetsenbord? Niet echt mac vind ik... Maarja, ik ben tevreden met m'n macbookje
Poster: Jorrit
Vind die air wel vet, maar zwart toetsenbord? Niet echt mac vind ik... Maarja, ik ben tevreden met m'n macbookje
Poster: NielsR
Geef mij ook maar een 15 inch macbook pro ziet er veel vetter uit.
en btw de macbook air heeft ook maar 3 uitgangen: 1 usb, 1 digitale en 1 audio jack en hij heeft geen cd-rom of dvd-rom erin
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.