Hes back!!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MadSteven    posted on 20-11-2007 15:46
Hoi mensen,

Wat is er met MadSteven a.k.a. Steven Asselman in godsnaam gebeurd sinds dat hij niet meer postte op dit forum?

Welnu, hij is gaan werken in de ICT in Eindhoven en werd radio-dj bij beatradio.nl die zich nu officieel op 'pop en dance na 2000' richt. Toch best wat in de richting van wat veel dj's hier zouden kunnen draaien. Mijn collega's daar zijn geloof ik ook redelijk house-crazy. Er komen nogal wat 12"s in mijn programma voorbij (zij het van ceedee geplukt, maar desondanks) en streef iedere week een Drum & Bass-plaat voorbij te laten komen. Want ja, ik zit ook in dat ongeorganiseerde clubje 'D&B promotie Nederland' :D

Van heimwee ben ik terug naar good old Zeeuws-Vlaanderen gereist waar overigens de toekomst er steeds beter uit begint te zien. Nou, ja, voor de regio. Ik had eigenlijk zoveel heimwee dat ik met mijn doordeweekse baan ben gestopt en langzamerhand eens een uitzendbureau moet binnen lopen als de sollicaties uitblijven/niet lukken. Gelukkig ben ik nog zaterdagpostbode, dat helpt.

Maar ik zag vandaag mijn Numark Axis 9 staan en dacht bij mezelf "waar vind ik nog een tweede... of zou ik deze verkopen". En toen ik mijn mushroom uit de garage haalde (die was uit mijn kamer gehaald vanwege de verbouwing), en nu state of trance classics vol2. cd 4 zit te beluisteren (terwijl ik vooral house dan electro en dan  d&b qua clubDJen ben)  dacht ik: misschien tijd om weer te gaan posten bij DJresource.

Dus hier is 'ie weer. Happy, laughing

What do you think about Hes back!!! ??

Vote :   

Aemilius    posted on 20-11-2007 15:59
Haha welcome back!
Illusion    posted on 20-11-2007 16:05
Ik dacht al die tijd, waar zijn de meeste waardevolle posts nou gebleven, maar je afwezigWinking my eye probleem gevonden, en waarschijnlijk nu weer opgelost.

Welkom maar weer @ Dj ResourceWinking my eye

Hoe bevalt ICT, wat deed je in de ICT? Ik doe mijn opleiding nu als ICT Beheerder.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
MadSteven    posted on 20-11-2007 16:19
Ik was .net-programmeur, maar kreeg iets te veel verantwoordelijkheid als beginner en dat kon ik niet aan, waarschijnlijk mede onder druk van onbewuste heimwee - ik ben een emotioneel mannetje Happy, laughing

Als ICT-beheerder ben je doorgaans niet (mede)verantwoordelijk voor een project en het is vooral reageren op incidenten en aanvragen. Je weet als ICT-beheerder deels dus niet wat je morgen gaat doen en dat moet het vast interessant houden. Voor de rest voelt het installeren van een peecee niet als werk aan bij mij, dus heel eerlijk gezegd ga ik dat niet doen in deze regio. Hoewel juist deze regio veel meer mbo-ict functies heeft dan hbo-ict functies, kan ik nog even kijken wat ik doe. En als het dus kan, wordt ik weer programmeur, adviseur, ontwerper, dat soort werk.

Nou nee, als het even kan ga ik iets in de muziek doen for a living als ik eerlijk ben... Happy, laughing I'm one foot in already via de radio en er wordt 5 km van mijn huis een festival georganiseerd voor 15.000 man, denk dat ik daar ook wat ga doen, zij het vrijwillig. Maar goed... als de centjes opraken wordt ik desnoods houthakker voor een week natuurlijk... Hakkuh! :D
HouseArrest    posted on 20-11-2007 19:28
Welkom terug steven! :D
Lead    posted on 21-11-2007 02:24
Hey Steven, welkom terug hoor !
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.518 days.
 Post CommentThat would be 217.3 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

226 Users online: 39 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 92.856
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.645.154