De jog zelf zit toch altijd een beetje losjes right? Heb je de spelers nieuw gekocht of 2ehands?
Ik denk dat je de CDJ-800's hebt gekocht zonder er enigzins mee te hebben gespeeld vooraf, maar uit reacties van andere mensen hebt gekocht.. Waar overigens NIKS mis mee is, je hebt 2 prachtige spelers!
Het probleem wat jij opnoemt is (naar mijn mening) gewoon normaal, het JOG voelt normaal gesproken gewoon aan alsof er een beetje speling is doordat hij ''touchable'' is. Hetzelfde als de CDJ-1000 is ook dat als je hem ook maar een inieminie-klein-onvoelbaar tikje op de JOG geeft dat hij stopt. Hij is gewoon super gevoelig, wat wel handig is, maar soms onhandig.. Gewoon er om denken dat je de speed adjust goed hebt staan..
Poster: Sebasz
Ook als je hem op vinyl mode hebt staan, en je hebt die speed adjust helemaal naar rechts staan (dus dat ie sloom gaat) en je douwt/raakt de jog aan op de bovenkant dan gaat hij langzaam stoppen. Echter als ik dit doe en ik beweeg hem zeeeer minimaal, zelfs dat ik niet voel dat ik hem beweeg, stopt hij alsnog meteen af en toe.
Poster: Bastian
Kreeg vanochtend te horen dat me cdj 800 mk2 pas over 2 tot 3 weken er was
Heb al 2 weken gewacht..:P maarja heb wel een showmodel mee (cdj 200)!