Speakers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nandi    posted on 22-11-2007 20:43
Tis waarschijnlijk een domme vraag eh , maar keb zo logitech 2. 1 speakers en mn vraag is heb je daar een versterker voor nodig of kan je die direct op je mixer aansluiten ? maw zijn dit actieve speakers ?

of keb heb ook nog oude boxe vn mn pa met zwart / rode draad daar heb je dan een versterker voor nodig alsk ik het goe versta ?? Zo echt klote zijn alsk nog versterker moe kope , hebk minder budget voor mn tt's , kan wel ngo altijd mn meme aaren stereo gebruike , die gebruikt da toch niemeer xD

What do you think about Speakers ??

Vote :   

VmaX    posted on 22-11-2007 21:23
Met de logitech heb je volgens mij geen versterker nodig omdat die ingebouwd zit in de subwoofer. Je moet dan gewoon met zo een kabel de subwoofer verbinden met je mixer.

Met de boxen van je pa heb heb je een versterker nodig. Je kan het idd ook via je stereo versterken (ik heb dit gedaan ^^) maar je moet dan wel zien dat je stereo een AUX ingang heeft.Cry
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
User edit by VmaX on 22-11-2007 @ 21:24:35 (1%)
Nandi    posted on 22-11-2007 22:12
Ja die stereo heeft wel ene AUX ingang , enja die logitech boxe hebbe ingebouwde stereoadapter.

ma da kabelke klop nei pijsk die subwoofer is aangesloten aan die speakers met een of andere dikke kabel en vanuit mn speaker komt er een draadje met de pinneke eh voor in mn Laptop ( zo'n pinkeke gelijk op foto , vb gelijk ook vn oorkes vn mp3 ) Maar pinneke gaat nie op pineke eh
Tis da dak ook nie goe snap ik moet sowise die zwart roode dinge in mixer steken maar op het uiteinde moetik toch mn speakers of subwoofer kunnen aansluiten ? maar hoe ? 
Nandi    posted on 22-11-2007 22:22
Ik weet nie of ik hier website link mag plaatse maar voor alle duidelijkheid
http://images1.chiefvalue.com/productimage/36-121-119-04.jpg

Hier zie je de achtrkant en de kabelkes
cross-over    posted on 22-11-2007 22:25
Welke logitec boxen heb je?

De meeste actieve boxen kun je met een eenvoudig kabeltje aansluiten op de uitgang van je mixer.
Verder zijn er genoeg verleng/converter kabels te krijgen om het aan te sluiten

schrijf even in 't nederlands, leest wat makkelijker dan in msn
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 22-11-2007 @ 22:26:54 (32%)
Nandi    posted on 22-11-2007 22:26
 X 230  ah maar ik vond net ook dat kabeltje :D ik snap het nu bedankt voor jullie hulp Happy, laughing
cross-over    posted on 22-11-2007 22:28
graag gedaanCry
http://soundcloud.com/lau-daniels
VmaX    posted on 22-11-2007 22:44
geen probleem Cry
To stay tuned, become a fan on my facebookpage

This is an old Topic

No new postings for 6.334 days.
 Post CommentThat would be 211.1 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

204 Users online: 6 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 167
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.425.375