Tis waarschijnlijk een domme vraag eh , maar keb zo logitech 2. 1 speakers en mn vraag is heb je daar een versterker voor nodig of kan je die direct op je mixer aansluiten ? maw zijn dit actieve speakers ?
of keb heb ook nog oude boxe vn mn pa met zwart / rode draad daar heb je dan een versterker voor nodig alsk ik het goe versta ?? Zo echt klote zijn alsk nog versterker moe kope , hebk minder budget voor mn tt's , kan wel ngo altijd mn meme aaren stereo gebruike , die gebruikt da toch niemeer xD
What do you think about Speakers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Met de logitech heb je volgens mij geen versterker nodig omdat die ingebouwd zit in de subwoofer. Je moet dan gewoon met zo een kabel de subwoofer verbinden met je mixer.
Met de boxen van je pa heb heb je een versterker nodig. Je kan het idd ook via je stereo versterken (ik heb dit gedaan ^^) maar je moet dan wel zien dat je stereo een AUX ingang heeft.
Ja die stereo heeft wel ene AUX ingang , enja die logitech boxe hebbe ingebouwde stereoadapter.
ma da kabelke klop nei pijsk die subwoofer is aangesloten aan die speakers met een of andere dikke kabel en vanuit mn speaker komt er een draadje met de pinneke eh voor in mn Laptop ( zo'n pinkeke gelijk op foto , vb gelijk ook vn oorkes vn mp3 ) Maar pinneke gaat nie op pineke eh Tis da dak ook nie goe snap ik moet sowise die zwart roode dinge in mixer steken maar op het uiteinde moetik toch mn speakers of subwoofer kunnen aansluiten ? maar hoe ?
De meeste actieve boxen kun je met een eenvoudig kabeltje aansluiten op de uitgang van je mixer. Verder zijn er genoeg verleng/converter kabels te krijgen om het aan te sluiten
schrijf even in 't nederlands, leest wat makkelijker dan in msn
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 22-11-2007 @ 22:26:54 (32%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.